Tuska '03 - Kuka tai mikä?

Extendar said:
Noup. Mä olin siellä kans yksin, mitä nyt välillä muutaman tutun näin.


Jep, meikäkin lähti yksin. Tosin en ollu yksin ku ekat 5min. :cool:

@Hearse

Meikäki näki Ormiri.. se kyseli multa oonko nähny muita UM:stä ja sano nähneensä sut.
 
Mä oon se mustatukkanen, reilusti humaltunut täti-immeinen siinä vasemmalla :rolleyes:
Tulipahan sekin taas todistettua, ei musta saa hyvää kuvaa ees vieraan miehen kainalossa :lol:
 
Noh noh, eläpä viitti... Se on vaan niin haltioissaan siitä, että pääsi oman ukkonsa isoveljen kainaloon :D
Taisipa muuten olla jopa koko porukan selvin ihminen :rolleyes:
 
Ehkä parempi olis kuitenkin, että "äiti piti Janne-sedän juomaa sillävälin, kun se otti ton kuvan...Jaa miks äiti näyttää niin oudolta..? Noh, se johtuu siitä, että oli jo ilta ja äiti oli juonut unimehua" :lol:
 
No mitenkäs se vois kuvassa näkyä, kun se kerran otti sen kuvan..? Ei meidän likka ihan täys idiootti oo, sen verran on perinyt isältään :lol: Toisin vois olla, jos olis äitinsä täyskopio :rolleyes:
 
Extendar said:
No voi paska. Ja minä kun en sunnuntaina edes käyttänyt alkoholipitoisia juomia. Kai mä sitten menin sekaisin siitä Batterystä, jonka join joskus Barathrumin keikan aikoihin.
No onhan tuossa semmoinenkin juttu että tuo kuva minusta mikä on tämän foorumin galleriassa on "hiukan" hämäävä, en itsekään tunnista itseäni siitä. :D
 
Kukaan ei minua nähnyt/tunnistanut? Olin se joka päivä helvetin kännissä lentelevä tyyppi, jolla roikkui rautaristi kaulassa (sitä joku yritti ostatellakin, heh), muut tuntomerkit varmaan kaikille ovatkin tuttuja.
 
Oiskohan tuo "sukkamies" ollu se sama heppu, joka jossain vaiheessa iltaa hillu siellä verhoutuneena ainoastaan läpinäkyvään sadetakkiin..? :D

Eihän sitä tiedä, jos se sukka tipahti kovan menon seurauksena.
 
~Rappion Lapsi~ said:
En mä ainaka nähny. Mutta näkikö kukaa muu sitä prkln hippiä jolla oli pelkkä sukka kyrvän päällä eikä mitää muuta? :lol:

Jep. Näin sen sunnuntaina. Ja huonoksi onneksemme satuimme kamujen kans Ministryn keikan aikana sen taakse seisomaan, ja se tietty alko laittaa vaatteita päälle ja pyllisteli siinä. Oli pakko vaihtaa paikkaa vähän sivummalle..... :puke:
 
Näin minäki sen hipin ja ne kaks viuhahtelijaa puistossa lauantaina. Joista toinen sitte osoittautui vanhaksi kaveriksi, hah. Eipä ollu mitenkään outo temppu tyypiltä, joka käy -20 asteen pakkasella kaupassa pelkästään boxerit jalassa ja T-paita päällä. Sen tarramuijan oisin halunnu nähdä myös.