Vituttaako..?

Siis mä oon KOULULAINEN....:D Mä teen sijaisuuksia kouluihin, ja opiskelen musiikkia helsingin konservatoriolla ja sitte piakkoin pitäs mennä jonnekki opiskelee että pääsis musamaikaks..
 
No eikös se oo jo aikalailla pilalla, kun tällanen vanhuskin tänne kirjottelee?? :p

Vituttaa, kun tekis mieli lähtee kylille riekkumaan, mutta kotona vaan joudun olutta juomaan ja vielä ihan yksin :Smug:
 
Voi kuulkaa, tää foorumi ei oo ollenkaan pilalla, eihän me edes tapella keskenään sitä kellä on hienoimmat autonrenkaat... :lol:

Kuten toisaalla... :roll:
 
Nyt on pakko pilata tää topicci ja sanoo että Ei vituta, käytii äijän kanssa tänää avaa ADSL :)

Se kyllä vähä vituttaa että menee taas oma aikansa ennenkö sen saa käyttöö...
 
~Rappion Lapsi~ said:
Vittu, toi tais yllättää meiät kaikki :lol: Ei stana, prkl.. Meikälläkä o enää yks teinivuosi tän jälkee, mitenkä tänki foorumin käy... prkl.
No hätä, eiköhän sul kuitenki kestä kasvaa henkisesti tost teiniydestä vähä kauemmin... Vaikka olisit 25v se ei tarkota ettet olis henkisesti teini...
 
~Rappion Lapsi~ said:
Vittu, toi tais yllättää meiät kaikki :lol: Ei stana, prkl.. Meikälläkä o enää yks teinivuosi tän jälkee, mitenkä tänki foorumin käy... prkl.
Tottakai mä vaikutan kakaralta. Koska mä oon wannabeteinipissis :D
Ja ylpee siitä! (tai en)
 
Vituttaa, muijan kämppiksen koira oli TAAS kaivanu repustani hammasharjani ja syönyt sen. Joutuu lainailemaan muiden harjoja ku ei jaksa lähteä kauppaan.
 
Vituttaa, kun mies on töissä... :rolleyes:
Mutta toisaalta, mulla ei oo enää iltavuoroja ollenkaan, eli enköhän mä selviä jotenkin! :D
 
Miehet aiheuttaa vitutusta (tosin ei oma kultsu :D )...
Mikä helvetti siinä on, että kun nainen menee ns. miehen töihin, niin heti ollaan kyttäämässä, josko se vaikka sattuis kuseen sen homman, tai joutuis pyytään "raavailta" ukoilta apua, kun ei itte jaksa tehdä mitään raskasta työtä!! :mad:

Tänäänkin oli äijät jonossa kyyläämässä, saanko mä sellasen 5,5m x 17m olevan rievun koneelle käsittelyä varten :rolleyes: En mä nyt saatana sentään niin avuton ole!!!