Vituttaako..?

@Extendar
:lol: Onko sie semmosta sarjaa missä naiset konttaa kireissä farkuissa tai nahkahousuissa? :D Meikä voi tulla sinne yleisön puolelle.


Ja aiheeseen liittyen, vituttaa kirjottaa tätä uusiks kun kuulemma "Palvelinta ei löydy".
 
PERKELE!!! :yell:
Menin sitten telomaan oikeen käden etusormen töissä, tuloksena toimintakyvytön sormi, joka on turvoksissa ja kummallisesti viäntyny :erk:
Ei muuta kun huomenna lekurille kysyyn, josko sen vois kuvata, kun tuntuis hippasen verran siltä, että se on joko murtunu tai muuten vaan pois paikaltaan. Ja kynsikin varmaan irtoo, eli tosi söpö puna-sini-harmaa-kellertävä kesäsormi :loco:
Hevonvitunvitunvitunvittu ja perkele vielä kaupanpäälle!!!
 
Vituttaa, kun en keksi minne tänään lähtisin ilmaiseksi aikaana viettämään. Ruisrock reissu oli mielessä kun ei siitä olisi tarvinut mitään maksaa, mutta kuski ei sitten loppujen lopuksi lähtenyt. toisaalta ei kyllä yhtään nappaa festarit nyt.

Ah, mutta onhan tässä maailmassa kivaakin: Aioin ostaa itselleni Lipun tuskaan perjantaiksi, vain ja ainoastaan sen takia, että näen Opethin. Liput oli loppuun varattu ja kun seuraavana päivänä koitin uudestaan, sainkin tietää ettei opeth siellä ole, hienoa! En turhaan ostanu (ihanku oisin sen itse maksanut) ja näen Opethin myöhemmin sitten tänä vuonna. Nonii, nyt mua alkoi taas pännimään, pitäisi käydä alkossa :eek: vissiin jaksaa kun ei edes itselleen mitään osta.

Blood Fiend, kyllähän mökillä viihtyy, vai kenen kanssa menet? Kyllä mä ainakin jaksan siellä yhen viikonlopun viettää vaikka olisikin porukoiden kanssa..

Hmm, ens viikolla pitäs vissii lähtee kaverin kanssa telttailemaan, Ei kovin tervettä touhua, mutta kun ei nyt tekemistäkään ole. Pidetään omat Puska-Festarit kun ei tuskaan lähetty :) Musavehkeet ja kitara mukaan ja siinähän on festeistä mahtavimmat. Parhautta.
 
OzzOzbourne said:
Blood Fiend, kyllähän mökillä viihtyy, vai kenen kanssa menet? Kyllä mä ainakin jaksan siellä yhen viikonlopun viettää vaikka olisikin porukoiden kanssa..
Me ollaan siel viikko ja viikko sitte oltiin kaks (porukoitten kans)...
Enää ei kestä :yell: Onneks pääsen perjantaiks takas et pääsee Tuskaan
 
Tuo onkin sitten aivan toisen luokan katastrofi. Mä selvisin 3-4 päivää mökillä porukoiden kanssa, tosin oli mulla serkku messissä jonka kanssa on paljon viettänyt aikaa, eli menee hyvästä kaverista. Niin ja kitara tietysti. Kyllä siellä ihan mukavaa on rentoutua. Pitää vaan jostain saada oikea asenne ja fiilis matkaan, niin ei tule tylsääkään.

Tuntuu se Tuskakin paljon nautinnollisemmalta jos niikseen tulee ettet aio siellä mökillä viihtyä alkuunkaan.

Mutta hyvää reissua silti!
 
Joo kyl siel on iha hauskaa, jos ei oo liian kauan (ja usein)...
No tää on täl kertaa äidin vanhempien mökki, et pientä vaihteluu on (onneks)
Kummatki reissut menis iha mukavasti jos oltais maksimissa viikko kummassaki...

Nähään sit Tuskassa (jos nähään)
 
No kyllä mua ainakin vituttais suunnattomasti, jos ois kaappi täynnä karjalaa :yuk:

Muuten ihan ok ilta, tosin pikkumuru "hieman" kiukutteli nukkumaanmenosta... About 2 tuntia :rolleyes:
No, nyt se tuutii siellä autuaan tietämättömänä siitä, että äippä ja iskä kittaa Sandelsia ja aikoo harjoittaa aviollisia "velvotteita" myöhemmin illalla :D
 
Janina said:
No, nyt se tuutii siellä autuaan tietämättömänä siitä, että äippä ja iskä kittaa Sandelsia ja aikoo harjoittaa aviollisia "velvotteita" myöhemmin illalla :D

Hoho, laskujako maksatte? :D Mulla on muuten myös Nikolaita Karjalan lisäks... :p
 
No eihän tuollanen teini voi vielä noista asioista olla perillä... :rolleyes:

Kysy iskältä, tai äitiltä, josko ne vois selittää sulle hieman kukista ja mehiläisistä :wave:
 
No, kyselet sitten, kun haet sen... Kännissä se varmaan kertoo sulle hyvinkin laajasti aiheesta :D

Mihkäs paikalliseen se meni, Daltoniin vai johonkin muuhun yhtä laadukkaaseen paikkaan? :lol:
 
No okei, myönnettäköön, että saatan olla hieman ajasta jäljessä (syytän dementiaa)... Vai ei oo Dalttoni enää pystyssä :rolleyes:

No, Tampereella on sitten paikkoja hieman enemmän (ehkä laadukkaampiakin), Osku vai Konehuone..? :lol:
 
Voi vittu!! Kirjotan nyt kolmatta kertaa, vaikka on varmasti ollu otsikko ja vitun viesti ni tää sanoo että kirjota kumpiinki kenttii jotai, vitun paska!


Ja Pirkkalassa on laatu paikkoja, kuten loukon pub :lol:
 
Loukon pub = never heard... :rolleyes:
Tosin jälleen kerran voi vedota dementiaan (tuttu ilmiö vanhuksilla :p )

Eikä Tampereella oikeesti edes oo laatupaikkoja, paitsi Rusty Angel (ja oikein mukava kapakoitsija, varsinkin huppelissa :lol: ) ja kuulemma Hellä (nimi puhuu puolestaan...). Tosin tuskinpa mutsis kumpaankaan noista meni. :rolleyes: