Vituttaako..?

Laadukkaita muuttoja? Töihin sillä ehdolla ettei omista pitkiä hiuksia, tatuointeja tai lävistyksiä? Hah. :D
 
Mä mietin että vois lähettää hakemukse, ja jos pääsis haastatteluu ni ois hauska nähä ilmeitä ja kuinka ne ilmottaa että mun ulkonäkö ei sovi hommaan. Täytys varmaa vaa käydä hakee lisää lävistyksiä.
 
~MarttiPrkl said:
Mä mietin että vois lähettää hakemukse, ja jos pääsis haastatteluu ni ois hauska nähä ilmeitä ja kuinka ne ilmottaa että mun ulkonäkö ei sovi hommaan. Täytys varmaa vaa käydä hakee lisää lävistyksiä.
Meinasitko ensin puhelimessa valehdella olevasi normis?
 
~MarttiPrkl said:
Emmä tiä, pientä soveltamista.
"Joo, sovin hyvin tohon sun kuvaukseen, millon tulisin haastatteluun?"
Haastattelussa:
"Sullahan on pitkät hiukset."
"Niin, no, miten sen nyt ottaa."
Ja mähän olen normaali. :p
Normiksella tarkotin nimenomaan normaalisti (värikkäästi[kin]) pukeutuvia ihmisiä.

Jee, maanantaina tekemään työsopimus toisesta työstä joka on 12.00 - 5-8 tuntia päivä. Nyt pitäs ilmottaa toiseen duuniin, että voin olla siellä vaan yhteentoista asti aamulla, saa nähä mitä tykkäävät, ei tuu ku 3,5 h päivä siellä. Ja sitte ois vielä pieni mahis päästä ens viikon jälkeen erääseen kolmanteen hommaan, se ois kokopäivätyö ja parempi palkka ku tuossa iltapäivähommassa, mutta saa nyt nähä.

NP: Braveheart soundtrack, aivan vitun loistava levy.
 
~MarttiPrkl said:
Ai ei vai? Kovasti ainakin näytti. Meikä diggas, lisää tätä.

Ei se nahkaa ollu,se vaa näyttää siltä.. Lisää ei tuu enne ku tulee joku hyvä keikka tai viimeistää saunas.. Tai jos me lähetään frozenin kans jonneki seikkaileen ja otteleen kuvii..
 
No jaa, paistoin sapuskaa just kalanmaksa-öljys. Hyvää oli. Heräsin siihen kun koira nostaa jalkaa kitaravahvariin. Ei siinä voinu muuta ku sanoo että mitä jos ens kerralla vaikka tohon telkkarii.
 
dead rose said:
Tai jos me lähetään frozenin kans jonneki seikkaileen ja otteleen kuvii..

Mihinköhän?? :p ei niin ku mitään tietoo.. heh! kesäkuus sit...

Vituttaako? hmm... vaikee sanoa, mut ei varmaankaan. Uus ja vika jakso alko tänään! Vihdoin! ei kyl yhtää taaskaan huvittanu nousta ylös ja raahautua sinne. Olin jo täysin tottunu tohon koeviikko rytmiin: kouluun klo 8 ja viim. klo 10 himas... Pääsin muuten kaikista läpi! :D luulin reputtavani ainaki 3, mut yllätin itteni. Mitä tästä opimme? Paskan kirjoittaminen koevastauksiin auttaa aina... :) ainaki meillä se auttaa...
 
ainahan me jotain hölmöä... :p heh!

ei vituta tänään taaskaan. Outoa! joku ihme hyväntuulen putki menos. Pitäiskö kutsua lääkäri?? Oli tänään ekan kerran mussaa. Meil oli laulukoe ja mä sain kiitettävän!! omasta mielestäni en osaa laulaa paskan vertaa!! ehkä sil maikal oli kuulos vikaa tai jotain...
 
Kerpele. Sinä päivänä, kun joku ottaa huomioon (diktaattorina) "yhteisiä" päätöksiä tehdessään minun velvollisuuteni ja vastuuni joita en itse voi olla huomioimatta, niin...Vanhemmat ovat vaikeita. On ilmeisen vaikea käsittää, että lapset kasvavat joskus aikuiseksi. Sulkevat korvansa, kun huomaavat, että tytär on pahempi suustaan kuin isänsä. Kerpele.
 
Sinänsä vittumaista, että nyt kun mulla on kitara, ei huvita yhtään soittaa sitä.
Varmaan heti ku saan hankittua kalliit maalausvehkeet ni ei huvita enää sekään...pläähh...inspiraation puutetta...
 
-DQ- said:
Sinänsä vittumaista, että nyt kun mulla on kitara, ei huvita yhtään soittaa sitä.

Nyt kun mulla on toi kitara ollu tossa vuosia, oon vasta nyt alkanu "ihan kybällä" soittaan kitaraa. Ennen sitä soitti tyylii 5 minsaa päivässä. Jos sitäkään. Tai aluks soitti niin kun nytkin, sit 2-3 vuotta tota viiden minsan tahtia, ja nyt taas enemmän. Oikein vituttaa että jäi soittamatta. Niin että soita saatana. Vituttaa muuten kohta entistä enemmän.

Mä tahtosin sähköpianon. Ei kitarasta saa mitään kiksejä ku vertaa (sähkö)pianoon.
 
-DQ- said:
Sinänsä vittumaista, että nyt kun mulla on kitara, ei huvita yhtään soittaa sitä.
Varmaan heti ku saan hankittua kalliit maalausvehkeet ni ei huvita enää sekään...pläähh...inspiraation puutetta...


hmm... Naispuoleinen henkilö jolla on kitara=landolalla gospelia rämpyttävä mormooni tai joku muu hihhuli? Näin valitettavan usein kyllä. Jos ihan sähkökitara, ja soitat sillä vielä jotain ihan musiikiksi laskettavaa niin seks drags änd rokkenroll dyyd! :headbang:

Akustiseen kitaraan voin koskee ainoostaan jossain uimarannalla tms. kesällä kun on korillinen kaljaa mukana...:Smug: Hairway to Steveniä kuorossa ja kolme romillee veressä.o_O
 
Mjaah, mikäköhän mua tällä hetkellä eniten vituttais... Heh, varmaan typerääkin typerämpi exä, josta en meinaa päästä yli millään vaikka jätkä teki niin paskasti kuin vain kykeni. Mutta vitunko väliä...