Vittu, että te jaksatte...

Originally posted by Zyklon
No kyl ne jotenkin ainaki vaikutti siihen et täälä on vitun huonoa läppää nykyään.. tai sit noi perkeleen Hatebreeder ja warman onnistu kahdestaan sekottaan kaiken :lol:

no kyl se vähä nousis se taso jos tamperelaisii olis... ku toi warmanhan on tääl kokoajan nii sille tarvitaa vasta painoo, mitä enemmän kunnon jauhajii sitä enemmän saadaan ton warmanin läppää sillei lievitettyy... (ymmärsköhän kukaa mitä mä tarkotin)

en mä usko et toi hatebreeder86 tähä syyllinen on, mut se vois vähentää noit sen "joo" ja "jupp" kommentteja... warman on kaiken paha... hatehan sentää kuuluu bodom-banaaneihin
 
Ai niin joo.. mä en muistanukkaan et Hatebreeder kuulu banaaneihin :D

No hyvä! mut sehän sano et se ei oo varma kumpi uskonto on oikea.. PERKELE!! :lol: :lol:

Meidän täytyy näyttää Hatelle et mitä me tehdään niille jotka jättää Bodom-Banaanit :D
 
hmmm... :D no perjaatteessa toi warman ei ees oo paha silloin ku sille ei vittuile, eli se osaa olla hiljaa ku ei oo asiaa, mut toi hatebreeder86 nii sil on kyl joku pakko mielle postata aina jotain ...ei millää pahalla, mut rajota nyt jannu vähä! pistä noi turhat kommentis "paskanjauhanta threadiin"