Vittu Nyt Se Meni Liian Pitkälle!!!

Originally posted by Zyklon
Deth... Itseasiassa sille ei voi mitään.. tiedän kokemuksesta että joskus on sellanen olo että aivan sama mitä muut tekis tai sanois niin se ei auta..
Joo. Paitsi kyllähän sitä vois jotenkin parantaa. Mutta luultavasti ei sillä että istuu tietokoneen ääressä ja höpisee olemattomille ihmisille...
 
Ja no sehän on kiva että sulla ees on kavereita. Mä en yleensä alennu marisemaan turhasta mutta mulla on ainoastaan internetti kaverinani. Ihmiset syrjii eikä samantapasta seuraa löydy.
 
Joo oon mä tässä viimeaikoina tosiaan huomannu sen että ketkä oikeasti on niitä tosikavereita ja kuinka tärkeitä ne on..

Kyllä säkin jostakin kavereita löydät kunhan et ole ihan noin negatiivinen kaikkia kohtaan.. mut kyl mä sen ymmärrän jos se on vaikeeta.. varsinkin jos ihmiset yleensä on vittumaisia.
 
hmm... Yks kaveri jonka kanssa pääasiassa vietän aikaani on ns. "normis" ja kuuntelee jazzia ja bluesia ja on muutenki ihan erilainen ku mä.

Eli ei paljo metallisteja meikäläisenkä piireissä....
 
Ja mitä mieltä sinä olet B2? En tiedä, entä sinä, B1?

:lol: :lol: :lol:

Voi että tää meni kyllä banaaniks koko päivä, on täälläkin taas tullu oltua kaikkien kiusana... Mutta mä lupaan hankkia huomenna elämän, ja sen jälkeen mä en enää täällä olekaan...