Vittu Nyt Se Meni Liian Pitkälle!!!

mä en ole edes huomannut kyseistä asiaa.
Enemmän mua siinä soundissa vitutti se Red hot chili peppers juttu missä se niiden rumpali puhui Nicko Mcbrainistä jotain mukamas hauskaa.:(
 
No perkele.. mä kirjotan..

"-Meitä rumpaleita - mehän siis olemme aivan oma ihmislajimme - oli vaikka ketä. Oli Paul Wellerin bändin ja Probigyn rumpalit... ja tietysti Iron Maidenin Nicko McBrain! Todella kultainen kaveri, mutta hyvin hassun näköinen - missä sen nenä oikein on? Kysyin asiaa ja Nicko vastasi jotain tyyliin (aboptoi umpikömpelön brittiaksentin) Oh, it was just me wife"

Tossa se siis kerto siitä kun ne oli rumpaliporukalla kiertäneet Euroopassa kaikissa oppilaitoksissa ja muissa paskoissa..

Red hot paskapeppersin rumpali on homo..
 
Joo no eihän toi niin paha juttu ollu.. kai se paskapeppersin rumpali nyt tuntee itsensä onnelliseksi kun yritti olla hauska McBrainin kustannuksella.. McBrain on muuten loistava rumpali!

Tosta uskoon kääntymisestä.. eikös Maidenin ukot oo aina puhuneet jumalasta?
 
Ootte rajoittuneita. Kaadan paskaa päällenne kunnes myönnätte, että se ei ole "paskapeppers". Anssi kela on juntti ja idiotti. Tekee paskaa musaa. Sen mä allekirjoitan. Mutta Red Hot Chili peppersillä on hyviäkin biisejä!

:lol:
 
Niin no.. sen voin sanoa että jos Maiden alkaa tekeen jeesus pelastaa sanoja niin en mä sitä kyl sit enää kuuntelis :lol:

ja tainnut Nicko heittää ton jutun aika läppänä...

chili peppers = paska