Vituttaako..?

Blood Fiend said:
Vituttaa kun en saanu sen brunetin yhteys tietoja...
Prkl, seuraavalla kerralla pitää olla skarpimpi eikä kadottaa
ihmisiä ennen ku saa yhteys tiedot (jos ne kyseiseltä ihmiseltä haluaa)

Totta. Ja jotkut sais unohtaa ne yhteystiedot ettei tarvis muistutella menneestä, perkele.
 
Torgoth said:
Olipa vitun turhaa ostaa koko lippua, joka päivä niin sekaisin, etten muista oikein yhtään bändiä.


Heh, mulla ei ollu ku lauantai, mutta Mokoman näin kokonaa, sit meni kaikki ohi, ja lopuks näin Bodomin. Muut noin vilaukselta, mutta valitettavan moni jäi kokonaa välistä....
 
Vituttaa... hmm... vaikka mikä. Vitutuksen aiheita olisi taas vaikka listattavaksi asti. Esim. keikka parin viikon päästä, ja kunto ei ole tarpeeksi korkealla jotta saisi koko keikan vedettyä kunnialla läpi.. Eli siis pitäisi treenata enemmän, mutta kun aikaa menee soittamiseen muutenkin vitusti eikä yksinkertaisesti jaksa soittaa kolmea tuntia joka päivä..

Ei oo paskaakaan rahaa ja taas on vitusti kaikkia menoja jne..

Pitäisi jaksaa lukea syksyn YO-kirjoituksiin, mutta kun ei perkele jaksa..

Täällä on niin vitun kuuma ettei jaksa tehdä MITÄÄN..

En oo nukkunut viikkoon kunnolla.. edellä mainittu asia on yksi syy siihen.. muita syitä en täällä ala puimaan..

VittuVITTUvittuVITTU..
 
Vituttaa kun Ale lähti Bodomista. Mut ei voi auttaa... :(

Ja vituttaa kun ei oo rahaa. Eikä miestäkään tällä hetkellä. No money no honey... :D
 
Zyklon said:
Pitäisi jaksaa lukea syksyn YO-kirjoituksiin, mutta kun ei perkele jaksa..

VittuVITTUvittuVITTU..

Ei vittuVITTUvittuVITTU täältäki... Tajusin äske et pitäis varmaa lukee pariin aineeseen et sais ne nostettuu syksyllä ja mullaki alkaa noi YO:t jonku vuoden päästä... Opiskelu on syvältä... Ja Rappio EI ala sit vääntää mitään amiksesta...
 
Tällä hetkellä vituttaa, kun noi perhanan katit ei voi olla hetkeekään tappelematta :Smug: Vetäis ees toi vanhus kerran tota pikku rääpälettä kunnolla turpaan, niin ehkä se ymmärtäis jättää vanhuksen rauhaan!

Toiseks vituttaa se, että ukko on duunissa... Tässä vois tehdä vaikka mitä kivaa, kun pikkumurukin meni jo nukkumaan ;)
 
Janina said:
Tällä hetkellä vituttaa, kun noi perhanan katit ei voi olla hetkeekään tappelematta :Smug: Vetäis ees toi vanhus kerran tota pikku rääpälettä kunnolla turpaan, niin ehkä se ymmärtäis jättää vanhuksen rauhaan!
Meijän kissoilla oli toi tilanne myös... Yhtenä päivänä se vanhempi pisti sille toiselle oikee kunnolla turpaan, ja siihenhän se melkee loppu (väheni ainaki se härnäys)... Nyt se vanhempi on kyl kuollu ::cry:
Nyt meil on sillei et nuorempi koira kiusaa vanhempaa koiraa... No se ei oo pahaa, se vaa leikkii sen kanssa (vanha ei kyl aina jaksa)... Ja sit ne koirat välillä (tosi harvoin) kiusaa sitä toista kissaa joka on elossa...

Joo meil on kunnon eläin tarha... On ollu kaks kissaa (toinen viel elossa), kolme hevosta (eri aikaan kuiteski), kaloja, kaks koiraa (kummatki elossa), kasvatettiin marsuja (hiljaa suski :D ) ja pupuja (kuollu kummatki)... Sin tais olla kaikki
 
Elukat on kyllä siitä jänniä, että niitten pitää aina toisiaan kiusata... Meitin koira vainaa yritti aina raiskata meidän kissa vanhusta, kun sillä sattu oleen kiima :rolleyes: Ja kissa vielä tyrkytti itteensä sille! Hullu, sanon minä!

Viime aikoina tuo pikkupaholainen on alkanut häiritä mua, kun mun pitäis nukkua... Se hiipii sänkyyn ja alkaa ensiks nuoleen mua, sitten yhtäkkiä se puree niin perkeleen lujaa, että ei voi olla heräämättä. Viime yönäkin heitin sen ainakin 20 kertaa pois sängystä, mutta aina se vaan tuli uudelleen :Smug:

Paras on kuitenkin muisto ajalta, jolloin valmensin ravureita... yks orivarsa aina kiusas saman ikäistä tammavarsaa ja erään päivän tuo tamma sit päätti kostaa.
Ne oli ulkona samassa aitauksessa ja (nyt seuraa härski kohta...) tamma alkoi sitten ilmeisesti huvikseen nuolemaan oripojan vehjettä. No, siinähän se poitsu nautti hetken aikaa, mutta kuinka ollakaan, tamma kävikin yhtäkkiä hampailla kiinni siihen killuttimeen! :lol: Ihan oikein sille orille!
 
Janina said:
Elukat on kyllä siitä jänniä, että niitten pitää aina toisiaan kiusata... Meitin koira vainaa yritti aina raiskata meidän kissa vanhusta, kun sillä sattu oleen kiima :rolleyes: Ja kissa vielä tyrkytti itteensä sille! Hullu, sanon minä!

Viime aikoina tuo pikkupaholainen on alkanut häiritä mua, kun mun pitäis nukkua... Se hiipii sänkyyn ja alkaa ensiks nuoleen mua, sitten yhtäkkiä se puree niin perkeleen lujaa, että ei voi olla heräämättä. Viime yönäkin heitin sen ainakin 20 kertaa pois sängystä, mutta aina se vaan tuli uudelleen :Smug:

Paras on kuitenkin muisto ajalta, jolloin valmensin ravureita... yks orivarsa aina kiusas saman ikäistä tammavarsaa ja erään päivän tuo tamma sit päätti kostaa.
Ne oli ulkona samassa aitauksessa ja (nyt seuraa härski kohta...) tamma alkoi sitten ilmeisesti huvikseen nuolemaan oripojan vehjettä. No, siinähän se poitsu nautti hetken aikaa, mutta kuinka ollakaan, tamma kävikin yhtäkkiä hampailla kiinni siihen killuttimeen! :lol: Ihan oikein sille orille!

KIPEÄÄ!!!! :lol: :lol:

Meilläkin meinaa noi elukat joskus tapella.. Toi pieni kissa kiusaa kahta isompaa koko ajan, eikä anna niiden edes nukkua rauhassa.. Itelläkin meinaa hermot mennä, kun se on aina raapimassa ja puremassa jalkoja jne.
Se on kaikis vittumaisinta, kun herää pahalla tuulella aamulla ja menee syömään, niin heti se vitun elukka alkaa raapimaan jalkoja..
 
Jooh.. samaa täälä. Mulla on mennyt nyt kolme päivää niin, etten ole tehnyt mitään muuta kuin soittanut keskimäärin pari tuntia päivässä (ja joka päivä on mennyt aivan päin vittua.. tuo järkyttävä kuumuus ei ole yhtään kivaa kun pitäis soittaa) ja sen lisäksi sitten en ole tehnyt oikeastaan mitään muuta ku istunut tietokoneella..

Ja tosiaan.. täälä on avain SAATANAN KUUMA!!!! :(
 
Janina said:
Elukat on kyllä siitä jänniä, että niitten pitää aina toisiaan kiusata... Meitin koira vainaa yritti aina raiskata meidän kissa vanhusta, kun sillä sattu oleen kiima :rolleyes: Ja kissa vielä tyrkytti itteensä sille! Hullu, sanon minä!

Tosi jänniä... Se meijän nuorempi koira (narttu) yrittää aina astuu sitä meijän vanhempaa koiraa (joka on sen isä) päähän ::Smug:

Janina said:
Viime aikoina tuo pikkupaholainen on alkanut häiritä mua, kun mun pitäis nukkua... Se hiipii sänkyyn ja alkaa ensiks nuoleen mua, sitten yhtäkkiä se puree niin perkeleen lujaa, että ei voi olla heräämättä. Viime yönäkin heitin sen ainakin 20 kertaa pois sängystä, mutta aina se vaan tuli uudelleen :Smug:

Meijän koirat ja kissa ei häiriste just yhtään... Kissa on kyl kova määkymään (se sanoo "mää", "miaun" sijasta :D ), et se heitetään aina yöks ulos... Sit toi nuorempi koira aina välillä räksyttää, sil on semmosen pikkupiskin ääni, sil vanhemmalla on onneks sellanen möreempi

Janina said:
Paras on kuitenkin muisto ajalta, jolloin valmensin ravureita... yks orivarsa aina kiusas saman ikäistä tammavarsaa ja erään päivän tuo tamma sit päätti kostaa.
Ne oli ulkona samassa aitauksessa ja (nyt seuraa härski kohta...) tamma alkoi sitten ilmeisesti huvikseen nuolemaan oripojan vehjettä. No, siinähän se poitsu nautti hetken aikaa, mutta kuinka ollakaan, tamma kävikin yhtäkkiä hampailla kiinni siihen killuttimeen! :lol: Ihan oikein sille orille!

Hähää :lol: Eipä tainnu siitä tulla siitos oria :lol:
 
Zyklon said:
Jooh.. samaa täälä. Mulla on mennyt nyt kolme päivää niin, etten ole tehnyt mitään muuta kuin soittanut keskimäärin pari tuntia päivässä (ja joka päivä on mennyt aivan päin vittua.. tuo järkyttävä kuumuus ei ole yhtään kivaa kun pitäis soittaa) ja sen lisäksi sitten en ole tehnyt oikeastaan mitään muuta ku istunut tietokoneella..

Ja tosiaan.. täälä on avain SAATANAN KUUMA!!!! :(
On kyl hevetin kuuma ettei pysty kunnolla nukkumaan, ja tuskan jälkeen sitä unta tarttis...

Sit on vituttanu se et päästin sen brunetin menee (prkl prkl ja fkk fkk)

Oottekste muute saanu sen teijän demon miksattuu...
 
Blood Fiend said:
Hähää :lol: Eipä tainnu siitä tulla siitos oria :lol:

No ei tullut ei... Reppanalta pöllittiin pallit 3-vuotiaana :rolleyes:

Nyt ei oikeestaan ees vituta mikään, kun satuin onneks huomaamaan sen mansikka-juustokakun jääkapissa ennen kun aloin kaljaa kittaamaan :D