Vituttaako..?

Elkääpä hyvät immeiset viittikö valittaa kuumuudesta, parin kuukauden päästä taas palellaan ja valitetaan, kun on liian kylmä :p

Nyt oikeestaan vituttaa se, ettei oo enempää olutta jääkaapissa... Sehän on tunnetusti paras janojuoma näin kesähelteillä :D
No, ei auta, kai se on pakko hörppiä colaa... :Smug:
 
Hah, no sinä se et muutenkaan mitään hyvästä oluesta tiiä, joten turha leveillä... :Smug:

Menenpä tästä sitten nauttimaan mansikka-juustokakkua punaviinin kera :p
 
Kiitos! :D Tosin aion ihan kiusallanikin roikkua mukana, jos ei muuten, niin vaan sen takia, että jotain rupeis vituttaan :p

Tylsyys iski taas... Yksin ei oo kiva olla, isäntä on Tanmervesteillä, pikkumuru nukkuu, kaikki immeiset icq:ssa on vissiin kuollu ja mun lemppari chattikin on tyhjillään :rolleyes:
No jaa, taidanpa tästä hipsiä kohtapuoliin kopan pohjalle tutimaan, jos vaan pystyn...
 
Janina said:
Elkääpä hyvät immeiset viittikö valittaa kuumuudesta, parin kuukauden päästä taas palellaan ja valitetaan, kun on liian kylmä :p

Pöh. Jos liian kylmästä saa valittaa talvella niin saa liian lämpimästäkin. Olispa 6 kk syksyä, välillä pari lämpimämpää hellepäivää, sitten taas 6kk syksyä ja sitten pari päivää tappopakkasia. No joo... ehkä se rupeaisi tympimään, mutta niin rupeaa nämä kahden viikon hikoilutkin. Onneksi on sentään uuden kämpän ikkuna eri suuntaan kuin viime vuonna, silloin paistoi suoraan sisään n.8 tuntia koko kuumimman ajan.

Nyt sitten vituttaa se että se keittiön hajun lähde löytyi (viemäri) eikä sitä hajua saa millään pois. Varmaan helteen vika tämäkin....
 
Voice of God said:
Lisäksi vituttaa kun keittiössä haisee joku aivan helvetin pahalle, mutten ole löytänyt syypäätä intensiivisistä etsinnöistä huolimatta.

Meilläki hais yhes vaihees keittiössä helvetin pahalta (hais ihan joiltain käytetyiltä sinappi vaipoilta :puke:), sit haju tarttu moniin ruokiin...


Voice of God said:
Nyt sitten vituttaa se että se keittiön hajun lähde löytyi (viemäri) eikä sitä hajua saa millään pois. Varmaan helteen vika tämäkin....

Oliskohan toi ollu meilläki...
 
~Rappion Lapsi~ said:
Ne vaa näkee että sä oot onlinella ja esittää kuollutta. :D
No perkele, mistäs tommosen kytköksen saa..? Mä haluun kans sellasen version, joka sulkee ittensä automaattisesti, kun joku ei-toivottu henkilö on linjoilla :Smug:

Nyt ei vituta muu, kun se, etten ostanu ittelleni yhtään olutta (isännälle kyllä, kiltti kun oon :D ) ... Janottaa, suatana! :rolleyes:
 
Disa: Ei me olla saatu vielä sitä demoa miksattua kunnolla.. Meidän pitäs saada siltä miksaajalta ne biisit ihan erillisinä raitoina itelle (siis niin että rummut, kitarat jne. on eri raidoilla), niin voitas Sound Forgella ite miksailla sitä.. Ensin pitäs tietysti hommata Sound Forge (Direct Connectilla saa :D ) :lol:

Vittu tämä kesä on perseestä.. Talvi on mukavempaa. Sillon sentään voi pukeutua sopivasti, mutta nyt kesällä on vitun kuuma vaikka olis alasti! Ja jostain syystä mulle sattuu aina kaikki vittumaisimmat asiat kesällä.. en muista että olisi koskaan ollut talvella tällasta vitutusta/masennusta ku taas on perkele..

Äh.. vitut.. aivan sama...
 
No teillä menee sit lujaa :lol: Mähän sanoin et menkää oikeeseen studioon...
(vähän tuntu hyvältä sanoo "Mähän sanoin" :D )

Viime talvi oli ihan anuksesta, oli nii saatanan kylmä... Mua ei haittais jos ens talvi jäis väliin...
 
Nyt meni hermot!!! :yell:

Mä teen kohta rukkaset noista kissoista... Ihan niinkun siinä ei olis tarpeeks, että toi rääpäle raapas mua viime yönä naamaan (tosi söpöt jäljet jäi), vaan nyt niitten tarvii tapella kaikissa todella pahoissa paikoissa :mad:
Jaahas, saas nähdä, onko aamulla koko kämpässä enää mitään ehjää :rolleyes:
 
Hulluja... Meillä ei oo noi paha... Eilen pienempi koira muris sille kissalle mut pari kovaa luunappiia kuonoon, murinaa ja silmiin tujotusta nii hiljeni... Sitä mä en tiiä miten kissat sais aisoihin, kai jos sä huudat niille tarpeeks vois auttaa (mun äidin huuto ainaki tehoo kaikkiin eläimiin)
 
No ei niille tarvi muuta kun sanoo vähän tiukemmin, että perkele, niin ne on n. 5 minuuttia rauhallisia, mutta sitten se sama meno taas jatkuu...

Tarvis vissiin keksiä jotain yhtä päteviä keinoja, kun sillon heppojen kanssa, yks tammavarsa aina pureskeli mua, mutta kerran sit suutuin oikein kunnolla ja otin sitä korvasta kiinni ja purin ihan saatanan lujaa, niin eipä enää meikälikkaa järsinyt :D

Joka tapauksessa, toistaseks on ihanan rauhallista, kissat nukkuu ja samaa voin onneks sanoa pikkumurusta... Taidanpa hakea kylmää olutta ja rentoutua vielä kun voin :)
 
Tarkotus oli eilen mennä katsastaan TammErotix tapahtuma, mutta ei sitten saatu lapsenvahtia edes pariks tunniks... :Smug: No jaa, tarvii vissiin järjestää ihan omat "tapahtumat" täällä kotona :D

Pitäis vissiin viedä toi pikkukilli eläinlääkärille, kun sillä tuntuu olevan jotain tasapaino häiriöitä... Aina kun se reppana yrittää hypätä johonkin, niin se arvioi etäisyyden väärin ja rojahtaa lattialle. Siinä se sitten pyörii vähän aikaa päätään ravistellen ja yrittää uudestaan, useimmiten jopa yrityksessään onnistuen.
 
NO VOIHAN VITUNKYRVÄNNEEKERINSPERMAPASKA!!!!!!!!!!! SAATANA!!!

Immortal lopetti.. VOI VITTU!!!! Yksi ehdottomasti kovimmista bändeistä mitä löytyy.. saatana.. nyt on sitten kaksi parasta bläkkibändiä, eli Emperor ja Immortal lopettaneet.. taitaa olla aika sanoa black metallille hyvästit.. VITTU PERKELE!!!!

BLASHYRKH!!!!!!!! :headbang: :headbang: :headbang:
 
Janina said:
No ei niille tarvi muuta kun sanoo vähän tiukemmin, että perkele, niin ne on n. 5 minuuttia rauhallisia, mutta sitten se sama meno taas jatkuu...

Tarvis vissiin keksiä jotain yhtä päteviä keinoja, kun sillon heppojen kanssa, yks tammavarsa aina pureskeli mua, mutta kerran sit suutuin oikein kunnolla ja otin sitä korvasta kiinni ja purin ihan saatanan lujaa, niin eipä enää meikälikkaa järsinyt :D

Joka tapauksessa, toistaseks on ihanan rauhallista, kissat nukkuu ja samaa voin onneks sanoa pikkumurusta... Taidanpa hakea kylmää olutta ja rentoutua vielä kun voin :)

Tee sillei et ku ne kissat nukkuu, nii herätä ne ja ala kiusata niitä...
En kyl tiiä toimisko toi, mut se kuulosti jännältä :D
 
Zyklon said:
NO VOIHAN VITUNKYRVÄNNEEKERINSPERMAPASKA!!!!!!!!!!! SAATANA!!!

Immortal lopetti.. VOI VITTU!!!! Yksi ehdottomasti kovimmista bändeistä mitä löytyy.. saatana.. nyt on sitten kaksi parasta bläkkibändiä, eli Emperor ja Immortal lopettaneet.. taitaa olla aika sanoa black metallille hyvästit.. VITTU PERKELE!!!!

BLASHYRKH!!!!!!!! !:headbang: !:headbang: !:headbang:

Miks ne lopetti??
No ei toi Black metal oo missään vaihees ollu oikee kuuntelun arvosta...
Vaikka onhan noit pari kovaa bändii, esim. toi Immortal...

Nyt Zykli norjaan, menään ryyppäämään kuuluisaan blashyrkhiin...
 
Kuulemma lopettivat henkilökohtaisista syistä.. mitä sitten lieneekään. Varmaan kyllästyivät kiertämiseen kun joskus ne on peruneet keikkoja perhesyiden takia jne. niin taitaa olla ne ukot tulleet liian "aikuisiksi" siihen hommaan.. kai.. perkele!!!!