Vituttaako..?

Äh.. nyt ei pitäis vituttaa kun on vitusti hyvää kaljaa joka kolisee päähän vitun hyvin sekä kolme uutta loistavaa levyä mutta kuitenkin vituttaa.. loma loppuu ja ensimmäiset kirjoitukset on kuukauden päästä enkä oo lukenyt yhtään.. kahden viikon päästä taas keikka eikä siihen kerkeä kunnolla treenaamaan..

Niin joo.. lisää vitutusta.. viime lauantain keikka kustiin ihan kunnolla.. PA:t oli niin paskat ettei kuultu yhtään mitä toiset soitti niin biisit meninkin päin vittua..
 
@Rappio, ei sen väliä... Olihan siellä just käyny 3 ruumiskoiraa merkkaamassa saman kohdan, eli oon aikas varma, että joku paikallinen deeku siellä lilluu :rolleyes:

Nyt vituttaa se, että duuni alkaa taas maanantaina :bah:
 
Janina said:
@Rappio, ei sen väliä... Olihan siellä just käyny 3 ruumiskoiraa merkkaamassa saman kohdan, eli oon aikas varma, että joku paikallinen deeku siellä lilluu :rolleyes:

Tuskin... Voi olla, mutta mitään ei löydy. :p

Janina said:
Nyt vituttaa se, että duuni alkaa taas maanantaina :bah:

Hähä, meikällä vasta tiistaina, sii juu in herevanta :D
 
Noh, katellaan nyt, koska se sieltä löytyy... Oot sitten mulle kympin pystyssä :p

Tuskinpa täällä nähtäillään, en oo täällä töissä, vaan joudun jopa hurjat 7 km ajeleen töihin :D

Vituttaa jo ajatellakin huomista heräämistä ennen sian pierua :yell:
 
Siis mitäsmitässekakarasekoilee..? :guh:
Sähän se väitit, ettei sieltä mitään löydy, vai oonko mä nyt taas vaihteeks pihalla kun lumiukko?? :rolleyes:
 
Nyt vituttaa ja rankasti... :yell:
Ensimmäinen päivä töissä ja heti aamusta kuulin, että joudun taas sille helvetinkoneelle, jota vihaan yli kaiken :Smug: Sen lisäks mun tarvii taas kuunnella niitä idiootteja, jotka siinä ympäristössä työskentelee...

Eikä sekään vielä riitä, tänään rupes sitten autokin pitämään todella kummallista ääntä, saas taas nähdä, kuinka kalliiks tulee :rolleyes:
 
Kyllä, nyt vituttaa ja rankasti! :yell:

Hain sitten pari kuukautta takaperin siirtoa firman sisällä ja koko ajan vakuutettiin, että paikkaa pidetään auki ja haastattelunkin piti olla tällä viikolla.
Tänään sitten työhönoton täti tuli ja kertoi, ettei niitä paikkoja sitten olekaan, ovat kuulemma joillain järjestelyillä hoitaneet asian niin, ettei lisää väkeä tarvita :rolleyes:
Tosin eilen vielä firman sisäisessä tiedotuslehdessä kyseiset paikat olivat haussa... PERKELE!!!

Ei muuten, mutta omat hommat viedään Portugaliin, eli olis pakko saada uus paikka ja firmaahan en vaihda!
 
Vittuuuuuu.... Ai että vituttaako? No kyllä perkele vituttaa!!! Johon on monta syytä..

1. Kirjoituksiin aikaa noin pari viikkoa.. ruotti menee varmasti vitulleen ja englantikaan ei ole tarpeeksi hyvin hanskassa. Ja aika loppuu kesken lukemisen kanssa.

2. Ei riitä että tulee paineita kirjoitusten takia. Äidinkielen kurssin aikana pitää tehdä otsikkoaine, aineistoaine, kirjaessee, runo/novellianalyysi ja vielä joku suullinen esitys (tyyliin puhe tai jotain sellasta) enkä oo vielä tehny niistä yhtäkään. Ja sitten on vielä matikan ja fysiikan kurssit joissa on aivan vitun vaikeita asioita..

3. Keikka perjantaina ja minä oon paskassa kunnossa. Nyt on mennyt treenit niin vitulleen että ei saatana. Ja se keikka vieläpä kuvataan kahdella tai kolmella kameralla, niin sen PITÄS mennä hyvin, mutta perkele.. eipä taida mennä.

4. TYLSÄÄ PERKELE!!!

5. Joku huusi huuto.netissä eräästä minun levystä 16 euroa ja meikähän oli ihan onnessaan.. Noh.. Kauppa sulkeutui perjantaina, eikä siitä paskiaisesta ole vieläkään kuulunut mitään. Se ei vastaa maileihin eikä tekstiviesteihin.. Pitää vissiin vittu soittaa sille ja opettaa kirjottamaan tai jotain.. VITTU!!!!!

6. Laivalta tuoduista kaljoista on mennyt jo suurin osa.. Pian pitää taas palata noiden maallisten kaljojen pariin, jotka ovat kalliita eikä niissä ole yhtä paljoa alkoholia kuin laivalta tuoduissa..

7. Kaikki ne vitutuksen aiheet joita en jaksa tähän listata..
 
Zyklon said:
5. Joku huusi huuto.netissä eräästä minun levystä 16 euroa ja meikähän oli ihan onnessaan.. Noh.. Kauppa sulkeutui perjantaina, eikä siitä paskiaisesta ole vieläkään kuulunut mitään. Se ei vastaa maileihin eikä tekstiviesteihin.. Pitää vissiin vittu soittaa sille ja opettaa kirjottamaan tai jotain.. VITTU!!!!!

Muista pistää huonoo palautetta. Toi o perseestä.

Zyklon said:
6. Laivalta tuoduista kaljoista on mennyt jo suurin osa.. Pian pitää taas palata noiden maallisten kaljojen pariin, jotka ovat kalliita eikä niissä ole yhtä paljoa alkoholia kuin laivalta tuoduissa..

Toiki o muuten perseestä ku joutuu palautuu tavallisii kaljoihi... Meikä toi Tigeria ja vahvaa Lapparia ja jotai outoo sitruunakaljaa, ja ne o aika finiitto :erk:
 
Ei muuten vituta. No ok, pikkasen mut nyt ei oo mitään oikeeta vitutusta.. Noh, nyt kun tästä sanoin niin kohta kumminki jotain käy ja tapahtuu paluu arkeen :)
 
Zyklon said:
5. Joku huusi huuto.netissä eräästä minun levystä 16 euroa ja meikähän oli ihan onnessaan.. Noh.. Kauppa sulkeutui perjantaina, eikä siitä paskiaisesta ole vieläkään kuulunut mitään. Se ei vastaa maileihin eikä tekstiviesteihin.. Pitää vissiin vittu soittaa sille ja opettaa kirjottamaan tai jotain.. VITTU!!!!!

Mä oon ymmärtäny et tost voi ottaa yhteyttä poliisiin tai jotain...
Se koko paikka on kai yhteystöissä poliisin kanssa. Eli pistä se perkele maksamaan :D
 
vähäsen kyllä vituttaa.. muutin vaasaan ja näyttäs olevan jotain hämminkiä sattunu osoitteenmuutoksessa.. ei oikein posti löydä perille.. perrrkele