Vituttaako..?

@dead rose: Et ole huomauttanut niille, että et kaipaa niiden seuraa?

Vittu, lähteä käymään työkkärissä, niin turhaa touhua ku olla ja voi, saatana.
 
Et oo sitte sanonu sitä tarpeeksi painokkaasti. Kokeile ens kerralla kirkua täysillä päin naamaa; "MINUA EI KIINNOSTA TEIDÄN PASKALEHTENNE! PAINUKAA VITTUUN, EIKÄ TAKAS OO TULEMISTA!" Jos ne vielä sen jälkeen tulee, niin otat ne lehdet niiltä ja revit ne kappaleiksi niitten silmien alla ja kysyt oisko enempää. Vaikka kyllä ne yleensä älyää ku vaan sanoo, ettei kiinnosta.
 
dead rose said:
Tai sitten en enää päästä ketää sisää tän kämppää, ellei soita etukätee..
Noin meillä tehdään, kun ei ole varmuuslukkoa eikä ovisilmää. Jos joku tuttu on tulossa, se kyllä soittaa etukäteen.
 
Ei uskois että tääkin vituttaa, mutta mun koulupäivä kesti 22 minsaa, ja huominenki on vapaata, eikä o vittu mitään tekemistä. Perkele. Mietin että vois mennä takas kouluu ja höyläillä vaikka kaljapullotelineitä tai jotai...
 
~MarttiPrkl said:
Ei uskois että tääkin vituttaa, mutta mun koulupäivä kesti 22 minsaa
Kuule, mulle on käyny kahtena perjantaina niin, että herään ihan vitun väsyneenä, raahaudun bussiin ja meen koululle. Sitte ku pitäis sen päivän ainoo tunti (matikka) alkaa ja istun luokassa, joku tulee sanomaan "Vittu tulkaa jo pois sieltä. Opettaja oli laittanu puol tuntia sitte nettiin ilmotuksen, että se on sairaana."

Se kyllä vituttaa. Ainoa asia millä voi kompensoida ko. vitutusta on se, että kun kerran koululle on vääntäytynyt, niin voi samantien käydä ruokalassa syömässä hyvää ja halpaa ruokaa. Ei tartte nakerrella niitä samoja leivänkänttyjä kämpillä. :p
 
Extendar said:
Kuule, mulle on käyny kahtena perjantaina niin, että herään ihan vitun väsyneenä, raahaudun bussiin ja meen koululle. Sitte ku pitäis sen päivän ainoo tunti (matikka) alkaa ja istun luokassa, joku tulee sanomaan "Vittu tulkaa jo pois sieltä. Opettaja oli laittanu puol tuntia sitte nettiin ilmotuksen, että se on sairaana."
Kuulostaa tutulta, meilläkin kävi monesti vastaava juttu, olis vissiin pitäny aina ennen kouluun lähtöä tarkistaa sähköposti. Kieltämättä vitutti sillon aika raskaasti.
 
Jep. Mutta tässäkin mulla ongelmana kaksi asiaa:

1. Ei ole vielä omaa nettikonetta -> jos kämppiksellä ei oo työpäivä, niin ei viittis herätellä sitä niin aikasin.
2. Matka koululle (kävely bussipysäkille, bussimatka, kävely bussipysäkiltä koululle) vie noin puoli tuntia, eli yleensä koulumatka alkaa n. 40 minuuttia ennen ekan tunnin alkua. Näin ollen ei hyödytä minua yhtään, jos nettiin on laitettu ilmoitus puoli tuntia ennen tunnin alkua, koska kuitenkin voin lukea sen vasta koululla.


Mutta tuo ykkönen on kyllä kohta hoidossa, mun pitäis saada oma kone tässä parin viikon sisään, vihdoin ja viimein.
 
Heh maantiedon kokees piti selittää planetaarisia tuulia ni kirjotin sitte zykloneista...
onneks älysin vaihtaa ihan sykloneihin vaan...
 
Prkl... Bilsan koe meni päin persettä! Ihan sairaat kysymykset! Noh, ehkä sillä et en niin ahkerasta tunneilla kuunnellu, on asian kanssa jotain tekemistä. :loco: huomen hissa. Pitää lukea ihan tosissaan tänä iltana
 
Frozen Stream said:
Prkl... Bilsan koe meni päin persettä! Ihan sairaat kysymykset! Noh, ehkä sillä et en niin ahkerasta tunneilla kuunnellu, on asian kanssa jotain tekemistä. :loco: huomen hissa. Pitää lukea ihan tosissaan tänä iltana

No, luitko? x) Musta tuntuu et ainakin enemmän ku mä. Tuut sitten mun kans uusintaan, en osannu saatana mitään
 
Luulet sä tosiaan et osasin jotain??! :) heh! en osannu paskan vertaa! No juu... Emmää kyl hissaa uusi ku on toi bilsa kuiteski pakko pääst ettei tarvii mennä uudestaan sille kurssille...
 
Frozen Stream said:
Luulet sä tosiaan et osasin jotain??! :) heh! en osannu paskan vertaa! No juu... Emmää kyl hissaa uusi ku on toi bilsa kuiteski pakko pääst ettei tarvii mennä uudestaan sille kurssille...

No joo! Mä laitoin kaiken toivon parempaan päivään sun kokeen menemiseen x)
Erehdyin kattoon nimittäin peiliin aamulla ja ei sit yhtään vituttanu mun hiukset..
 
Voi vittu! Mä raahaudun aamusti kouluun ja se saatanan kuvis maikka ei oo siellä.. Ja kukaa ei oo koulussa, muutaku froz.. Ni ei helvetti ku koulun informaatio tökkii taas! Kaikki oli jossai keilaamassa!! Jos se maikka laitto poissaolon ni saa kyl saatana kuulla kunniansa!
 
dead rose said:
Voi vittu! Mä raahaudun aamusti kouluun ja se saatanan kuvis maikka ei oo siellä.. Ja kukaa ei oo koulussa, muutaku froz.. Ni ei helvetti ku koulun informaatio tökkii taas! Kaikki oli jossai keilaamassa!! Jos se maikka laitto poissaolon ni saa kyl saatana kuulla kunniansa!

Joo vittu, informaation kulku ei oo kyl meijän koulun parhaita puolia...