Vituttaako..?

njuu...kyllä sitä vähän vituttaa, mut ei paljoa...kerroin eräälle muijalle miten kaunis hän on,se ei uskonut,sitte seuraavassa textviestiessä Lainasin HIMiä [why in the fuck i do things like that] juu'u tuli vastaus...:"mä en voi muuta sanoo ku vedä kätees,mist oot muute saanu mun numeron..." tuo vituttaa...hätäilin vittu liikaa ja siihen ehkä meni mahollisuudet :erk: :dopey:
 
juoppo said:
njuu...kyllä sitä vähän vituttaa, mut ei paljoa...kerroin eräälle muijalle miten kaunis hän on,se ei uskonut,sitte seuraavassa textviestiessä Lainasin HIMiä [why in the fuck i do things like that] juu'u tuli vastaus...:"mä en voi muuta sanoo ku vedä kätees,mist oot muute saanu mun numeron..." tuo vituttaa...hätäilin vittu liikaa ja siihen ehkä meni mahollisuudet :erk: :dopey:
:lol: Kiitos. Sait minut hyvälle tuulelle. Ei vituta vaikka parin tunnin päästä pitää lähteä töihin.
 
:lol:

Ei vittu repesin tolle.

Joo, olin jopa pariviikkoo kirjottamatta tänne, kokeilin onko se mahollista... Asiaan. Sain just duunia, voin sanoo että vituttaa, kuvittelin että saisin sivarin alkuun (elokuuhun) asti ottaa rennosti. Vituttaa. Ois sitä rahaa työkkäristäki saanu, mut haluan että on näyttää jonkinlaista työkokemusta sit ku hakee "oikeeta" työtä myöhemmi. Kusetin myös että mulla on pääsykokeet sillon kun on Sauna Open Air, heh.

Huomenna valmistun ammattiin, saan jotai 200€ stipendejä, todistuksen, ja ammattikirjan että haistakaapa lukiolaiset ja muut kummajaiset vittu. Ryyppään tekis mieli, mutta muija suuttuu jos juon yhdenkin kaljan. Toisaalta vittuakos silläkin sit taas väliä.
 
Vituttaa ja rankasti! :yell:

Kun pääsin töistä kotiin, niin isowelli soitti ja kysy haluaisinko lähtee niitten mukana Metallicaa kattomaan, ilmanen lippu ja matka ois ollu tiedossa... No, ukko on iltavuorossa, enkä ois mistään saanut lapsenvahtia niin nopeella varotusajalla, joten oli sitten pakko kieltäytyä. Perkele!!!
Eilen meinasin soitella ja kysellä josko sillä niitä lippuja vielä olis, kun se niitä 10 sai ostettua firman piikkiin, en sitten soittanut... :rolleyes:
 
~MarttiPrkl said:
Huomenna valmistun ammattiin, saan jotai 200? stipendejä, todistuksen, ja ammattikirjan että haistakaapa lukiolaiset ja muut kummajaiset vittu.
:lol: Mikä on muuten ammattikirja?
Ryyppään tekis mieli, mutta muija suuttuu jos juon yhdenkin kaljan. Toisaalta vittuakos silläkin sit taas väliä.
Sullahan nihkeä rouvakanditaatti on.

Ei vituta vieläkään, vähä krapulainen olo kuitenki.
 
Ammattikirjaan merkitään alan koulutukset ja työkokemukset. Jos oli tarpeeks hyvä keskiarvo sen sai nyt valmistumisen yhteydessä. Sivistysrahasto(.com) lahjotti mulle 50€, mut kuores ja kirjeessä luki 80€. Pieni kusetuksen maku, ja pistin jo sanktioo. :D

Nainenkaan ei edes murissu mulle vaikka menin päissäni kattelee Tamperelaisia teinityttöbändejä keskustaan ja pyysin kavereita meille orgioihin.
 
~MarttiPrkl said:
Ammattikirjaan merkitään alan koulutukset ja työkokemukset. Jos oli tarpeeks hyvä keskiarvo sen sai nyt valmistumisen yhteydessä.
Ei meillä muistaakseni tuollaisia ollut. Mikä on tarpeeksi hyvä keskiarvo?
Sivistysrahasto(.com) lahjotti mulle 50?, mut kuores ja kirjeessä luki 80?. Pieni kusetuksen maku, ja pistin jo sanktioo. :D
Ei lahjahevosen suuhun ole katsomista.;)
Nainenkaan ei edes murissu mulle vaikka menin päissäni kattelee Tamperelaisia teinityttöbändejä keskustaan ja pyysin kavereita meille orgioihin.
No, toteutuko ne?
 
Vituttaa niin maan perkeleesti.

Ja ylihuomenna pitäis vielä esittää tekopirteetä serkun häissä.

Saatanan saatana.

Vittu että vituttaa.

Perkele.
 
Torgoth said:
Ei meillä muistaakseni tuollaisia ollut. Mikä on tarpeeksi hyvä keskiarvo?

Päättötyöstä piti saada kolmonen, kuten myös päättötyön kirjallisesta osasta, varsinaisesta päättökokeesta ja aineitten keskiarvo piti olla kolme.

Torgoth said:
Ei lahjahevosen suuhun ole katsomista.;)

Eilen tuli 30€ postissa ja pahoittelut.

Torgoth said:
No, toteutuko ne?

Ei. :(
 
kaikki meni paremmin ku hyvin koulujen loputtua näin metallican ja sillä selvä.. Snipsnap oli muuten aivan järkyttävän paska bändi! settilistaa:
ecstacy of gold
Blackened
Fuel
Harvester Of Sorrrow
Welcome Home (Sanitarium)
Frantic
For Whom The Bell Tolls
I Disappear
St. Anger
Sad But True
Creeping Death
Battery
--------
Wherever I May Roam
Nothing Else Matters
Master of Puppets
One
Enter Sandman
--------
Jump In The Fire
Seek And Destroy
 
Se nyt tässä vituttaa, että varma kesätyö meni juuri sivu suun. Myös vituttaa, kun Skyfiren Spectral ja Moonsorrowin Voimasta ja Kunniasta eivät oikein vastanneet odotuksia. Tai no olenhan minä huonompiakin levyjä ostellut. Mikäs nyt vituttaisi...nooh, nyt on sentään kesäloma, että ei viitsi antaa vitutukselle liikaa tilaa.
 
Eipä erityisemmin juuri nyt, kun saan leikkiä digikameralla.
Ja viikon päästähän on Sauna ja niiden jatkot :Spin:
Ostinpa myös Stone -paidan, joka tuli jo parin päivän päästä tilauksesta.
Ja nyt kesällä on aikaa piirtää, maalata, soittaa kitaraa ja ryypätä.

Ettei vaan menisi liian hyvin, taustalla jatkuvasti painavat mieltä taloudelliset ongelmat, alipalkattu kesätyön yritelmä ja ajoittainen seuran puute. :Smug:
 
Huoh, töihin. Perisuomalaisella tyylillä se vituttaa jo valmiiksi...Lapsia. Huutavia, kirkuvia, helmoissa roikkuvia lapsia. :Smug: Koetan ajatella palkkaani.
 
-DQ- said:
Eipä erityisemmin juuri nyt, kun saan leikkiä digikameralla.
Ja viikon päästähän on Sauna ja niiden jatkot :Spin:
Ostinpa myös Stone -paidan, joka tuli jo parin päivän päästä tilauksesta.
Ja nyt kesällä on aikaa piirtää, maalata, soittaa kitaraa ja ryypätä.

Ettei vaan menisi liian hyvin, taustalla jatkuvasti painavat mieltä taloudelliset ongelmat, alipalkattu kesätyön yritelmä ja ajoittainen seuran puute. :Smug:

Meikällä on ratkaisu näihin kaikkiin. :lol:

No ei vaiska, ootko SOA:s vaan perjantain? Mä just koetan taistella viä lauantaikskin lippua, kun joutuu kumminkin torstaista asti ryyppää. :) Ja ei kahta ilman kolmatta.
 
^On vai? Kerro ihmeessä lisää :p
Ja niin, perjantaina pelkästään, torstai ois ollu hiano muuten mut yöpymisessä onkelmia. Lauantain bändit ei edes kiinnosta, joten...
Onnea taistoon :loco:
 
-DQ- said:
Ja niin, perjantaina pelkästään, torstai ois ollu hiano muuten mut yöpymisessä onkelmia.

No meille pääsee, kuhan ensin taivuttelet muijan et se on ihan hyvä idea. :lol:

Ostin just lauantaiks lipun, rok! Kolme vitun päivää pelkkää viinaa ja riehumista. :headbang: