Vittu Nyt Se Meni Liian Pitkälle!!!

Zyklon

Grindblaster!!!!
Dec 1, 2001
3,064
0
36
39
Suomi Finland Perkele
Visit site
VOI PERKELE!! KATTOKAA UUS SOUNDI!! siel on se musakilpailu jossa toisena osanottajana oli taas se uitetun koiran suolessa asustava loinen (anssi kela)

kattokaapa mitä merkkiä se homo näyttää!!?? :mad: :mad: :mad:

AIVAN!! sillä on sormet pirunsarvilla!!! VOI VITTU!!! SE SAATANAN JÄTKÄ KUOLEE!!

Missä se sen boardi on!!?? musta tuntuu et Bodombanaanien on aika taas parantaa maailmaa!! vittu pitäs hakkeroida sen sivuille ja pistää paskaksi koko systeemi!!

VITTU!! nyt tuli ihan puhtaita vihan tunteita suoraan sanottuna!!! PURE HATE!!!

Niin ja Dethroned.. varaa anssille 666 lentokonetta :mad:
 
Originally posted by Zyklon
VOI PERKELE!! KATTOKAA UUS SOUNDI!! siel on se musakilpailu jossa toisena osanottajana oli taas se uitetun koiran suolessa asustava loinen (anssi kela)

kattokaapa mitä merkkiä se homo näyttää!!?? :mad: :mad: :mad:

AIVAN!! sillä on sormet pirunsarvilla!!! VOI VITTU!!! SE SAATANAN JÄTKÄ KUOLEE!!

Missä se sen boardi on!!?? musta tuntuu et Bodombanaanien on aika taas parantaa maailmaa!! vittu pitäs hakkeroida sen sivuille ja pistää paskaksi koko systeemi!!

VITTU!! nyt tuli ihan puhtaita vihan tunteita suoraan sanottuna!!! PURE HATE!!!

Niin ja Dethroned.. varaa anssille 666 lentokonetta :mad:
Kyllä se elämä on sitten rankkaa toisinaan...
 
sen merkin olikin tarkoitus ärsyttää kaikkia lehden lukijoita!

No aika perkeleen hyvin siinä onnistuikin!!! vittu minä en kohta enää tota homoa kestä. voi vittu! jos mä nään sen joskus niin vedän turpaan.. mites on Osama niiden lentokoneiden kans? :D

Löytyykö tähän hätää 666 lentsikkaa? :lol:
 
Mä toivoin että mulle olisi käynyt juuri noin, eli NAPS, ei enää pentu. Mutta mulle kävikin NIPS ja taantuminen sinne noin 13 vuotiaan tasolle.
 
Niin ja sit "aikuisena" tulee helvetisti vastuuta kaikesta.. pitää tosissaan alkaa miettimään elämistä ja työtä ja kaikkea. kyllähän sitä voi silloinkin olla välittämättä mistään. mut mä tunnen pari pelottavaa esimerkkiä siitä miten käy kun ei yritäkkään pitää asioitaan järjestyksessä.. et kai sitä pitäs nyt riehua ja olla vitun tyhmä (hetkinen.. mähän oon vitun tyhmä :D )..