Viimeisin levyostoksesi?

Janina said:
No jos se nyt 6,90 € maksaa, niin tuskinpa se niin kallis ostos on... /forum/images/smilies/tongue.gif

Mä en osta, on sellanen perjaate et en osta levyjä parin biisin takia... En kyl tiiä mistä tollanen perjaate on synty, raha pula voi olla aiheuttaja tai jotain sinne päin
 
Blood Fiend said:
Mä en osta, on sellanen perjaate et en osta levyjä parin biisin takia... En kyl tiiä mistä tollanen perjaate on synty, raha pula voi olla aiheuttaja tai jotain sinne päin
Minä olen ostanut levyjä yhdenkin biisin takia.
Huomenna pitäisi tulla neljä levyä Fireboxilta, kaikki aika outoja, saa nähdä minkälaisia ovat.
 
Torgoth said:
Minä olen ostanut levyjä yhdenkin biisin takia.

No tais tulla muotoiltuu toi lause vähä peileen, et oon ostanu tavallaan yhen biisin takia... Tarkotin enemmän tollasia kokoelmia ym. vaikee selittää... Mut toi levy on sellanen mitä en luultavasti osta (en ainakaa usko ostaavani)... On vähä monimutkasia nää periaatteet...
 
Blood Fiend said:
No tais tulla muotoiltuu toi lause vähä peileen, et oon ostanu tavallaan yhen biisin takia... Tarkotin enemmän tollasia kokoelmia ym. vaikee selittää...
No nyt en käsittäny yhtään, mitä yritit selittää. Muuten, onko tuolla nickilläs mitään tekemistä Ancientin Mad Granbiose Bloodfiendsin kans?
Levyt tuli Fireboxilta, pitää kuunnella pari kertaa läpi, ennen ku rupee arvostelemaan, vaikka kyllä se ensivaikutelma on tärkein (levyissäkin).
 
Torgoth said:
No nyt en käsittäny yhtään, mitä yritit selittää. Muuten, onko tuolla nickilläs mitään tekemistä Ancientin Mad Granbiose Bloodfiendsin kans?
Joo sitä mä tolla edellisellä postilla hain takaa oli et mä en osaa selittää sitä...
Toi mun nicki tulee Autopsyn biisistä "Fiend for Blood"... Sitä vähä vääntelin /forum/images/smilies/biggrin.gif

Torgoth said:
Levyt tuli Fireboxilta, pitää kuunnella pari kertaa läpi, ennen ku rupee arvostelemaan, vaikka kyllä se ensivaikutelma on tärkein (levyissäkin).
Niinpä... Ton takii levyjen kannetki on usein tärkees osas kokonaisuutta ja ne luo viel sit tunnelmaa levylle (ainaki mun päässä)
 
Prophecy Productions - To Magic II 10 €
15 eri esittäjien biisiä, 5 hyvää, loput yhdentekeviä tai paskoja. Jos tästä levystä jotakin hyvää lähtee hakemaan, niin ainakin tiedän, minkä bändien levyjä en osta. 7-/10

The Soil Bleeds Black - May the blood of many a valiant knight be avenged 10 €
Hilpeää keskiaikaista musiikkia. Loistava. 9-/10

Unto Ashes - Moon Oppose Moon 15 €
Medieval dark folk tunnelmointia. Sampleja pitäisi löytyä: www.UntoAshes.com Helvetin hyvä. 9/10

Jennifer Hope - Winds of Tomorrow (mcd) 3 €
Heräteostoksena tilasin halvan hinnan vuoksi. Aivan kuunneltavaa. 7½/10
 
YUP - 1990-1992
He-le-ve-tin loistava levy, hakkaa lähes minkä tahansa suomalaisen rokkibändin tuotoksen.

Bruce Dickinson - Accident of Birth
Dickinsonin paras soolo-tuotos. Vaihdoin sakemannin kanssa Barathrumin sinkkuun... hyvä diili.
 
Sentenced - Story (ei paskempi)
Tool - Opiate (enpä oo jaksanu kuunnella)
At The Gates - Slaughter Of The Soul (aivan loistava :D)



wheesiz said:
Apocalyptica - Reflections

aivan järkyttävän hyvä levy :D

sitähän mä oon sulle hokenu :D kiva kun tykkäät
 
Cannibal Corpse - Eaten Back to Life
Aivan mahtava! Cannibal corpsen eka ja paras levy
Kyllästyin kasetti kopioon ja ostin Cd:nä.

Autopsy - Servived Survival
Myös Loistava! Ehkä maailman kovin bändi.
Hemmetin kovaa Death metallia, Autopsyn paras levy (mun mielestä).
Tältä levyltä löytyy bassosta semmone häiskä ku Steve DiGiorgio (yllätys, yllätys :D ),
tällä kertaa ei hemmo kauheen hyvin soittele vähä keskin kertasta.
Tän levyn kansi löytyy muute mun avatarista.
 
Nile: In Their Darkened Shrines
Arvosana: 10-

Jälleen kerran aivan VITUN HYVÄ LEVY!!! Loistavaa death metallia hieman erilaisella ja "piristävällä" konseptilla.. ei nääs ole sitä tavallista suolisoppaa (joka on kyllä myös loistavaa) vaan lyyrikat perustuvat Eqyptin historiaan ja mytologiaan.. niinkuin jotku varmaan ties jo :)

Kaikin puolin perkeleen hyvä. Soittajien taidot kohdallaan, kivat vokaalit, mukavaa vaihtelua biiseissä. VITUN HYVÄ! Ja hintakin oli vain 10 euroa koska levy oli käytetty, mutta siltikin loistavassa kunnossa. Tarkoitus oli muuten ostaa Nilen Black Seeds Of Vengeance, mutta kun sitä ei hyllyssä näkynyt niin ostin tän.. arvatkaa vituttiko, kun kävelin kaupasta ulos ja vilkaisin ikkunaan. Siellä oli ton Black Seedsin kuva-LP!! PERKELE EIKÄ ENÄÄ RAHAT RIITTÄNEET SIIHEN!!! :(

Mutta kyllä tämä oli silti perkeleen hyvä ostos..
 
Hähää... Harmittaa varmaa, mä en kyl tekis mitään LP:llä ku meidän kotona on vaa
yks LP soitin ja mun äiti hermostuu jos mä alan siellä olohuoneessa hevii kuuntelee...

Kannattaa muute ostaa ne kaikki (In their darkened shrines, Black seeds of vengeance,
Among the catacombs of nephren-ka ja In the beginning), koska ne on ihan saatanan hyvii
 
No joo... kyllä vituttaa tuo LP.. ja sit kun ois rahaa siihen niin se on varmasti jo mennyt. Ja nyt oon aatellut säästää rahaa tatuointiin niin ei kai sais ostella levyjä jos sen tatskan haluaa..