Vituttaako..?

~Rappion Lapsi~ said:
Vituttaa, nakittivat sit meikäläisen prkl... stana. Pitäsköhä käydä sittenki vaa sivari.
Sivariin vaan! (Mä ehkä käyn ton vaihtoehdon)

Nii ja vituttaa se ku biisin/biisien tekeminen ei onnistu, helvetisti hyviä ideoita, mut en saa kasaan niitä jne...
Laatikossa löytyy paljon hyviä biisejä, mut neki olis voinu supistaa puoleen, nii olis tullu tasokkaampii,
melkeen kaikissa jotain pikkuvikaa... Tai sit mä oon liian perfektionisti... No ihan sama. Eiköhän se sit ala menee taas kun on sillä päällä. Eikä oo mitään kiirettä ku bändin kanssa ei osatakkaa viel mitään oikee kunnolla,
ku ollaan vast just löydetty kitaristi... Juu
 
Blood Fiend said:
Sivariin vaan! (Mä ehkä käyn ton vaihtoehdon)
Ihan ku aika moni kävis ton nykyää... Tai sit vaan kaikki sanoo että menee. No joo, mä en tiä mitä tekis. Ei se nyt kumminka meikäläiselle niin iso asia o...
















Ja letissäki oli vuosien työ! :lol:
 
stoned&drunkilla järkevät jutut, ensin väittää täällä olevansa yli 20 ja mitä lie ja sitte toisessa ketjussa kehuu olevansa alle 18. Vitun idiootti.:lol:

Joo ja vituttaa, kahden viikon aikana käyny töissä kuutena päivänä, tulee taas vitun iso tili. Ja käräjillä lupasivat vaan 300 e vaikka 600 tahdoin ja asianajaja meinas että 400-500 pitäs saada. Mutta kyllä se mulle piisaa, jos se saatanan aivovammainen paskahousu ei mene tuomiostaan hoviin valittamaan. Vitun yhteiskunnan elättipaska, ei päivääkään oo töitä tehny, taparikolliset pitäs laittaa muitten mustalaisten kanssa kaasukammioon.
 
Torgoth said:
Jaa käräjillä lupasivat vaan 300 e vaikka 600 tahdoin ja asianajaja meinas että 400-500 pitäs saada. Mutta kyllä se mulle piisaa, jos se saatanan aivovammainen paskahousu ei mene tuomiostaan hoviin valittamaan. Vitun yhteiskunnan elättipaska, ei päivääkään oo töitä tehny, taparikolliset pitäs laittaa muitten mustalaisten kanssa kaasukammioon.

Kuka on tehnyt ja mitä? Kerro minulle, tai pistä linkki topicciin / sivuun, jossa kerrot mitä on tapahtunut.

Vituttaa... 6tuntia koneen vieressä ja vielä kaksi jäljellä. Ei mitään töitä, väriprintteri meni tukkoon. voi saatanan vittu ei täällä jaksa olla!
 
Crimson Twin said:
Kuka on tehnyt ja mitä? Kerro minulle, tai pistä linkki topicciin / sivuun, jossa kerrot mitä on tapahtunut.
Tainnut siitä avautua useamman kerran täällä ja Imperiumissa. Toissa juhannuksena, eli miltei puolitoista vuotta sitten (nopeaa toimintaa) sain syyttä suotta turpaani yhdeltä taparikolliselta paskalta joka oli juuri silloin taas ehdonalaiseen päässyt. Ei onneksi tullut mitään pysyvää haittaa, naama vain turvoksissa ja silmä mustana. Satuin viime kesänä tyypin kanssa samalle työkkärin järjestämälle kurssille (siellä se viihtyikin puoli päivää), oli hauska kuunnella sen koulutuspohjasta/työkokemuksesta, peruskoulu ja yksi työkkärin kurssi 90-luvun puolivälissä. Syyttäjän lukema lista idiootin aikaisemmista tuomioista olikin sitten aivan kiitettävän pitkä. Hauskaa sinällään, se kusipää pääsi nyt käytännössä minun lyömisestäni kuin koira veräjästä, sossun rahoilla elävän paskan puolesta maksaa korvaukset valtio samoin kuin sille määrätyn sakonkin. Kyllä se vaan Suomessa on hieno malli. Jenkkien kolmen lyönnin systeemi olisi aivan kaivattu täälläkin. Taitaisivat mustalaisetkin alkaa vähenemään, kun kaikki miespuoliset olisivat istumassa.
 
Torgoth said:
stoned&drunkilla järkevät jutut, ensin väittää täällä olevansa yli 20 ja mitä lie ja sitte toisessa ketjussa kehuu olevansa alle 18. Vitun idiootti.:lol:

.
Mä oon kyllä 15.... Mut pässi on yli 20... (broidi)
 
Työnteko on vaarallista... Helevetin iso ja kipee mustelma reidessä ja kaiken lisäks meinas lähtee oikeesta jalasta varpaat vaihtoon :rolleyes:
Onneks saan turvapopottimet varmaankin tällä viikolla, saapahan sitten putket ym. roinat lennellä ihan vapaasti!
 
En oo mitään kikkaillu, sattu vaan pieni onnettomuus... Kuskattiin sellasta painavaa kangaspakkaa kärryillä, kun yhtäkkiä kärrystä yks rengas meni linkkuun ja halkes. Siihen se kärry sitten kaatu ja pakka (rauta)putkineen lensi lattialle. Onneks on sen verran nopeet refleksit, että kerkisin hyppään alta pois, tosin yritin ensin sitkeenä sissinä väkisin pitää kärryä pystyssä, kunnes tajusin, että lentää se pakka siitä kuitenkin.

Nyt vituttaa epätietoisuus erään minulle tärkeän ihmisen tilasta :rolleyes:
 
Mua vituttaa tällä hetkellä varmaan kaikki.... :bah:
Pahin vitutuksen aihe mul kyl on se ettei oo rahaa!!! On niin helvetin monta levyä ostamatta ja rahaa ei löydy sit mistään!!!! :cry: Pitäis vittu hommata jotain duunia mut ei sitä opiskelun ohella jaksa!!!
 
Vituttaa ku vielä 116,5 tuntia, ennen ku nään taas muijakaverin.
Huomenna ilmaista viinaa 21.00-22.00 niin paljo ku ehtii juoda ja hamstrata saa, kaverilla ylimääräinen kanta-asiakaskortti Raahen Ottopoikaan. Sen pitäs vähentää vitutusta. Nyt yksin viinaa ja masennuskänni.
 
Ei tuolla Spinefeastissa oo oikeestaan yhtään kiinnostavaa bändiä, mutta kyllä mäkin varmaan huomiseksi sinne olen menossa, ihan vaan ryyppäämään. Eniten varmaan kiinnostais The Wake, mutta kun se soittaa jo tänään, niin enhän mä sitä pääse näkemään.
 
ei bändit ollu maailman parhaita mut hevilettejä näky.... :D ja sehän oli se tärkein syy mix sinne matkasin... Täytyy tota heviletti kiintiötä saada vähän täytettyä ku Tuskaan on kuiteski melkein vuos.... Muuten tulee puutetta... :hotjump:
 
mähän en sit lopulta edes ollu tuolla. Olin siinä pihalla jonkin aikaa vetämässä pohjia, mutta lähin sit kantikseen dokaamaan