Vituttaako..?

tuskin on mikää velho. sen verran minäki tiedän, että se potteri on pikkupoika. ja pikkupojat ei oo mitää velhoja, korkeintaan niiden oppipoikia.

:p

Mutta itteäni kyllä vituttaa aika lailla just nyt.
 
Kyllä, meillä on ADSL, joka mun tietääkseni on aina auki ja helvetin nopee. Lähiaikoina yhteys on ollu 4kt/s, ja nyt meni siitä kun avasin koneen 35 minsaa siihen että pääsin nettiin. Vitun paska.
 
^Teilläkin on tää vitun kuppanen Soon? Tänään ei tunnu toimivan ollenkaan, vähän väliä katkee yhteys kokonaa ja menee kymmene minuuttia että pääsee takas nettii...

Ja vitustako mä mistään harrypottereista tiedän, ikinä en oo sellasta avannu, mutta kannen perusteella se näyttää lähinnä noidalta. :D
 
Mä mistää pottereista mitää tiiä... Ei se kansikaa oikee houkuttele lukemaan...
Se miesnoita oli jossai vakavammassa kirjassa.

Ja joku tääl varmaa tietää mikä Northerin biisi, siin lauletaa jotenki "these tears are nothing without you, I`m nothing without you" jne. mikä levy?
must have... :worship:

Ei oo vituttamisen aihetta siinäkään, et sain sovittua työhaastattelun postiin torstaiks.
 
Torgoth said:
Vittu, joku kävi pudottaan alakerran asukin aukaistun laskun meidän postiluukusta. On ihme sakkia.
Voi kuule, meille tulee harva se päivä entisen asukin TILAAMIA HELLUNTAISEURAKUNNAN JULKAISUJA.

Hieman vituttaa raahata niitä aina kierrätykseen. Tai no, kyllä ne ehkä suurimmaks osaks menee ihan tavallisen jätteen mukana roskikseen. :hotjump:
 
Extendar said:
Voi kuule, meille tulee harva se päivä entisen asukin TILAAMIA HELLUNTAISEURAKUNNAN JULKAISUJA.
Oveen lappu: "EI HELLUNTAISEURAKUNNAN JULKAISUJA!"? Tai otat yhteyttä lehdenpääkallopaikkaan ja sanot, että et kaipaa niitten julkaisuja. Tai sitte rupeat piinaamaan jotain vihamiestäsi tiputtelemalla lehdet hänen luukustaan.;)
 
Torgoth said:
Oveen lappu: "EI HELLUNTAISEURAKUNNAN JULKAISUJA!"?
Muuten hyvä, mutta meillä posti tulee kerrostalon alaoven luona oleviin postilaatikoihin

Torgoth said:
Tai otat yhteyttä lehdenpääkallopaikkaan ja sanot, että et kaipaa niitten julkaisuja.
Tämä kuulostaisi jo paremmalta ratkaisulta.

Torgoth said:
Tai sitte rupeat piinaamaan jotain vihamiestäsi tiputtelemalla lehdet hänen luukustaan.;)
Tämä olis varmaan ihan kiva, mutta ei oo vielä ehtiny kertyä vihamiehiä tästä citystä.
 
Extendar said:
Muuten hyvä, mutta meillä posti tulee kerrostalon alaoven luona oleviin postilaatikoihin
Lappu sitten siihen postilaatikkoon.
Tämä olis varmaan ihan kiva, mutta ei oo vielä ehtiny kertyä vihamiehiä tästä citystä.
Korjaat lehden osoiteriville jonkun kusipään osoitteen ja laitat postiin. Kuten vanhaan osoitteeseen tulleelle postille yleensä tehdään: vanha osoite yliviivataan ja selitys "ei asu tässä osoitteessa".
 
Vasen jalka on ollu viikon kipeenä ja tänään jo maltoin mennä työpaikan terkalle sitä näyttämään. Sainpahan sitten jotain mukavan näköisiä nappeja kourallisen ja lääkäriajan perjantaiks...

No, eihän ne lääkkeet mitään auta, joten huomenna vaan sinne uudestaan ja tällä kertaa mä käsken sen varaan mulle ajan joltain kunnon lekurilta, en todellakaan aio mennä firman puoskarille, se kun ei erota yskää närästyksestä :rolleyes:
 
Tänää oli työhaastattelu postissa ja pääsin ihan peräti varalle. Tottakai vanhat työntekijät on etusijalla...
Eli ei kun takas työnhakuun :Smug:
 
-DQ- said:
Tänää oli työhaastattelu postissa ja pääsin ihan peräti varalle. Tottakai vanhat työntekijät on etusijalla...
Eli ei kun takas työnhakuun :Smug:
Minäpä oon tänään täyttänyt toista kymmentä hakemusta, että mietippä sitä. Lisäksi oon soittanu kahteen paikkaan, toinen ois melko varma homma, mutta niin paskaa, että ei oikein kiinnostas, otan jos ei muuta löydy ja toisesta tuomio pitäs tulla myöhemmin tänään.
 
Nojoo.. Ei oo löytyny mitää kesätyöpaikkaa, koulussa on koeviikko... ja Muutenkin on aika vittumaisia ongelmia..
Nuo jehovan todistajat viel tulee aina sillon tonne meen oven taa ku mä oon just tullu suihkusta, on hiukan paljo intressejä kuunnella jotai ympäripyöreetä sepitystä siin tilas..
 
~MarttiPrkl said:
Mä oikein toivon että tulis pitkästä aikaa joku jehova, ois hauska heittää läppää.
Mahtaa se olla näky, Martti istuskelemassa sohvalla ryystämässä kahvia ja jauhamassa paskaa jonku jumalan kans. Onko sulla useinki semmosia trippejä?

@dead rose: Jos ne tulee aina sillon ku oot just tullu suihkusta, niin se vaikuttaa aika epäilyttävältä.
 
Torgoth said:
Mahtaa se olla näky, Martti istuskelemassa sohvalla ryystämässä kahvia ja jauhamassa paskaa jonku jumalan kans. Onko sulla useinki semmosia trippejä?

Haha, todellakin. Kaveri pummi kerran jehovilta kyydin. Ne tuli just ku se oli lähössä. Se sano vaa että harkitten asiaa jos viette mut kaupunkii, ja ne vei, 20km matkaa... :D

Tosin ne oli heti seuraavana päivänä oven takana.
 
Torgoth.. Tiedän, se vaikuttaa aika epäilyttävältä, ne käy tääl vie nii usei et ne tuntee mut jo. Mun vanha koira ois purrunu niitä jo, mun pitää hankkia uus..
 
dead rose said:
Torgoth.. Tiedän, se vaikuttaa aika epäilyttävältä, ne käy tääl vie nii usei et ne tuntee mut jo. Mun vanha koira ois purrunu niitä jo, mun pitää hankkia uus..

Joo kunnon Jehovan todistajien vihaaja! :p Eix se edellinen ollu rasisti vai kenen koira se ny mahto ollakkaan?? :) heh! Meil niit ei oo käyny varmaan 6 vuoteen ellei ne sit oo käyny sillo ku en oo ollu himas, mut epäilen. Sen sijaan meil käy kaiken maailman muit kauppaajia... Menee hermot niitten kaa!