...vitun idiootit...

Hyi saatana.. nekin on ihan helvetin pahoja.. :lol:

Hei.. tää alkaa menee ruoka topiciksi :D

Okei.. hmm.. mikähän ois oikein hyvää ruokaa.. noh. niitä on paljo. mut vaikkapa sellaset pippuripihvit ja perunat hyvällä kastikkeella.. ja sit kun siihen vielä kylmä olut päälle niin hyvä tulee.. :D
 
Jos nyt totta puhutaan niin tämän boardin suomenkielinen puoli on suoraan helvetistä eräiden nimeltä mainitsemattomien henkilöiden takia jotka pilaavat joka ikisen threadin jauhamalla pelkkää paskaa jostain ihan off-topic jutusta. En viittaa nyt tähän threadiin koska tässä nyt ei koskaan ollutkaan mitään vitun ideaa.
 
Tosta offtopic hommasta.. niin hyvähän se on tulla tänne kitisemään että kun topicit ei pyssy aiheessa.. vittu kukaan teistä kitisijöistä ei oo yrittänytkään tehdä sellasia threadeja missä olis jotain asiaa. aina vaan kitistään jotain. ja mä oon luvannu että jos tulee uusia threadeja joissa on joku aihe niin mä en ala jauhamaan mitään paskaa JOS ei se threadi mee muutenkin paskan jauhannaksi..

Katkaravut ja simpukat on molemmat vitun pahoja! YÄK!!! :lol: :lol:
 
Joopajoo. Jos ei ole mitään sanottavaa niin onko sitten pakko sitä turpaansa aukoa ja päästellä niitä mölyääniä? Lähinnä tossa offtopic hommassa ärsyttää se että on threadi A jossa on vaikkapa 20 viestiä aiheessa, sitten tunnin päästä siinä onkin 400 postia lisää jossa jotkut horot vuorotellen laittavat kasoittain hymiöitä. Ton tyyliset paskanjauhannat voi hoitaa vaikka ircissä, boardi on sitä varten että kirjoitetaan oikeasti jotain asiaa.
 
Originally posted by Zyklon
Tosta offtopic hommasta.. niin hyvähän se on tulla tänne kitisemään että kun topicit ei pyssy aiheessa.. vittu kukaan teistä kitisijöistä ei oo yrittänytkään tehdä sellasia threadeja missä olis jotain asiaa. aina vaan kitistään jotain. ja mä oon luvannu että jos tulee uusia threadeja joissa on joku aihe niin mä en ala jauhamaan mitään paskaa JOS ei se threadi mee muutenkin paskan jauhannaksi...

mäki voin luvata "jos tulee uusia threadeja joissa on joku aihe niin mä en ala jauhamaan mitään paskaa JOS ei se threadi mee muutenkin paskan jauhannaksi"...

Originally posted by Shadeg
Joopajoo. Jos ei ole mitään sanottavaa niin onko sitten pakko sitä turpaansa aukoa ja päästellä niitä mölyääniä? Lähinnä tossa offtopic hommassa ärsyttää se että on threadi A jossa on vaikkapa 20 viestiä aiheessa, sitten tunnin päästä siinä onkin 400 postia lisää jossa jotkut horot vuorotellen laittavat kasoittain hymiöitä. Ton tyyliset paskanjauhannat voi hoitaa vaikka ircissä, boardi on sitä varten että kirjoitetaan oikeasti jotain asiaa.

ette te kitisivät kyl hirveesti oo asiaa puhunu... ja te lisäätte noit postimäärii
 
a) En ole täällä kovinkaan kauaa täällä aktiivisesti käynyt ja ne vähäiset postini jotka olen heittänyt ovat menneet lähinnä englanninkieliselle puolelle sattuneesta syystä.

b) En olekkaan koskaan väittänyt sitä että puhuisin itse hirveästi asiaa. Ei sillä, kyllä teilläkin on ihan asiallisia posteja, ei siinä mitään mutta jos sitä paskanjauhantaa vaan saisi hieman rajoitettua.