Aces High

Originally posted by Pentelesh
Audiogalaxy on osittain ilmainen, tiettyjä biisejä ei voi imuroida ilman VISAa.

Koskee luultavasti sitten listabiisejä, sillä minulle ei ole vielä tullut vastaan biisiä, jota en voisi imuttaa. Kohta 8 gigaa olen kuitenkin jo imuroinut. :loco:
 
Originally posted by samoniac


Koskee luultavasti sitten listabiisejä, sillä minulle ei ole vielä tullut vastaan biisiä, jota en voisi imuttaa. Kohta 8 gigaa olen kuitenkin jo imuroinut. :loco:

Kokeileppa Judas Priestin Breaking the Law:ta. Itselle ainakin heitti ilmoituksen, ettei voi imuroida tekijänoikeudellisista syistä. Onneksi nuokin voi kiertää....
 
Kyllä mulla pystyy imuttaa ihan mitä vain :) tosin en käytä mitään ohjelmaa...Ja jos jotain erityista haluu niin kaverilta saa kun siltä mp3:ja löytyy reilut 70Gt :) Tosin aika paskaa kaikki, mutta kun pyytää niin kyllä se käy imuttamassa :)
 
Originally posted by Eddy


Kokeileppa Judas Priestin Breaking the Law:ta. Itselle ainakin heitti ilmoituksen, ettei voi imuroida tekijänoikeudellisista syistä. Onneksi nuokin voi kiertää....

Kerro kuinka ne voi kiertää?? en kyllä usko että imuroin semmosta musiikkia jossa tulee semmosia herjoja koska useimmat herjat tulee listabiiseistä, jos niitä ees tulee.. ja lista musiikkia en kuuntele paitti jos bodomi tai muu hyvä o noussu sinne ;)
 
Originally posted by Martti69


Kerro kuinka ne voi kiertää?? en kyllä usko että imuroin semmosta musiikkia jossa tulee semmosia herjoja koska useimmat herjat tulee listabiiseistä, jos niitä ees tulee.. ja lista musiikkia en kuuntele paitti jos bodomi tai muu hyvä o noussu sinne ;)

Noh, en ole vielä joutunut noiden 'kiellettyjen' kappaleiden kanssa tuon enempää tekemisiin. Kannattaa etsiä biisejä hieman vajailla tiedoilla, eli esim. vaikka pelkällä biisin nimellä.

Jotkut kiertävät noita rajoituksia nimeämällä esittäjät hieman 'väärin', esim. tuo kyseinen Priest oli kirjoitettu muotoon "Judus Preist".

Liekkö tuo nyt paljoa selventänyt asiaa...