Viimeisin levyostoksesi?

Siltä vaikuttas ku en mää oo ainakaa löytäny sitä mistää...
Tosi asiantuntevasti:D voin todeta et sen vaikee saatavuushan voi johtua myös sen iästä, eikö? Koska sitähän ei kai oo julkastu remasteroituna *paskan jauhantaa*
 
swampissa meinaa joskus olla juuri nuo vinyylit hieman ylihinnoiteltuja. tuossa yks päivä ois ebaysta lähteny halvalla yks Stonen vinyyli, mutta olin noin 10 sekunttia myöhässä tekemässä tarjousta, niin meni nenän edestä. =(
 
Ostasinhan mäkin vaikka mitä mut eipä ole rahnaa... Mun melkeen kaikki cd:t onki poltettuja, ne saan lähes ilmaseks.Poltetuissa on vaa se huono puoli et ne alkaa vanhetessaan pätkii eikä niis oo niit kansilehtii :erk:
 
-DQ- said:
Ostasinhan mäkin vaikka mitä mut eipä ole rahnaa...
Järjestelykysymys, minäkin ostin opiskeluaikana keskimäärin 4 cd:tä kuukaudessa, vaikka vuokran jälkeen käteen jäi 150e.
Poltetuissa on vaa se huono puoli et ne alkaa vanhetessaan pätkii eikä niis oo niit kansilehtii :erk:
Sillä, että ostamalla alkuperäisiä levyjä tukee hyvänä pitämiään bändejä, ei ole mitään merkitystä?
 
no mistäs revit sitä rahaa kun sitä ei tosiaankaan ole... saan kuukaudes ehkä 10e käyttöön...
Pitäskö luopua levyjen hankinnasta ja siten uuden musan kuuntelusta siks ettei oo rahaa?
en mä ainakaan.
 
Sä nyt oot ihan eemeli, ku et ees osaa omien suosikkibändies nimiä kirjottaa oikein:D