Vituttaako..?

No ei kyllä tasan kysy. :rolleyes: No okei, ehkä jotkut. Mutta sellaisten tyyppien sielunelämästä ei ehkä sovikaan puhua yhtään mitään...
 
Tuskinpa se kysymys kuitenkaan sielunelämään on verrannollinen. Jokuhan voi vielä lisäksi ruveta tarkentamaan, että (kenenkään) sielun olemassa olosta ei ylipäätään ole mitään todisteita.
 
Tämä olikin kliseinen, symbolinen kommentointi. Jopa eräänlainen metafora tiettyjen ihmisryhmien keskuudessa. Jos nyt pilkkua täytyy ruveta viilaamaan.


Eikä muuten vituta vieläkään. :p Tältä se kait sitten tuntuu kun on onnellinen. Jaa-a, enpäs sano vielä mitään kun en o varma.
 
~MarttiPrkl said:
Ei vituta, voitin just lipun Mayhemin keikalle. Toisaalta joutuu vetää pään täytee keskellä viikkoo.
Voitit? Perkele. Mä kävin ostamassa kolme lippua, ja kaikki piti maksaa ihan oikealla rahalla. Saatana.
 
~MarttiPrkl said:
Tänään meen. Täytyy kohta alottaa sopattaminen. Nimimerkillä 2€ lompakossa.

Mul on jotai 30 epii.. hiuka mä oon rikas :cool:
Hiukan vitutti ku jouduin seisoo eile siin keikka paika edes vaik kuinka kaua, enkä ees ollu menossa sinne..
 
Kyl kahdellaki eurolla kännit saa jos osaa sijottaa :D Ei vaisinkaa, on mulla viinapullo, mut ois siä baarissa hauska vetää muutaki ku norttia.

Vähän kyl vituttaa keskel viikkoo lähtee vaikka huominen on vapaa, en vaan tiä millä vitulla tuun yöllä kotio kaupungista.
 
Piti sitten mennä kokeileen jotain helkkarin body pump-tuntia (kiitoksia vaan kunto-ohjaajalle :p ), nyt on kaikki mahdolliset lihakset kipeenä...

Kaiken lisäksi oon tulossa kipeeks, kuume on jo kovasti nousussa, mutta kun ei ois varaa olla pois töistä :erk:

Synttäritkin on tulossa ja ukko on tietysti just ens viikonlopun duunissa, prkl! Tää mitään kivaa oo... :yell:
 
a) Niska on aivan totaalisen vitun paskana.
b) Lämppärit oli helvetisti parempia ku itse Mayhem.
c) Joku homo alko tönii yhtä tuttua ja sit mä tönäsin sitä niin että se lensi pöydälle ja joku 10 tuoppia paskaks, joista osa vie täysiä, meinasin lentää pihalle.
d) Taskussa joku lappu jossa on puhelinnumeroita ja ei mitään havaintoo kenen numeroit.
e) Rahat loppu yllättäen kun näin kaiken triplana loppuillasta.
 
~MarttiPrkl said:
a) Niska on aivan totaalisen vitun paskana.
b) Lämppärit oli helvetisti parempia ku itse Mayhem.
c) Joku homo alko tönii yhtä tuttua ja sit mä tönäsin sitä niin että se lensi pöydälle ja joku 10 tuoppia paskaks, joista osa vie täysiä, meinasin lentää pihalle.
d) Taskussa joku lappu jossa on puhelinnumeroita ja ei mitään havaintoo kenen numeroit.
e) Rahat loppu yllättäen kun näin kaiken triplana loppuillasta.

Ilmeisesti oli aika mahtava ilta! :lol:
 
Juu, mun vika jakso on peräti niinkin vittumainen et joudun vaihtaa pitkästä matikasta lyhyeen... Jo ekalla tunnilla meni puolet asioista ohi :oops:

Kaiken huipuks tästä vaihdosta on tehty mahdollisimman hankalaa; opo on tavattavissa vasta ens tiistaina ja matikanmaikka yrittää estellä vittumaiseen tyyliinsä "et kai sä ny vaan säikähtäny, eihän me oikeestaan olla vielä mitään käytykään" :mad: !

Toisaalta, nyt voin ottaa taidehistorian kurssin...wiii...
 
Joo, kouluhan se häiritsee täälläkin. Joka stnan päivä puoli yhdeksästä neljään. Olisi kyllä muutakin tekemistä kuin istua jossain terveystiedon tunneilla iltapäivät. Terveydenhoitajakin on lomalla, hyvästi napit ja helpotus päänsärkyyn. Himasta loppui jo kaikki. Hohhoijaa, kyllä se elämä taas koettelee että pitää tällaisesta inistä. :rolleyes: