Voi kuule, meille tulee harva se päivä entisen asukin TILAAMIA HELLUNTAISEURAKUNNAN JULKAISUJA.Torgoth said:Vittu, joku kävi pudottaan alakerran asukin aukaistun laskun meidän postiluukusta. On ihme sakkia.
Oveen lappu: "EI HELLUNTAISEURAKUNNAN JULKAISUJA!"? Tai otat yhteyttä lehdenpääkallopaikkaan ja sanot, että et kaipaa niitten julkaisuja. Tai sitte rupeat piinaamaan jotain vihamiestäsi tiputtelemalla lehdet hänen luukustaan.Extendar said:Voi kuule, meille tulee harva se päivä entisen asukin TILAAMIA HELLUNTAISEURAKUNNAN JULKAISUJA.
Muuten hyvä, mutta meillä posti tulee kerrostalon alaoven luona oleviin postilaatikoihinTorgoth said:Oveen lappu: "EI HELLUNTAISEURAKUNNAN JULKAISUJA!"?
Tämä kuulostaisi jo paremmalta ratkaisulta.Torgoth said:Tai otat yhteyttä lehdenpääkallopaikkaan ja sanot, että et kaipaa niitten julkaisuja.
Tämä olis varmaan ihan kiva, mutta ei oo vielä ehtiny kertyä vihamiehiä tästä citystä.Torgoth said:Tai sitte rupeat piinaamaan jotain vihamiestäsi tiputtelemalla lehdet hänen luukustaan.
Lappu sitten siihen postilaatikkoon.Extendar said:Muuten hyvä, mutta meillä posti tulee kerrostalon alaoven luona oleviin postilaatikoihin
Korjaat lehden osoiteriville jonkun kusipään osoitteen ja laitat postiin. Kuten vanhaan osoitteeseen tulleelle postille yleensä tehdään: vanha osoite yliviivataan ja selitys "ei asu tässä osoitteessa".Tämä olis varmaan ihan kiva, mutta ei oo vielä ehtiny kertyä vihamiehiä tästä citystä.
Minäpä oon tänään täyttänyt toista kymmentä hakemusta, että mietippä sitä. Lisäksi oon soittanu kahteen paikkaan, toinen ois melko varma homma, mutta niin paskaa, että ei oikein kiinnostas, otan jos ei muuta löydy ja toisesta tuomio pitäs tulla myöhemmin tänään.-DQ- said:Tänää oli työhaastattelu postissa ja pääsin ihan peräti varalle. Tottakai vanhat työntekijät on etusijalla...
Eli ei kun takas työnhakuun :Smug:
Mahtaa se olla näky, Martti istuskelemassa sohvalla ryystämässä kahvia ja jauhamassa paskaa jonku jumalan kans. Onko sulla useinki semmosia trippejä?~MarttiPrkl said:Mä oikein toivon että tulis pitkästä aikaa joku jehova, ois hauska heittää läppää.
Torgoth said:Mahtaa se olla näky, Martti istuskelemassa sohvalla ryystämässä kahvia ja jauhamassa paskaa jonku jumalan kans. Onko sulla useinki semmosia trippejä?
dead rose said:Torgoth.. Tiedän, se vaikuttaa aika epäilyttävältä, ne käy tääl vie nii usei et ne tuntee mut jo. Mun vanha koira ois purrunu niitä jo, mun pitää hankkia uus..