Vituttaako..?

Ei perkele, kyllä vituttaa ku bodomit vetää ainoon keikkansa just tampereella.. Ja just sillon ku mä en sinne pääse.... Äh...
 
Vituttaa, helvetin huono olo, pitää varmaan kontata kohta oksentamaan. Laivareissu luultavasti tyhjensi tilin, eikä rahaa ole tulossa mistään. Hauskaa. Millähän vuokran maksas...
 
Graveheart said:
Eli ei siis mitään valittamista. Ku on kaljaa niin kaikki on hyvin. :cool:
NIIN!


Frozen Stream said:
Nyt ei vituta. Porukat menee töihin huomen ja saa olla ihan rauhassa. Musa vaan täysille!!! :headbang: Ei tuu kukaan valittaa metelistä... paitsi ehkä naapurit...
Meillä on ihan helvetin ärsyttävät naapurit... Jos mä soitan kitaraa volyymit vaikka 10ssä, niin vanhemmat ei häiriinny (koska se ei häiritse). Mut naapurista tullaan valittaan 5stä. Siis ei kirjaimellisesti vaan kuvainnollisesti.
Onneks se on vaan niitten toinen tytär joka on muuttanu jo sieltä pois eikä käy siellä kun varmaan kerran kuukaudessa...
Eli nupit kakkoon (spinal tap tyyliin volyymit 11:sta) ja DEATH METAL :headbang:

Missä päin espoota muuten asut, jos satun tuntemaan?
 
Blood Fiend said:
NIIN!


Meillä on ihan helvetin ärsyttävät naapurit... Jos mä soitan kitaraa volyymit vaikka 10ssä, niin vanhemmat ei häiriinny (koska se ei häiritse). Mut naapurista tullaan valittaan 5stä. Siis ei kirjaimellisesti vaan kuvainnollisesti.
Onneks se on vaan niitten toinen tytär joka on muuttanu jo sieltä pois eikä käy siellä kun varmaan kerran kuukaudessa...
Eli nupit kakkoon (spinal tap tyyliin volyymit 11:sta) ja DEATH METAL :headbang:

Meiän naapurit ei koskaan oo tullu valittaa. Ne on pari kertaa kyllä tullu kuuntelemaan mun soittoa, kun oon vetäny maideniä ym. vastaavaa.
:D
 
Kattelin tiliotetta, laivareissulla meni 400 e, tuliaisia oli 150 euron edestä, eli siellä meni kurkusta alas 250 e. Vitun tehokasta. Eli ei tänään yhtään mihinkään, tuskin edes kalsarikännejä voi ottaa, jos ei halua kattoa mökötystä.

EDIT: Tämä perkele ei tunnista euron merkkiä.
 
Vituttaa mennä huomenna töihin... Ja ens viikolla on taas samanlainen "katkoviikko", maanantaina töihin, tiistai kotona ja loppuviikoks taas töihin :yell: Kaikenlisäks ens viikolla joutuu tekeen pitkää päivää, kun on niin kiirettä, eniten siinä vituttaa se, kun ei koskaan tiedä minä päivänä tarvis jäädä ylitöihin.

No, ainakin siitä saa rahaa :Smug: