(Hyvät) kitaristit tsekatkaa tää!

Hatebreeder86

ex- posthunter
May 16, 2002
1,548
4
38
Finland
www.stilemedia.com
Juuh eli mulla vaan semmosta nyt tähän väliin (en usko että tämä vähentää tällä boardilla olevan läpän tasoa), että oisko kukaan kitaristi tällä boardilla kiinnostunu soittaan joissain mun oma tekemissä kappaleissa, joissa on niinku jo äänitetty koskettimet..
mutta rummut ja bassot on koneelta..

Tuo mun kotisivuilla oleva "kuolema" (nimi tulee vaihtumaan :) )
on yks niistä kolmesta mun tekemästä kappaleesta, mutta senkin oon äänittäny uudestaan.

eli kotisivun osote on http://heikka.net/raine

se menis niinku näin, että lähettäsin "mix downin" sille haluukkalle kitaristille jostain noista kolmesta kappaleesta
(tai pistäsin sen sinne sivuille, ja se vois imuttaa sen)

sitten tekisin tekstitiedostolle kappaleen rakenteen ja sointukierrot sun muut, ja pistäisin senkin sinne.

eipä mulla muuta toivottavasti kaikki älys nyt tuon sepityksen.

tänne voi kertoa jos on halukas, mutta ennemmin sähköpostilla
raine.oikarinen@jippii.fi

:p
 
Kuulostaa aika mielenkiintoselta. Toihan on vähän niinku tuolla muusikoiden.netissä oli(ja on kait edelleen) se muusikoiden net biisi.
 
eiku mix down tarkottaa sitä että ne kaikki eri raidat joille oon äänittäny on "mixattu" yhteen raitaan... ohjelma on CoolEditPro, se on varmaan niin iso etten tällä (56k) modeemilla jaksa alkaa uploadaamaan jne.
 
no perkele ku tarttis tommosen ohjelman et vois bändin kanssa äänittää... studioon ei olla viel valmiit ja se on tosi kallist

perjaatteessa mä varmaan voisin äänittää sulle basson jos sä antaisit mulle sen ohjelman... mä en tiiä kyl osaisinks mä tai pystyisinks mä äänittää... tai sit mä voisin varmaa äänittää sen kitaran, en oo kyl hirvee huippu kitarran soittaja (oon basisti) ja kitara pitäis joltai lainata (mut se onnistuis)...
 
öö.. no mulla on siis tiedossa yks kitaristi (ihan ok, soittanu joku 3-4 v), mutta yritän niinku ettiä että jos testillä koittas jonkun kanssa, jos ois parempia kitariteja täällä boardilla.

Ne bassot voisit kyllä äänittää jos sulla ois se ohjelma...

no kysyn yheltä kaverilta, että jos sen löytäs jostain netistä sen ohjelman... katotaan sitte..
 
Originally posted by Hatebreeder86
Juuh eli mulla vaan semmosta nyt tähän väliin (en usko että tämä vähentää tällä boardilla olevan läpän tasoa), että oisko kukaan kitaristi tällä boardilla kiinnostunu soittaan joissain mun oma tekemissä kappaleissa, joissa on niinku jo äänitetty koskettimet..
mutta rummut ja bassot on koneelta..

Tuo mun kotisivuilla oleva "kuolema" (nimi tulee vaihtumaan :) )
on yks niistä kolmesta mun tekemästä kappaleesta, mutta senkin oon äänittäny uudestaan.

eli kotisivun osote on http://heikka.net/raine

se menis niinku näin, että lähettäsin "mix downin" sille haluukkalle kitaristille jostain noista kolmesta kappaleesta
(tai pistäsin sen sinne sivuille, ja se vois imuttaa sen)

sitten tekisin tekstitiedostolle kappaleen rakenteen ja sointukierrot sun muut, ja pistäisin senkin sinne.

eipä mulla muuta toivottavasti kaikki älys nyt tuon sepityksen.

tänne voi kertoa jos on halukas, mutta ennemmin sähköpostilla
raine.oikarinen@jippii.fi

:p

joo mä soitan kitaraa ja oon nyt suhtkoht hyvä et pikkuhiljaa alkaa jo tiluttelutkin menee. aattelin vaan kysyy mist päin oot,
ja sanoo et toi kyseinen biisi kuolema on niin vitun hyvä ja mukaansa tempaava. oikeesti siin on ainesta.