No vittu.. mulla on helvetin tylsä elämä.. luulisi sen olevan ennestäänkin jopa sinulle selvää kun olet joutunut varmaan lukemaan jotain vanhempiakin juttuja joita oon kirjottanu..
Mistä se johtuu Hearse että melkein aina kun kirjoitat tänne jotain niin sun täytyy olla just tollanen mulkku et aivan sama mitä toiset sanoo niin pitää päästää vääntään siitä jotain paskaa??
Kieltämättä mielentilani on ollut viimeaikoina sellainen että minua vituttaa kaikki tuollanen mitä se homoanssi tekee, enkä varmaan olisi joitakin aikoja sitten tehnyt näin tyhmää topiccia. mut vituttaa toi kuitenkin..
Et ei välttämättä kannata vetää hernettä nenään mistään mitä oon viimeaikoina sanonu tai tuun sanomaan tulevaisuudessa..
Ja mitä mä oon lukenu joskus jotain juttuja, niin esim. sinä Hearse, et ole kuunnellut metallia lähellekkään yhtä kauaa kun minä.. sitä minä vaan tässä että kun on kohta 10 vuotta suunnilleen elänyt metallimusiikista, niin se metallia alkaa olemaan sen verran tärkeä asia ettei todellakaan siedä jonkun saatanan homokoiran temppuja (siis tuota anssia siis,..)
Turha kai se on mitään selittää..