Vituttaako..?

kyllä vituttaa...
koko tän päiväsen abi-risteilyn sain kaveria vahtia kun se kävi haastelee kahta kertaa isommille äijille, vaan koska se oli kännissä...
hedarin se ehti viel jollekki vetää... ihme heppu..
 
Vituttaa. Soitin kuntaan että sivaripaikka mulle. Asia kunnossa. Muistivat kuitenki lisätä että asumistukee on turha odottaa. Vitun perkeleet.

EDIT:

Päivän toinen vitutus. Hesassa ois sivaripaikkoja, viä kämpällisiä, aivan vitusti. Alunperin jo ajattelin että vois muuttaa Hesaa ja nyt tekis mieli entistä enemmän.
 
^ Semmosta se on. Kannattais mennä vaan suosiolla sinne inttiin, siellä saa ilmasta ruokaa, ilmasen majoituksen, pääsee yli puolet lyhemmässä ajassa pois ja kuntoki vielä kasvaa.
 
niin siis kyllä mietin, että laitanko vaiko enkö laita.
enkä ole vielä päässyt mihinkään tulokseen...

kaks päivää lasketeltuani mulla on KÄDET kipeenä...???? missä vika?
 
Minulla letti kasvaa semmoset 15-20 cm vuodessa. Ihan kiitettävää vauhtia pidenneet nämä siitä lyhyestä mallista. Saisivat kasvaa vielä vähän lisää.
 
ei mulla mitää vikaa ole (kummassakaan) päässä...eihän sellanen ole mahdollista!!!

mun "kutrit" kasvaa kymmenisen senttii vuodes ja ny ne on melkeen puoleen selkään...
keskustellaanko seuraavaks shampoo- ja hoitoainemerkeistä :D?
 
-DQ- said:
ei mulla mitää vikaa ole (kummassakaan) päässä...eihän sellanen ole mahdollista!!!

mun "kutrit" kasvaa kymmenisen senttii vuodes ja ny ne on melkeen puoleen selkään...
keskustellaanko seuraavaks shampoo- ja hoitoainemerkeistä :D?
Siis kumankin pään karvotus puoleen selkään, no huh huh.

Hoitoaineista ja Shampoosta ollaan keskustelu aikasemminkin...
 
^sul ei oo varaa kommentoida noin...!
lainasin just tiksin kirjastosta Tarotin Stigmatan, mitäs siihen sanot? mut en tiiä voiko sitä polttaa... :D
 
Vituttaa olla köyhä. Ruokakaupassa käydessä piti ruveta laskemaan, riittääkö rahat vielä kalapuikkoihin. Ei riittäneet, pitää pärjätä yksinkertaisemmalla ruokavaliolla.
 
^ jeah, sama täällä. Mun täytyy skipata yks päivä koulusta pelkästään sen takia, ettei oo varaa syödä. Pitää mennä siskon luo, että se saa syöttää mua..... =( Sitte jatkosuunnitelmia. Onneks ens viikolla tulee opintotuki.
 
Hetkellinen helpotus olisi, jos se vitun Kela saisi joskus tehtyä päätöksen työttömyyskorvauksesta ja vielä maksaisivatkin jotakin. Teoriassa pitäisi tulla korvaukset 27.11.03 alkaen, mutta saa nyt nähdä mitä ne kusipäät siellä keksii, että voivat ne evätä. Kannattaisi ehkä yrittää varata aika sossuun, mutta tuntuu sielläkin rahan jako olevan aika nihkeätä. Jos ei satu olemaan mustalainen, neekeri, narkkari tai pultsari.