Vituttaako..?

Kyllä vituttaa!! :yell:

Kiitos siitä kuuluu jollekin perkeleen insinööripellelle, jonka takia meni työt vituralleen... Ei hirveesti nappais painaa tuplavuoroo ens viikolla, mutta kai se on pakko, rahallekin on kyllä käyttöö :rolleyes:
Tarviikin nukkua koko viikonloppu, että jaksaa painaa töitä 16 tuntia päivässä.
 
Vituttaa monikin asia, mistähän sitä oikein alottais..?

No, meitin pikkukisulla alko nyt sitten ensimmäinen mourukausi, reppana on niin miehenkipee, eikä yhtään oo kollia tarjolla. Muuten ihan ok juttu, mutta kun ei saa yöllä nukuttua, kun se huutaa ja hinkkaa itteensä mua vasten :rolleyes:

Huomasin muuten sellasen jutun, että äijät on paljon pahempia juoruaan, kun muijat. Luulin jo, että vihdoinkin loppu se paska, mutta toisin kävi... Taidankin tästä lähtien olla hiljaa, ettei tuu vahingossakaan möläytettyä jotain sellasta, mikä voidaan tulkita useammallakin tavalla.

Mitäs vielä.... Jaa niiin, tilipäivä oli tänään, mutta taas ollaan lähes rahattomana, pitäis vielä Ruåttin reissu maksaa ja kai sielläkin rahaa tarvis. Swamppiinkin täytyy taas kantaa rahaa oikein urakalla.

Ja vielä lopuks, inhottaa olla yksin kotona, ukko on vielä viikonlopunkin töissä, eli helvetin tylsä viikonloppu tulossa :yell:
 
Janina said:
Huomasin muuten sellasen jutun, että äijät on paljon pahempia juoruaan, kun muijat.
Joopa joo...

Vituttaa olla perseauki, vuokraan pitää käyttää elinikäisten säästöjen viimeset rippeet ja kai sitä pitäs muutki laskut maksaa ja vielä syödäki. Jospa sitä ens kuussa pääsis johonki töihin, on noita hakemuksiaki tullu laitettua toista kymmentä eri paikkoihin. Vitun hyvä jos nyt jostaki soittavat, niin ei oo hajuakaan mistä hommasta puhutaan, hah.
 
No nyt ei vituta, perjantai, vapaapäivä, iltapäiväks meen kyllä väsään kitaraa kasaan. Se vähän vituttaa että pistin tonne name changes boardille jutun eikä ne viekä osaa vaihtaa meikän nimee.
 
kyllä vituttaa...
lauantai ilta ja mä oon TAAS kipee...mikähän siinäki on... :erk:

tää ei kyl oikeestaan kuulu tänne, mut pakko kuitenki kysästä onko
Eastermasteriin ikärajaa? siitä ei meinaa löytyy inhvoo mistää
 
nii aattelin vaa et varmasti pääsee viäl alle 18...
jaha ku useimmilla messulaudoil on kova nipotus mikä kuuluu
mihinki... no jaa...
jos kaikki kuuluu kaikkialle ni täytyypä sit tiedustella myös onks porukat raahautumas sauna openiin? ite ostin jo lipunki, tietysti :loco: