Vituttaako..?

Joo, me ei sovita joukkoon..
Hei Froz, meen pitää vaihtaa tyyliä et ne kanat huolii meet joukkoon, Anna ei kerro meille muuten mitään, ja siihen se meen tieto tyssää..
 
dead rose said:
Joo, me ei sovita joukkoon..
Hei Froz, meen pitää vaihtaa tyyliä et ne kanat huolii meet joukkoon, Anna ei kerro meille muuten mitään, ja siihen se meen tieto tyssää..

Mä pysyn ihan mielelläni kaukana niist meijän luokkalaisist.. ^^ erotun mielelläni siitä "oi justin on ihana"-kanalaumasta. YÄK! pysytään me niinä luokan hylkiöinä ja kuunnellaan heviä! :headbang:
 
Dethroned said:
Päivän vitutus, joka voisi vituttaa jotain muuta


Ai mitenni?

No nii, oha se ikävää ku o tämmöset paksut tummat pitkät hiukset joilla saa naisia (peittää jopa naaman), ja ku joutuu aina keikoillaki pyörittää niin että hirttäytyminen omaa lettii o lähellä. Taidan leikata poies, vittuakos tässä.
 
Vittu, yhestä duunista soittivat, sano heti lähtöön, että näkyvät tatuoinnit, lävistykset ja pitkä tukka on pois suljettuja vaihtoehtoja. Kysy oonko valmis leikkaan hiukset töiden takia, en ole, joten arveli, että kannattaa hakea muita hommia, heh.
 
Torgoth said:
Sulla ei pahemmin ollutkaan tukkaa?

Kaljuksi? Sotimaan menossa kesällä?
Noin leukaan saakka, ei siis kovin pitkät. Ja kyllä, Heinäkuussa armeijan leipiin. Toivottavasti vaan kuudeksi kuukaudeksi, eihän siellä viihdy kuin hullut.


Mistä tulikin mieleen, Marttihan sopis mainiosti vakituiseksi sinne...:D
 
Dethroned said:
Ja kyllä, Heinäkuussa armeijan leipiin. Toivottavasti vaan kuudeksi kuukaudeksi, eihän siellä viihdy kuin hullut.
Kyllä monet minun kaverit ja serkut on siellä viihtyneet, vuoden miltei kaikki ja kaks on käyny Kosovossa rauhaaturvaamassa ja muut on hakeneet YK-hommiin. Minuaki ois kiinnostanu, mutta eipä sinne sitte edes päästetty. Ei tosin hirveästi harmita, on tuo elämä kuitenki tällä hetkellä suht hyvällä mallilla.:D
Mistä tulikin mieleen, Marttihan sopis mainiosti vakituiseksi sinne...:D
Sehän pelkäs tukkasa puolesta niin paljo, ettei lähteny ollenkaan.
 
Torgoth said:
Kyllä monet minun kaverit ja serkut on siellä viihtyneet, vuoden miltei kaikki ja kaks on käyny Kosovossa rauhaaturvaamassa ja muut on hakeneet YK-hommiin. Minuaki ois kiinnostanu, mutta eipä sinne sitte edes päästetty. Ei tosin hirveästi harmita, on tuo elämä kuitenki tällä hetkellä suht hyvällä mallilla.:D

Sehän pelkäs tukkasa puolesta niin paljo, ettei lähteny ollenkaan.
Meikän kaverit taas ei ole viihtyny ollenkaan, ei veli eikä isä. Enkä minäkään nyt kovin suuria odota siltä leikkikoululta.

Niinhän se pelkäs. Ainakin yhdessä vaiheessa oli vielä menossa rekkakuskiksi vuoden pestillä, tais muuttaa mielensä. ;)
 
Dethroned said:
Meikän kaverit taas ei ole viihtyny ollenkaan, ei veli eikä isä. Enkä minäkään nyt kovin suuria odota siltä leikkikoululta.
Taitaa olla puhdas asennekysymys. Aseet minua lähinnä olisivat siellä kiinnostaneet. Toisaalta siellä on kuitenkin niin sekalaista sakkia ( = vitun urpoja), että olisi ollut eri asia, olisinko ketään tappamatta pois päässyt.
 
Torgoth said:
Taitaa olla puhdas asennekysymys. Aseet minua lähinnä olisivat siellä kiinnostaneet. Toisaalta siellä on kuitenkin niin sekalaista sakkia ( = vitun urpoja), että olisi ollut eri asia, olisinko ketään tappamatta pois päässyt.
Onneksi ne ei kovin halukkaasti jakaneet niitä kovia patruunoita. Olis nimittäin voinu olla vitutuksen aikaan melko vaikea hillitä itsensä. Täytyy kyllä myöntää, että pari kertaa kovat lippaassa tuli jo mietittyä kuinka helppo olis ollu teurastaa muutama hemmo, mutta enpä ainakaa muista että olisin toiminut asian eteen. :p

Oli se kyllä ihan hyvä kuntokoulu.
 
Extendar said:
Täytyy kyllä myöntää, että pari kertaa kovat lippaassa tuli jo mietittyä kuinka helppo olis ollu teurastaa muutama hemmo, mutta enpä ainakaa muista että olisin toiminut asian eteen. :p
Kunnon raivarit vie kyllä muistin, mutta ehkä ne ois kertoneet sulle jälkeenpäin, jos jonkun olisit lahdannut.:)
 
Niin. Paitsi jos raivoissani lahtasin kaikki paikalla olleet ja sen jälkeen harhailin "takas ihmisten ilmoille" ja kukaan ei huomannut muiden puuttumista.

Tosin kyllä mä varmaan olisin kotiuttamispäivänä huomannu, jos siellä ei olis ollu ketään muita maisemissa.
 
Torgoth said:
Vittu, yhestä duunista soittivat, sano heti lähtöön, että näkyvät tatuoinnit, lävistykset ja pitkä tukka on pois suljettuja vaihtoehtoja. Kysy oonko valmis leikkaan hiukset töiden takia, en ole, joten arveli, että kannattaa hakea muita hommia, heh.

Mikä homma? Voin pistää ei-listalle.