Vituttaako..?

ylikissa? Intresanttia. :loco: Tosta sanastahan vois kehitellä vaikka mitä. Jospas se onkin lyhenne jostain. Ylilihava kissa, kenties? :D Lähellä totuutta ainaki.:rolleyes:

Ja kyllä vituttaa. Stna mä jaksa koko aikaa paiskoo töitä.:Smug: Ai niin, ja elämäkin ois ihan tervetullut näin alkajaisiksi.:loco:
 
Nyt sain sit tietää todellisen syyn, miksen saanut sitä siirtoo toiselle osastolle... Meitin osastonjohtaja ei päästänyt, kun ei kuulemma oo ketään korvaamassa, perkele! :yell:
Jos se perkele ois tullut askeleenkin lähemmäks mua tänään, oisin varmasti polttanu kolvilla sille reiän perseeseen!!! :Shedevil:
 
Janina said:
Nyt sain sit tietää todellisen syyn, miksen saanut sitä siirtoo toiselle osastolle... Meitin osastonjohtaja ei päästänyt, kun ei kuulemma oo ketään korvaamassa, perkele! :yell:
Jos se perkele ois tullut askeleenkin lähemmäks mua tänään, oisin varmasti polttanu kolvilla sille reiän perseeseen!!! :Shedevil:

Elämä on julmaa, mutta muista aina kostaa!
 
bizarre said:
ylikissa? Intresanttia. :loco: Tosta sanastahan vois kehitellä vaikka mitä. Jospas se onkin lyhenne jostain. Ylilihava kissa, kenties? :D

Ylikissa = jumalattoman seksikäs liikkuva kolmen äXän pommi, joka kaataa miestä kuin miestä pelkällä ohimenolla, tekemäti mitään erikoista.

Perkule, tänne tulee tekstiä, mutta ei äikän portfolioon... ja se vasta vituttaa! :Smug:
 
Ja paskat, sanon miä. Tai no, ehkä hajulla olis jotain vaikutusta asiaan. :D


Ja kyllä vituttaa. Sain äikän esseen ja vittu sitä virheiden määrää. Sen piti olla varma kymppi ja 9+ tuli. Kyllä elämä on vakavaa. Ai niin, ja pitäis miettiä että lähteekö viikonloppuna ryyppäämään vai lukisko kokeisiin. kumpaankin olis tarvetta. :Smug: :p
 
Vituttaa olla yksin kotona ja huomenna pitäis taas herätä ennen sian pierua :yell:
"Mässyäkin" joudun yksin meneen huomenna kattoon, kun isäntä on töissä, onneks siellä sentään on edes muutama kaveri paikalla... Tosin ne on kuitenkin kännissä ja minä taas ainoona selvinpäin :rolleyes:
 
Helvetillinen päänsärky... :ill: Eikä edes viinalla oo mitään tekemistä asian kanssa!
Onneks sentään anoppi on niin ihana immeinen, että vei meitin tyttelin kissanäyttelyyn, joten saan rauhassa koittaa parannella itteeni :)
 
~Rappion Lapsi~ said:
Vituttaa olla kotona. Vittu. Ja jumalauta pisti eilen vituttaa junan vessat ku hirvee poltto mahassa ja menit sinne paskalle :ill:

Sit sinne meni joku pikkulikka ja tuli samantien poies :lol:

No vittu varmaan jos sä oot siel ollu paksalla :lol: Ja ainaki jos vastassa oli sil hetkel jotain vikaa...
 
Mua vituttaa lähes aina jokin asia, paitsi silloin kun pääsee pusimaan ja halimaan tyttöjen kanssa :D
 
Pakkaajana huonekalutehtaalla. Varamiespalvelun kautta, eli irtisanomisaikaa ei ole, eikä pekkaset kerry. Onneksi on sentään ihan hauskat tiimikaverit, ainaki tällä viikolla.
 
Vituttaa... Symphony X ei sitten tulekaan Suomeen kiertueellaan, vaikka poijjaat niin lupailivat :yell:
Lähin paikka, jossa heidät vois nähdä oli vissiin Hollanti :rolleyes: Just joo, haluaisko joku kustantaa mulle matkan sinne?? :D
 
hammer_2.gif
 
Ens viikolla ei sitten ole töitä, jää tili vitun pieneksi. No, joudanpahan käymään muijan luona Hellsingissä.
Tällä hetkellä vituttaa hirvikärpäset, joita tuntuu löytyvän päästä loputtomasti metsäreissun jäljiltä.
 
Torgoth said:
Pakkaajana huonekalutehtaalla. Varamiespalvelun kautta, eli irtisanomisaikaa ei ole, eikä pekkaset kerry. Onneksi on sentään ihan hauskat tiimikaverit, ainaki tällä viikolla.

Me tehää sit lähes samaa homaa.. Paitti että pakkauksen lisäks mä myös kokoon ne ja ajan perille. Ja mä oo vaa työharjottelussa, joten no money... :Smug:
 
Vituttaa, ku tekis mieli vetää kännit. Mutta ei uskalla mahdottomasti ottaa, ku muija lupas, että saan nukkua eteisessä koiran kans, jos oon kännissä ku se tulee töistä.