Janina said:No jos se nyt 6,90 maksaa, niin tuskinpa se niin kallis ostos on... /forum/images/smilies/tongue.gif
Minä olen ostanut levyjä yhdenkin biisin takia.Blood Fiend said:Mä en osta, on sellanen perjaate et en osta levyjä parin biisin takia... En kyl tiiä mistä tollanen perjaate on synty, raha pula voi olla aiheuttaja tai jotain sinne päin
Torgoth said:Minä olen ostanut levyjä yhdenkin biisin takia.
No nyt en käsittäny yhtään, mitä yritit selittää. Muuten, onko tuolla nickilläs mitään tekemistä Ancientin Mad Granbiose Bloodfiendsin kans?Blood Fiend said:No tais tulla muotoiltuu toi lause vähä peileen, et oon ostanu tavallaan yhen biisin takia... Tarkotin enemmän tollasia kokoelmia ym. vaikee selittää...
Joo sitä mä tolla edellisellä postilla hain takaa oli et mä en osaa selittää sitä...Torgoth said:No nyt en käsittäny yhtään, mitä yritit selittää. Muuten, onko tuolla nickilläs mitään tekemistä Ancientin Mad Granbiose Bloodfiendsin kans?
Niinpä... Ton takii levyjen kannetki on usein tärkees osas kokonaisuutta ja ne luo viel sit tunnelmaa levylle (ainaki mun päässä)Torgoth said:Levyt tuli Fireboxilta, pitää kuunnella pari kertaa läpi, ennen ku rupee arvostelemaan, vaikka kyllä se ensivaikutelma on tärkein (levyissäkin).
wheesiz said:Apocalyptica - Reflections
aivan järkyttävän hyvä levy
Blood Fiend said:... ja mun äiti hermostuu jos mä alan siellä olohuoneessa hevii kuuntelee...
warman said:suht kova meininki, ei saa kuunella heviä, sniffz