Vituttaako..?

No eikös toi oo aika yksinkertanen juttu, lemppaat sen nykyises ja jos se toinen misu on tosissaan sun kanssas, niin se lemppaa sun kaveris... Oottepahan sit sinkkuja molemmat ja vapaita säheltään ihan miten huvittaa :rolleyes:

Ois ainakin paljon reilumpaa kaikkia kohtaan.
 
KIITOS JANINA!

Näin kävi.. Kerroin jutun.. Ja naps... Muija jätti, ei vastaa puhelimeen, ja se mun "hoito", siis muijan kaveri, suuttu mulle ku kerroin ja vihaa mua entistä enemmän! VITTU! SAATANA! Ja tänään olin vielä ihan unelmissani ku olisin nähny sen muijan... Ja sitte pilasin kaiken.... Ainoo mitä suostu sanoo mulle että oon kusipää!
 
stoned&drunk said:
KIITOS JANINA!
Joo, sen vikahan se.
Näin kävi.. Kerroin jutun..
Eli mitä?
Ja naps... Muija jätti, ei vastaa puhelimeen,
Ihme homma.
ja se mun "hoito", siis muijan kaveri, suuttu mulle ku kerroin ja vihaa mua entistä enemmän!
Anto pillua ku vihas sua?
Ja tänään olin vielä ihan unelmissani ku olisin nähny sen muijan... Ja sitte pilasin kaiken....
Tervetuloa todellisuuteen.:)
 
Justiinsa joo... :rolleyes:

Käskinkös mä jossain vaiheessa kertoon totuuden..? Oisit voinut jättää sen entises "ihan muuten vaan", turha kai sitä on satuttaa enempää. No jaa, eipähän oo mun ongelmani.
 
Mä en sanonu et se oli sun vika.. Sori.. Oon onnistunu suututtaa tänää jo liikaa jengiä... Sori janina...ei ollu tarkotus....
 
stoned&drunk said:
Mä en sanonu et se oli sun vika.. Sori.. Oon onnistunu suututtaa tänää jo liikaa jengiä... Sori janina...ei ollu tarkotus....
En mä tosta suuttunut, oli vaan ehkä hieman vaikeeta tulkita tota sun edellistä viestiä... :)
Sen verran oon oppinut, etten suutu ihan noin pienistä.
No, toivotaan, että sun asias jotenkin järjestyy...
 
No tuskinpa se järjestyy... Se ei vituta että muijan kaa meni välit poikki mutta se kyllä et se sen kaveri on vittuuntunu mulle... Ja siitä mä "oikeesti" pidin... Njaah... Ehkäpä mä oon vaa kusipää...
 
stoned&drunk said:
No tuskinpa se järjestyy... Se ei vituta että muijan kaa meni välit poikki mutta se kyllä et se sen kaveri on vittuuntunu mulle... Ja siitä mä "oikeesti" pidin... Njaah... Ehkäpä mä oon vaa kusipää...
Minkä ikänen oot? 13?
 
Näät sen profiilista. Mitä opiskelet, luulin sun olevan yläasteella, mutta ikäs perusteella sun pitäs olla ammattikorkeassa tai vastaavassa.