Blood Fiend
Rokkiblaster!!!!
Luultavasti, mut pistit quoten huonosti... Tää olis ollu osuvampi "Ei ketään kelle jutella" ...Vai mitä?~Rappion Lapsi~ said:*KÖH KÖH KÖH* toivottavasti mä nyt köhitän oikeelle henkilölle
Luultavasti, mut pistit quoten huonosti... Tää olis ollu osuvampi "Ei ketään kelle jutella" ...Vai mitä?~Rappion Lapsi~ said:*KÖH KÖH KÖH* toivottavasti mä nyt köhitän oikeelle henkilölle
En nyt keksi enää mitää muutakaa, mutta ootsä kuullu siitä mitää monee päivää? Mulla puhelin piipittää varattua varmaa kolmatta päivää... :SFrozen Stream said:Paras frendi lähti muualle, joten seki vituttaa. Ei ketään kelle jutella...
Muuten menee ihan hyvin.
~Rappion Lapsi~ said:En nyt keksi enää mitää muutakaa, mutta ootsä kuullu siitä mitää monee päivää? Mulla puhelin piipittää varattua varmaa kolmatta päivää... :S
Nyt se mailas, onneks. Prkl että kerkesi vähä jo huolestuu...Frozen Stream said:enpä oo kuullu, ku ei oo soittanu... Oon ihmetelly et mix se ei oo ottanu yhteyttä... Viime viikol se viel yritti soittaa muutamaan otteeseen, mut en voinu vastata ku olin just he....
Ja pahenee Sluga-haastattelun missauksen takia (paitsi mulla koska en missannu, muahhahhaa)... Mutta ei hätää, me sovittiin ton Immun kanssa et se tulee hesaan maanantaina 2kpl "Unleashing the Slugathron"ia mukana. Jahuu!!!Graveheart said:Kestovitutus jatkuu...
Eipä. Sittehän se vasta vituttaa, kun ei voi ketään syyttää.Janina said:Ei ehkä edes vituttais, jos se ois ollu oma moka, mutta kun tällä kertaa saa ihan luvallisesti syyttää pomoja.
Hyvä. Otan maanantaiks rahat mukaan. 12 euroahan se oli? Kestovitutus laantuu vähän...Blood Fiend said:Ja pahenee Sluga-haastattelun missauksen takia (paitsi mulla koska en missannu, muahhahhaa)... Mutta ei hätää, me sovittiin ton Immun kanssa et se tulee hesaan maanantaina 2kpl "Unleashing the Slugathron"ia mukana. Jahuu!!!