Vituttaako..?

Tänään bongasin Amorphiksen laulajan hesan rautatieasemal...
hmmm...

Ja se on pirullista et olin ihan varta vasten ostanu junassa lipun, mut tarkastajat jätti tarkastamatta just sen vaunun missä olin :mad:

Mutta sillon kun ei ole lippua ni varmasti tarkastetaan...!
 
Vituttaa, eilen olin keitolla, baarissa aika paska fiilis, ja joku 30vee "misu" hyppää sylii... Hetken pääst se sekos ihan täysi ja alko repii letistä, tönäsin sen pöydän alle ja se kaato kaljat mun päälle. Hetken päästä se tuli taas tekee tuttavuutta. Vittu mä vedän kyllä ihmeellisiä luuskia puoleeni.
 
Blood Fiend said:
Kun luin tän postin jossa sanottiin mm. et "tarjoomaan persettä".
Sit luin seuraavan "melkei halkes". Aika HC:tä.
eli asiallinen meininki.

MarttiPrklkklkkkk:llä on myös ollu asiallinen meininki. 30v misut on parhaita, ainaki heti 40v misujen jälkeen, tai 50:loco:
 
Kyllä.

Oon nyt parituntii selannu eri ammattikorkee vaihtoehtoja. Suunnitelmissa ois muuttaa Hesaa. Hesan ja Espoon ammattikorkeis ei kummassaka ollu mitää sopivaa. Tai oli semmosia, että jos haen, niin tiedän että mihkä, mutta parempia aloja olis taas muualla Suomessa. Vituttaa, miksei samoja aloja voi opettaa joka paikas... Jos mä oon fiksu, muutan Lahtee. Toisaalta, Hesasta kulkis paljo helpommi Tampereelle. Vittu.

Täälä ei taida olla paljo ammattikorkeelaisia, vai? Tuski ainaka Hesa/Espoo alueelta?
 
~MarttiPrkl said:
Hesan ja Espoon ammattikorkeis ei kummassaka ollu mitää sopivaa.
Mitä sitte etit?
Vituttaa, miksei samoja aloja voi opettaa joka paikas...
Ei ois kovin järkevää touhua ku joka paikkaan ei kuitenkaan riittäs (päteviä) opiskelijoita.
Täälä ei taida olla paljo ammattikorkeelaisia, vai? Tuski ainaka Hesa/Espoo alueelta?
Minä olin Raahessa ammattikorkeassa ja joskus ois tarkotus jatkaa jollaki toisella alalla, ettei mene yleispätevät opintoviikot hukkaan, tietotekniikasta sain jo tarpeekseni.
 
Torgoth said:
Mitä sitte etit?

Puutekniikkaa. Sitä on Lahdessa. Toisaalta, kiinnostas erilaiset musiikkiin liittyvät systeemit. En vaan tiedä, onko sitten töitä, ja tuntuu että menis tavallaan toi puuala ihan hukkaan kun vaihtas täysin alaa. Soitinrakennus ois myös kova sana, mutta sitä opetetaa Ikaalisissa, joka on Tampereelta pohjosee, ja ihan tuppukylä, ei siä pää kestäs.
 
~MarttiPrkl said:
Soitinrakennus ois myös kova sana, mutta sitä opetetaa Ikaalisissa, joka on Tampereelta pohjosee, ja ihan tuppukylä, ei siä pää kestäs.
Oliko se tuo homma, mihin hakijoista pääsee about 1%?
 
~MarttiPrkl said:
Täälä ei taida olla paljo ammattikorkeelaisia, vai?
Mä yritän vääntää itelleni OAMK:ssa tradenomin paperit tietojenkäsittelyn ko.:sta. Meinaa vaan välillä jäädä tehtävät tekemättä ja silleen. Ja ohjelmointi hieman tökkii, kun on tullut oltua poissa niiltä luennoilta.

Tänäänki ois ollu ohjelmointia ja digitaalista viestintää, mutta jäinpä vielä täksi päiväksi Kuopioon. 15.39 pitäisi lähteä junalla kohti Oulua. Ah, 4,5 tunnin junamatka on aina niin mukava.
 
Extendar said:
jäinpä vielä täksi päiväksi Kuopioon.

Yks niistä kaupungeista mihin en me ku pakosta.

Torgoth said:
Oliko se tuo homma, mihin hakijoista pääsee about 1%?


Ei. Kai. Vaikka ite sanonki, ni mulla ois aika hyvät edellytykset, ei vaa nappais mihkä Ikaalisii lähtee. Kävin tänään OPOn tykönä, ei se ymmärtäny puoliaka mun jutuista, enkä mä sen. Iski vaan pari WWW osotetta paperille.


EDIT: Kuulin radiosta yhen biisin, ja oon kuullu sen ennenkin, ja en tie yhtään mikä sen nimi on. Lähtee semmosella kitaravingutuksella, hidas, tyyliin Gary Moore, voi olla just sen biisi. Jossai discoissa se on soinut joskus. Ei kukaa satu tietää?
 
Eipä oikeestaan vituta... :) tää on harvinaista! Ainoo asia nyt mikä aina vituttaa on se ettei oo rahaa sitten yhtään! no okei okei... on mun lompakos sellaset 2 euroo. Vau! Mähän oon rikas! :loco:
 
Kyllä vituttaa ja raskaasti. Eilen alko raksahommat Ametron(vuokrafirma) kautta Kalliossa. Tänään menin töihin, puoli tuntia kerkesin paiskia hommia ku bosse tuli sanomaan, että tälle päivälle ei oltu tilattu ku kaks äijää ja ne oli jo siellä. Eli menin suotta töihin ku mulle ei ollu kukaan vaivautunut kertomaan. Soittelin Ametron tyypille, ei vastannu niin möykkäsin sitte vastaajaan. Soittelen sille vitun mulkulle koko päivän, kunnes se vastaa ja antaa vitun hyvän selityksen, miksi tieto ei tullu mulle asti. Tai sitte soitan suoraan niiden pääkallopaikalle ja annan palautteen jolleki syyttömälle, vitut siitä jos en enää niiden kautta pääse duuniin, jolleki pitää saada huutaa. Perkele.
 
Vähän sillai muodollisesti vituttaa. En o ollu koulusta tuntiaka poissa viimesee kahtee vuoteen. Toukokuu lopussa ois tiedossa mukavan tuntunen stipendi jos pystyn pitää nollalinjan siihen asti. Nyt ois kuitenki tarjolla Kiinan matka toukokuun alussa. Mietin, että pitäskö pitää putki päällä toukokuun loppuu, vai ottaa ja lähtee Kiinaa, ja repästä joku 50 tuntia poissaoloja samantien. Näinki kauan pysyny nollat, ni ei raaskis.

"Tervetuloa valintojen maailman. Tässä on Jami, hän on luuseri."
 
Se riippuu tietysti stipendin suuruudesta...
Jos ite oisin vastaavassa tilanteessa ni stipendin pitäs olla ainaki 200e et jättäsin matkan väliin. Mut mä olenki tällanen matkailuhullu :loco: