Vituttaako..?

~MarttiPrkl said:
c) Joku homo alko tönii yhtä tuttua ja sit mä tönäsin sitä niin että se lensi pöydälle ja joku 10 tuoppia paskaks, joista osa vie täysiä, meinasin lentää pihalle.
Tuosta hyvästä olisit joutanutkin pihalle. Vituttaa nilkit, jotka kaatelee toisten kaljoja, eikä osta tilalle. Vaikka kaataisivat ne toisten välityksellä.
 
~MarttiPrkl said:
a) Niska on aivan totaalisen vitun paskana.
b) Lämppärit oli helvetisti parempia ku itse Mayhem.
c) Joku homo alko tönii yhtä tuttua ja sit mä tönäsin sitä niin että se lensi pöydälle ja joku 10 tuoppia paskaks, joista osa vie täysiä, meinasin lentää pihalle.
d) Taskussa joku lappu jossa on puhelinnumeroita ja ei mitään havaintoo kenen numeroit.
e) Rahat loppu yllättäen kun näin kaiken triplana loppuillasta.
Tällä hetkellä meikäläiseen pätee kohdat a) ja e). Meihemi oli kyllä paljon parempi kuin Manatark, mutta Defiled veti kyllä aika saatanan kovan keikan. Se laulaja on aivan vitun hyvä ottamaan yleisönsä. Niin ja Martille vielä, että kyllä se Defiled:n laulaja kuulemma ihan normaalisti käy paskalla.

edit: nimimerkillä "Mayhemin setti loppui n. klo 0.40, tulin kämpille n. klo 4.40"
 
Hieno syntymäpäivä... Oon kuumeessa, kurkku on kipeenä ja tuntuu, että keuhkot repee tän yskän takia. Kaikenlisäks mun kädet on ihan helevetin kipeet, en saa niitä ees suoraks ilman että väännän väkisin, ei pysty ees nukkuun kunnolla kun koko ajan särkee, eikä auta minkäänlaiset pillerit, oon kokeillu tulehduskipulääkkeitä sekä lihaksia rentouttavia lääkkeitä, seuraavaks tarvii vissiin kokeilla raakaa vodkaa, josko sillä sais kunnon kokovartalo puudutuksen :Smug:
 
Janina said:
Hieno syntymäpäivä...
Joo, leuhki vaan, oisin antanu vaikka vasemman pallini, jos oisin saanu nauttia tuommosesta synttäristä jonaki viimeisestä kolmena vuotena.
[/Life of Brian]
Ja vitun oikeesti ne on ollu perseestä, yksin viinaa vitutukseen. Seuraava varmaan samanlainen(sillon on juhannus ja ne on aina menny nappiin).
 
No en todellakaan leuhki, vituttaa aivan suunnattomasti, kun ei voi ees suihkuun mennä yksin kun en pysty hiuksiani peseen :erk: Tarvii odottaa, että ukko tulee töistä, se saa tulla peseen mun hiukset.

En ookaan näin avuton ollu melkein neljään vuoteen :(
 
Meidän piti päästä kahdeltatoista tänään. Kello oli 17:58 kun käynnistin auton ennen kotio lähtöö. Oli kyllä ihan hauska päivä, istuttii keskellä parkkipaikkaa kuusi tuntia, vedettii kahvinkeitin sinne, kuunneltii TikTakkia ja käärittii sätkiä. TikTakin Heilutaan o muuten vitun kova biisi. :lol:
 
Ei vituta! Ei sitten yhtään! :D En jaksanu kouluun raahautua tänään kolmen tunnin takia, joten jäin himaan pyörimään :) Saa vaan kuunnella musaa koko päivän ilman että kukaan häiritsee... Saa olla ihan rauhassa!
 
Eipä vituta tääläkään, tänään oli päättökoe, 7 sivua ja tasan yhteen kysymykseen en osannut vastata. Oke, toisaalta se vähän vituttaa, mutta koe meni kumminki muuten ihan helvetin hyvin.
 
Ikuisena pessimistinä oon huomannu että kun luulee kokeen menneen hyvin, se menikin huonosti, ja päinvastoin...Hauskaa päivänjatkoa!
*yleistä vitutusta ilmassa*
 
Voi vitun vitun vittu. Kävin parturissa, taas, edellisestä kerrasta on vasta vuosi. Ja se muija leikkas valehtelematta yli 5 senttiä letistä, voi jumalauta.. Mä kyl sanoin aika tarkkaa että ei katkota senttiä enempää... Prkl.
 
~MarttiPrkl said:
Voi vitun vitun vittu. Kävin parturissa, taas, edellisestä kerrasta on vasta vuosi. Ja se muija leikkas valehtelematta yli 5 senttiä letistä, voi jumalauta.. Mä kyl sanoin aika tarkkaa että ei katkota senttiä enempää... Prkl.


:yell: :erk: :loco: o_O :yell:
en lyl itte usko partureihin vaa laitan mielummin kaverit leikkaa ku niihin voi luottaa ja taitaapi mun yks kavereista olla parturi :tickled:

:worship: :worship: :worship: my dear friend (kalle the parturi :worship: :worship: :worship:
 
Mistään tule mitään, mikään ei huvita, en saa mitään aikaseksi, sekin mitä yritän epäonnistuu, rahaakaan ei ole. Vittu! :cry: