Viimeisin levyostoksesi?

Carcase inc - Mental suicide 7+/10
Ihan jees, kai joku demo bändi... www.carcaseinc.cjb.net pitäis olla osote
Kuten nimest voi päätellä ei oo hirveen omaperänen, Screaming chaos kuulostaa vähän Cannibal Coprsen "Hammer Smashed Face"lta jne...
Kuitenki tää on kova, 4 biisin äänittämiseen käytetty n. 1 viikko...
 
Blood Fiend said:
Sadus - DTP Demo: 7,5/10
Sadudet päätti julkasta niitten demot levyllä.
Täs on niitten DTP demo ja Certain death demo bonuksena.
Omasta mielestä olis voinu julkasta niitten levyjä uudestaan demojen sijasta.
No onhan tää ihan kova, mut en suosittele heräteostokseks
Demonicille viel tiedoks jos et omista tätä vielä nii et osta ihmeessä! Heti! Fireboxilta löytyy
Minkälaiset soundit siinä on? Kyllä se varmaan pitäs ostaa, mutta rahatilanne näyttää aika heikolta...:erk:

Kyllä se kuitenkin tulee hankittua (DTP= Death To Posers
headbob.gif
)
 
Ihan hyvät, ei loistavat... Ei ne soundit kuunteluu haittaa...
Mä en kyl ite kuuntele hirveesti niit muita biisejä ku niit jota ei oo levyille äänitetty, ku ne on levyllä parempii...

"We need DTP, death to posers is what I mean" -Torture :headbang:

Mulle tulee muute postissa Swallowed in Black vinyyli !:headbang: Sit mul on kaikki ku se on tullu !:headbang:
Paitsi se kokoelma, ootko muute kuullu niitten koveria Maidenin Invadersista??
 
Zyklon said:
Aaaaaarrrrrghhh!!!! Invaders on yksi harvoista paskoista Maidenin biiseistä! Miksi helvetissä ne sellasen on coveroineet???!!! :lol: :lol:
En tiiä, mut ne teki siit iha saatanan hyvän...
Paljo parempi ku alkuperänen, jos olis coveroinu hyvän biisin nii siit ei olis pakoosti tullu alkuperäst parempaa...
Mee kysyy Steve DiGiorgiolta sen boardilta (se on täällä UM:ssä)

Mikä se muute meni ?? rappio molofistikus lapsus ?? Mä en muista miten mä sen silloin väänsin
 
Blood Fiend said:
En tiiä, mut ne teki siit iha saatanan hyvän...
Paljo parempi ku alkuperänen, jos olis coveroinu hyvän biisin nii siit ei olis pakoosti tullu alkuperäst parempaa...
Mee kysyy Steve DiGiorgiolta sen boardilta (se on täällä UM:ssä)

Mikä se muute meni ?? rappio molofistikus lapsus ?? Mä en muista miten mä sen silloin väänsin

Jotain tollasta kai se oli. :D

Hmm.. ehkä se on ihan hyvä että jotku coveroi huonompia Maidenin biisejä, kun monet niistä niiden paremmista biiseistä on sellasia, ettei kukaan pysty niistä tekeen parempia :headbang:
 
Zyklon said:
Hmm.. ehkä se on ihan hyvä että jotku coveroi huonompia Maidenin biisejä, kun monet niistä niiden paremmista biiseistä on sellasia, ettei kukaan pysty niistä tekeen parempia !:headbang:

Jep, ja sitte myös se, että ne parhaat biisit on jo coveroitu niin monta kertaa, että alkaa jo vähemmästäki vituttaa. o_O
hitme.gif
 
Blood Fiend said:
Klamydia - Seokset: 7/10

On muuten aika hassun kuulonen se biisi missä Kotipelto laulaa. Ei oikein jotenki sovi se ääni/laulu siihen biisiin, välillä (varsinkin alussa) kuulostaa niinkuin menis hieman nuotin vierestä.. :ill:
 
Iron Maiden-Seventh Son of a Seventh Son, LP, 2€
Iron Maiden-Fear Of The Dark (original version), 5€
Iron Maiden-Seventh Son of a Seventh Son,(-95 tupla cd), 7€
Dio-Diamonds, The Best of Dio, 5€
Klamydia-Klamytologia, 7€
Metal Killers Kollection LP, 2€

Juu-u.. :D
 
BurningAngel said:
Iron Maiden-Seventh Son of a Seventh Son, LP, 2€
Iron Maiden-Fear Of The Dark (original version), 5€
Iron Maiden-Seventh Son of a Seventh Son,(-95 tupla cd), 7€
Dio-Diamonds, The Best of Dio, 5€
Klamydia-Klamytologia, 7€
Metal Killers Kollection LP, 2€

Juu-u.. :D


No voi paska. Noin halvoilla hinnoilla ois voinu saman tien ostaa vähän muutakin, jos vaan ois tarjolla. Perkele mä en onnistu koskaan tekemään mitään löytöjä. Aina saa pulittaa ittensä kipeeks kaikesta. Nytki on rahavarat aika vähissä kun on tullu osteltua leffoja ja vielä täytyis ostaa porukoille hopeahääpäivälahja. Stana. :ill:
 
Itseasiassa menin hakeen divarista yhtä venelehtee, ja satuin huomaan ensin vinyylihyllyssä nuo Maidenin ja tuon kokoelman, se kokoelma on muuten tupla. :p Selasin sitten CD hyllynkin läpi ja keräsin itelleni omani. Olis siä samassa divarissa ollu Impaledin vinyylikin mutta se makso 12€.
 
BurningAngel said:
Itseasiassa menin hakeen divarista yhtä venelehtee, ja satuin huomaan ensin vinyylihyllyssä nuo Maidenin ja tuon kokoelman, se kokoelma on muuten tupla. :p Selasin sitten CD hyllynkin läpi ja keräsin itelleni omani. Olis siä samassa divarissa ollu Impaledin vinyylikin mutta se makso 12€.



Mistähän divarista me puhutaan? :D
 
Cathedral - Carnival Bizzarre 8/10
Ihan hauska Stoner/Doom levy...
Musiikkissa on aika paljo vaikutteita Black Sabbathista...
Laulussa on vaikuteita Paul Diannolta ja Ozzyltä, menee välillä vähä Diannon kopioinniks...
Nii joo, täl bändillä on joku helvetin ongelma niitten kansien kanssa... Minkä tahansa levyn kantta kattoo nii meinaa oksentaa :ill:

Extendrar: Kyl se Kotipelto mun mielest ihan hyvin siinä laulaa, mut siinä kertosäkeistössä menee aika huonosti ku se laulaa "metalnol man"...
 
Vittu jätkä vittu ostaa vittu ihan vitusti levyjä vittu! :D :lol:

Noh.. toisaalta on kyllä itselläkin tarkoitus mennä lauantaina käymään Oulussa ja ostaa levyjä.. kolme levyä ois aika hyvä. Cryptopsyä, Nileä, Behemothia jne.. pitää kattoo mitä löytyy..