Vituttaako..?

Blood Fiend said:
Mä sain englannin kuuntelusta E:n, eli multa ihan hyvin. (Aineesta melkeen L)
Tosin se oli kirjotuksiin harjottelua, mut oli sitä samaa kuuntelua joskus aikoinaan käytetty YO-kirjotuksista. Näin lukiossa (missä taso on korkeempi :D )
Mulla on pysyny noissa enkun aineissa taso koko ajan L:ssä. On siellä tosin jotain, mitkä on ollu huonompiakin. Ja ne on just niitä mitä on käytetty kirjotuksissa. Enkä mä nyt pelkästään yritä kehuskella tällä, mä tiedän, että te kaikki halusitte muutenkin kuulla tän, tai lukea, ihan miten vaan:D
 
Blood Fiend said:
Mä sain englannin kuuntelusta E:n, eli multa ihan hyvin. (Aineesta melkeen L)
Tosin se oli kirjotuksiin harjottelua, mut oli sitä samaa kuuntelua joskus aikoinaan käytetty YO-kirjotuksista. Näin lukiossa (missä taso on korkeempi :D )
Itse sain aikoinani englannin yo-kirjotuksista E:n. Lukematta. Kyllähän mulla oli tarkoitus lukee niihin, mutta kun aina vain sattu löytymään parempaa tekemistä. Esim. TV-ohjelmia kuten Ajankohtainen kakkonen, Luontohetki, Huomenta Suomi ja sitä rataa. Eihän siinä välissä sitte tullu luettua paskaakaan.

Kyllä hieman näin jälkenpäin vituttaa, kun tietää, että olis voinu saada L:n, jos vaan olis aukassu ne kirjat vielä pari kertaa ennen testejä.
 
weird, näin tänää keravan asemal jonku joka näytti ihan Rappiolta sen kuvan perusteella...
ei se varmaa kuitenkaa ollu se :confused:

jumalauta joku on ryöstäny mun 666-pinssin! se nimittäin oli mun laukus nii tiukasti kii ettei oo voinu lähtee itestään... ei mikää iso ongelma mut vituttaa silti...

"Time to die poor mates, you made me what l am"
 
Ei vituta... paitsi vähän... ;) huomen ruotsin koe. Ruotsi on niin perseestä! Mix meil on joku vitun pakko ruotsi??!! Menee hermot! Vitus mä joskus kirjotuksist pääsen läpi!! Ruotsiin se kaikki jämähtää. Menee vähän liian vaikeex...
 
-DQ- said:
weird, näin tänää keravan asemal jonku joka näytti ihan Rappiolta sen kuvan perusteella...
ei se varmaa kuitenkaa ollu se :confused:

jumalauta joku on ryöstäny mun 666-pinssin! se nimittäin oli mun laukus nii tiukasti kii ettei oo voinu lähtee itestään... ei mikää iso ongelma mut vituttaa silti...

"Time to die poor mates, you made me what l am"
Jos sun 666-pinssi pöllitiin nii sit se oli Rappio :D
 
Blood Fiend said:
Jos sun 666-pinssi pöllitiin nii sit se oli Rappio :D
LoL!

Joo, se on vaarallista puuhaa toi forum member galleryn selailu, kun sitte alkaa näkemään joka paikassa muka foorumilaisia.
 
Hah koeviikko loppu, eipä vituta ainakaa nyt! o_O
DQ, joku alempi voima on käyny ja hakenu sun pikku666ses... -nii minä! :devil: juuuust kidding
 
joo, ja vaaleenpunasii elefantteja :p

saatana tää kirjaston kone on hidas menee herrrrmo....

Rappio: homo hevari? njääääähh... tai no, miks ei... öööh...
"siis niinku ou mai gaad"
:D eli nainen olen...
 
Koeviikko on kyllä mennyt varsin reippaasti penkin alle, matikan kokeesta 7+...Toisaalta mikään matematiikkaan liittyvä ei ole ikuna ollut tämän tytön vahva puoli :D Sitten kun tiedän mitä tuli kirkkohistorian ja filosofian historian kokeesta, niin kerron sen vitutuksen määrän.
 
Joku harley benton, sellanen perinteisen mallinen... strato??????
mä en näistä nii hirmu paljoo tiedä (tai, yhtään :dopey: ) ku en oo kauaa soittanu, mut se tyyppi joka
mua opettaa sano et sil on hyvä alottaa, tai jotai... se ite on kyl soittanu 10 vuotta, ja sil on sellanen :p
 
135305.jpg
?
 
en oo varma ku en oo himas et meneeks ton valkosen alareuna suoraa vaiko eikö... :D
mutta suunnillee tolta se näyttää.
millasen kepukan sä sit omistat? siis kitaran :tickled: