Vittu Nyt Se Meni Liian Pitkälle!!!

No vittu.. mulla on helvetin tylsä elämä.. luulisi sen olevan ennestäänkin jopa sinulle selvää kun olet joutunut varmaan lukemaan jotain vanhempiakin juttuja joita oon kirjottanu..

Mistä se johtuu Hearse että melkein aina kun kirjoitat tänne jotain niin sun täytyy olla just tollanen mulkku et aivan sama mitä toiset sanoo niin pitää päästää vääntään siitä jotain paskaa??

Kieltämättä mielentilani on ollut viimeaikoina sellainen että minua vituttaa kaikki tuollanen mitä se homoanssi tekee, enkä varmaan olisi joitakin aikoja sitten tehnyt näin tyhmää topiccia. mut vituttaa toi kuitenkin..

Et ei välttämättä kannata vetää hernettä nenään mistään mitä oon viimeaikoina sanonu tai tuun sanomaan tulevaisuudessa..

Ja mitä mä oon lukenu joskus jotain juttuja, niin esim. sinä Hearse, et ole kuunnellut metallia lähellekkään yhtä kauaa kun minä.. sitä minä vaan tässä että kun on kohta 10 vuotta suunnilleen elänyt metallimusiikista, niin se metallia alkaa olemaan sen verran tärkeä asia ettei todellakaan siedä jonkun saatanan homokoiran temppuja (siis tuota anssia siis,..)

Turha kai se on mitään selittää..
 
Originally posted by Zyklon
sitä minä vaan tässä että kun on kohta 10 vuotta suunnilleen elänyt metallimusiikista, niin se metallia alkaa olemaan sen verran tärkeä asia ettei todellakaan siedä jonkun saatanan homokoiran temppuja (siis tuota anssia siis,..)

Turha kai se on mitään selittää..

No ei nyt turha, mutta ei kai tuo merkki vain metelisteille pyhitetty ole, enää. Nykyään sitä käytetään kyllä lähinnä kaikissa piireissä, ainakin minun mielestäni.
Ja kehitä siitä metallista niin tärkeä asia ettei ole enää mitään väliä sillä mitä jotkut Anssi Kelat puuhaa.
 
Juu sori tosta... kuten mä sanoin niin on ollut (ja on vieläkin) sellanen mielentila et tulee sanottua kaikkee tyhmää.. et älä tykkään paskaa.. tai no varmaan tykkäsit jo mut kuitenkin..
 
Originally posted by Hatebreeder86
en nyt kyllä mitenkään siis ala puolustelemaan tuota homoa, mutta puhe oli siitä soundin kuvasta, eikä äijän sanotuksista, rappio :eek:


Siis voi vittu mikä posti... Puhutaan Anssi Kelasta ja mainitaan että sen sanotukset on perseestä ni pitää nostaa poru. No toihan oli melkein on-topic, joten se on aika pelottavaa.