Vituttaako..?

selevä...
ja viälä sekin iha vähä vituttaa et saksasta tilaamani ( :err: ) ihan ensimmäinen sähkikseni ei oo vielkää tullu... akustinen lentää koht seinää, sil
on köyhä soittaa ku se o vähä vanha ja epävirees o_O
 
Kyllä vituttaa! Koeviikko alkaa täl viikol :( Perjantain ois fyssan koe enkä vittu osaa sit yhtään mitään!!! Se on mulle hepreaa! Pitäis kuitenki saada väh. 5 et saa kurssin läpi. Vaikeet tulee olemaan... Luulempa et istun viel ens vuonnaki fyssan kurssilla... :erk:
 
Kyllä. Huomenna on ikävä matikankoe, ja kotona odottaa läjä tiskiä. Perjantaikin on aivan liian kaukana. Haluan nukkumaan.

Töitäkin olisi kiva saada jos meinaan vuokriakin maksaa ja elellä loppukevään ajan.

Lisäksi kaipaan seuraa, olisipa aikaa ja rahaa niin hommaisin vaikka kissaeläimen kaveriksi. Olen kait ihminen jota vituttaa harva se päivä aina jokin.
 
Ja yksikin harmittava juttu riittää aiheuttamaan kunnon vitutuksen, josta pääse eroon sitten millään. Hyvä etten ole sitten edes ainoa :p
 
Ehe ehe.
Se on joku 30 v vanha ja ku yks tappi ei pyöri ni se on siinä sit...
Voishan siihe uudet tapit tietty ostaa :dopey:
Ja taas vituttaa: äikänkoe meni pirun huonosti eikä muissakaa oo oikeen kehumista... onneks hyvä musiikki auttaa pahaanki vitutukseen :D
 
Vituttaa ihan vitusti!! Huomen enkun koe ja mult menee 60 pistettä pois jo valmiix ku en pitäny yht vitun esitelmää :mad: ja sit mua väsyttää koko ajan ihan perkeleesti!! Vaik nukkusin 10 tuntia! En tajuu... Eikä vittu taaskaan oo yhtään rahaa ja ois vaikka mitä juttuja ostettavana! Et sellast sit taas kerran...
 
Frozen Stream said:
Vituttaa ihan vitusti!! Huomen enkun koe ja mult menee 60 pistettä pois jo valmiix ku en pitäny yht vitun esitelmää :mad:
Olis ehkä kannattanu pitää se esitelmä... Vai? No, laitat kokeessa aineeseen sen verran tykkiä tekstiä, että maikka saa sydärin sitä lukiessa, niin eiköhän homma jotenkin hoidu.

Itsellä vitutusaste kohtalainen (=Ei oikein kunnolla vituta, mutta ei kyllä oo mikään voittajafiiliskään). Massit on aika vähissä, pitäis ostaa oppikirjoja ja kaikkee muuta kouluun liittyvää shittiä. Vuokrakin pitäis maksaa ens viikolla, ja opintotuesta ei ole mitään muuta tietoa kuin, että sitä tulee aikaisintaan 2 viikon päästä. Jos tulee. Kai ne sillekin keksii jonkun esteen, että mulla on liikaa tuloja tai jotai. =I

Itse asiassa nyt, kun tuli taas funtsittua noita, niin vitutusaste kyllä nousi aika lailla. Täytyy siis lähteä hermosavuille ja miettiä sitte jatkoa erikseen..
 
-DQ- said:
Ehe ehe.
Se on joku 30 v vanha ja ku yks tappi ei pyöri ni se on siinä sit...
Voishan siihe uudet tapit tietty ostaa :dopey:
Mulla on saman ikäluokan akustinen kitara.
Kun mä sain sen mun isovanhemmilta joskus pari vuotta sitten niin ei ne viritystapit oikeen pyöriny. Mutta sitten vahdoin siihen uudet kielet ja alko pyöriä taas vaikka onkin vieläkin vähän jäykät...
Ne kielet on siinä edelleen, ja ne on muuten paskat kielet...
 
Torgoth: lähinnä tarkotin sitä ku jos kuuntelee musiikkii ni saa edes vähäks aikaa ajatukset pois siitä vitutuksen kohteena olevasta asiasta...
pitäs kai oppii sanoo mitä tarkottaa ;)

historiallinen hetki: ei vituta!
huomen ei oo koetta elikkäs vapaapäivä... ja kitaratunti...
EHKÄ opin sit virittäänki sen kitaran :tickled:
mut voihan sil rämäl kuitenki otteita opetella, sitäpaitsi se näyttää hyvältä
mun turkoosinväristä seinää vasten... :p
 
Extendar said:
Olis ehkä kannattanu pitää se esitelmä... Vai? No, laitat kokeessa aineeseen sen verran tykkiä tekstiä, että maikka saa sydärin sitä lukiessa, niin eiköhän homma jotenkin hoidu.

Niihän se ois pitäny... :( mut ku se oli suullinen, ilman paperia! Mä en pysty siihen! mul on nii karsee esiintymiskammo, et alan änkyttää jos ei oo paperia (ja yksin jopa paperin kanssa välillä) ja sit ku toi oli viel enkux nii no way!
 
Esiintyminen on monelle ylivaikee juttu. Kuten sanoin, tänää oli meillä luokan edessä puhumista, englanniks, ja se meni ihan nappiin, johtuen ehkä siitä, että se oli mulle ihan vieras luokka minkä edessä puhuin, jostain syystä se on paljon vaikeempaa oman luokan edessä. Kieroo.

Pidin luokan edessä Bodomistaki esitelmän viime vuoden puolella, opettaja ei tainnu pitää pitkätukista ku jäi puolen pisteen päähän vitosesta ;)
 
joo mulle se ainaski on... Kerran mun piti terveystiedon tunnil sanoo yx lause luokan eessä ilman paperia. Mä opettelin sen lauseen et osasin sen varmasti ja sit ku menin luokan eteen... mä änkytin niin pahasti!! Unohdin mitä mun piti sanoa ihan kokonaan! En tiiä saiko kukaan selvää mitä sanoin... :) Siin enkun jutus se ois ollu viel enkux (yllätys) ja mun ois pitäny puhuu väh. 5 minsaa!
 
~Rappion Lapsi~ said:
Pidin luokan edessä Bodomistaki esitelmän viime vuoden puolella, opettaja ei tainnu pitää pitkätukista ku jäi puolen pisteen päähän vitosesta ;)
Mä pidin lukiossa äikän tunnilla Bodomista esitelmän. Se meni kyllä ihan hyvin ja mulla oli videomatskua ja kaikkee, mutta opettaja tais olla hieman liian kriittinen aiheen suhteen. Varsinkin kun just sillon oli lehdissä tämä Hyvinkään paloittelumurha. :err:

Kaiken maailman tampioita täältä Suomestakin löytyy.
 
Me pidettiin mun kaverin kanssa Saduksesta! Pistettiin viel lopuks näytteeks "Sadus attack!".
Sit myöhemmin se sano kun oltiin kirjotettu jotkut aineet, et "nämä meni tosi hyvin, miks teidän piti pitää se esitelmä sellasesta mistä te ette pidä". Siis jumalauta, se oli Sadus, siis SADUS! Se on ihan helvetin kova. No se varmaan johtu siitä kun jotkut oli pitäny COF:istä esitelmän ja sanonu ettei ne pidä siitä bändistä, varmaan sitten ajatteli ettei mekään, kun kummatki extreme metallia on.

Mullakin on pieni esiintymis kammo, mut ei se nyt mikään paha, joskus jotain muminaa aiheuttaa (mut mä mumisen muutenki :D ). Luultavasti kaikilla ihmisillä on, paitsi Nietchen yli-ihmisellä.

~Rappion Lapsi~ said:
Itseasiassa ei vituta, vetäsi englannin suullisesta esitelmästä 5- :D Näin amatsussa.
Mä sain englannin kuuntelusta E:n, eli multa ihan hyvin. (Aineesta melkeen L)
Tosin se oli kirjotuksiin harjottelua, mut oli sitä samaa kuuntelua joskus aikoinaan käytetty YO-kirjotuksista. Näin lukiossa (missä taso on korkeempi :D )
 
Extendar said:
Mä pidin lukiossa äikän tunnilla Bodomista esitelmän. Se meni kyllä ihan hyvin ja mulla oli videomatskua ja kaikkee, mutta opettaja tais olla hieman liian kriittinen aiheen suhteen. Varsinkin kun just sillon oli lehdissä tämä Hyvinkään paloittelumurha. :err:

Kaiken maailman tampioita täältä Suomestakin löytyy.

Mulla oli kalvo, kaks demoo cd:llä, ja Downfall sinkku, kaikista soitin pätkiä. Muitten piti samalla arvostella esiintymistä, ja kirjottaa mikä esityksessä oli parasta, yllättävän moni pisti että musiikki. Eli meikän täyty olla tosi huono :lol: