Vittu Nyt Se Meni Liian Pitkälle!!!

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Mä oon täälä huomenna viimestä päivää vähään/pitkään aikaan :(

Ei, mä en hommaa elämää, netti vaan lähtee ;)

Älä sentään poistu keskuudestamme liian pitkäksi aikaa...:rolleyes:
Kenenkäs kanssa minä muuten keskustelen kissoista? (ja tarkoitan nyt siis niitä eläimiä!)
Ja kuka täällä muuten puolustaa Tamperetta ja Teiskoa...:p :rolleyes: ;) :lol:
 
Originally posted by snapsitap


Kenenkäs kanssa minä muuten keskustelen kissoista? (ja tarkoitan nyt siis niitä eläimiä!)


No sanoppa muuta ;) Mutta voithan sä kato mailata taikka kirjottaa mun viekkuu ni kyllä mä sieltä kirjastonki koneelta vastailen :D
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~


No sanoppa muuta ;) Mutta voithan sä kato mailata taikka kirjottaa mun viekkuu ni kyllä mä sieltä kirjastonki koneelta vastailen :D

Ok, no hyvä...:) :p
Viekkuun kirjottelen ainakin, mutta pistäppä mulle jossain vaiheessa tuo mailiosotteesikin niin voin sitten vaikka mailatakkin... En tiedä löytyisikö se tuolta jostakin mutta en nyt jaksa lähteä hakemaan...:)
























En taaskaan jaksanut editoida tuota edellistä viestiä...
 
Hei muuten, mä nyt muistan että kävin kerran Porissa... En siä kuuluisalla hiekkarannalla, mutta mikroautoradalla! :lol: Olin ihan yötäkin, asuntovaunussa... :D Se oli se rata siä keskellä metsää, ja se ite kaupunki, mitä ehin kattomaan, oli aika... No, enpä puhu mitään kun itse asun Takamaalla... :lol: Mut oli siä matkan varrella sellanen kylä kuin Perämaa... :lol:
 
Originally posted by snapsitap


Ok, no hyvä...:) :p
Viekkuun kirjottelen ainakin, mutta pistäppä mulle jossain vaiheessa tuo mailiosotteesikin niin voin sitten vaikka mailatakkin... En tiedä löytyisikö se tuolta jostakin mutta en nyt jaksa lähteä hakemaan...:)


Se löytyy sieltä mun nettisivujen alareunasta :)
 
Originally posted by Villilapsi
Hei muuten, mä nyt muistan että kävin kerran Porissa... En siä kuuluisalla hiekkarannalla, mutta mikroautoradalla! :lol: Olin ihan yötäkin, asuntovaunussa... :D Se oli se rata siä keskellä metsää, ja se ite kaupunki, mitä ehin kattomaan, oli aika... No, enpä puhu mitään kun itse asun Takamaalla... :lol: Mut oli siä matkan varrella sellanen kylä kuin Perämaa... :lol:

Jotenkin kaukaisesti muistan mikroautoradan keskellä metsää... :rolleyes: No juu... Porissa ei ole kehumista. ;)

Ja mikä pirun Perämaa?
 
Mullako? miten niin?

Ei vaan.. ei kai mulla oikeasti oo mitään sitä vastaan (muuta ku että jätkät tykkää mustista lenkeistä). kunhan kitisen noille tän boardin tampereelaisille ku niitä on niin vitusti.. :lol: