Vituttaako..?

Janina

Pure Maiden Of Finland
Dec 28, 2002
1,762
18
38
Finland
Visit site
Eli, me suomalaiset ollaan tunnetusti aikas vittuuntunutta kansaa, joten ajattelin, että kai niitä patoutumia vois vaikka täälläkin purkaa...

Ittellä on aika montakin vitutuksen aihetta tällä hetkellä, tässäpä muutama

- Kesäloma alkaa vasta 4:n viikon päästä ja kun se vihdoin koittaa, se onkin jo melkein ohi :Smug:

- Töissä on sellanen meno, ettei mikään oo varmaa, paitsi epävarma... Toivottavasti saan sen siirron, muuten oon kusessa
rolleyes.gif
Tai olishan siellä jo mulle yks paikka, mutta kuka helvetti haluaa tietentahtoen palkkaansa alentaa...

- Mies on viikonlopun duunissa, joten aika käy pitkäksi, ehkäpä siinä yksi syy tälle topicille...

Nyt meni sitten jo muistikin, mutta niitä muita syitä sitten joskus toiste
 
Vituttaa olla perseauki, Imperiumin laivareissu vei 360 €, eli tilin tyhjäksi ja vähä ylikin. Juhannus jää sitten juhlimatta, kun pitää säästää olemattomia rahoja Tuskaan.
Onhan niitä kestovitutuksen aiheita vaikka muille jakaa, mutta niitä ei jaksa ruveta listaamaan.
 
no niitä on liikaa, tosin tähän vuodenaikaan niitä on vähiten yleensä. ehkä se vituttaa että bändi on mutta ehkä omat piisit ei oikee sovi formaattiin tms (liian haastavia?) jaja... no rahaa ny ei ikinä oo joten se eioo erityinen vitutuksen aihe. sain jopa 30e tänään = voi olla ylpeä. tuskaan en tiiä meenkö en oo ehtiny/uskaltanu varata lippuja pitää kattoa. aini uus vitutuksen aihe: oon juhannuksen mökillä. ei siinä muuten mutta just nyt huvittas ehkä olla kavereitten kans jne ... aini tää on bodomboardi ei täällä saa näin pitkiä viestejä kirjottaa :D :lol:

btw oli saman tapanen topicci stratoboardillaki.
 
Tällä hetkellä kolme asiaa, muttei kovin kovasti kun on kesä ja sain uuden levynkin just.
1) Opintoihin meneekin sitten kuutisen vuotta eikä viisi... yhden kurssin takia.
2) Se että voi 10:stä poltettavasta levystä tulla 4 mukin alustaa.
3) Olen perse auki. Tosin siihen on tottunut jotenkin jo.

@bornkiller: Saat kyllä olla aika jatkuvasti ja tasaisesti vihainen, jos ihmisten idioottimaisuus rupeaa noin helposti vituttamaan....
 
Vituttaa, kun miehet on vaikeita. Saatanan inisijät. Miks mun kohdalle osuu aina ne vaikeimmat tapaukset? Eääähh... :erk:
 
Tällä hetkellä vituttaa ankarasti, kun on ahteri kipeenä... (EI, ei todellakaan siitä syystä, mitä jotkut heti ajattelee!) :Smug: Tuli vaan tehtyä tänään pyörälenkki, edellisestä onkin sitten aikaa n. pari vuotta... Noi nyky-fillareitten satulat on muuten suunniteltu ihmisille, joilla on todella omituinen perse!

Ja ehkä hieman vituttaa taas työasiat... Olis varmaan meidän työnjohtaja voinu vaatia jonkunlaisen takuun niille silikoneillensa, ettei ne heti rupee vuotaan aivoihin...
rolleyes.gif


Mutta jotain positiivistakin toki löytyy, pitkä viikonloppu alko just ja loma on edessäpäin! :)
 
Bodom fanaatikkoja vituttaa asiat.

"Ei voi olla totta" -Mauri Metsänkukka

"No ei oo ihime! On ne niin homoja!" -Jarno K. Paavola

"Mitäs tässä. Patiolla istuskelen ja nautin pari siideriä. Ei vois paljon paremmin asiat olla." -Alpo Kurki

Voi ei! joku ei tykkää bodomin sanoituksista!
Tietyt ihmiset ei tykkää edes homoista!?

Ja yhdelle miehet inisee! No voi voi! Syö tyttö pekkapastilli ja näytä sievältä.
 
~Rappion Lapsi~ said:
Ookko sä ikkunatehtaassa? Missä ikkunatehtaassa? Mä voisin mennä tohon hommaa ihan mielelläni, tai oikeestaa mihin vaan puualan hommaa :p

Ikkuna - ja ovitehdas Hautanen = Skaala Ylihärmäs.
Tuntipalkka n 6-7 € , ihan ok,tosin iltatuurista iltatyölisä eli nousee noin 8 € :hen / tunti . :cool:


Vittu ku on niin saatanan pitkä työmatka,ei tätä jaksa,linnuntietä olis varmaan jonku 300 metriä . :lol: :lol: