Vituttaako..?

Yhdyn kahteen viimeseen. :lol: Paikallisesta kaupasta oli loppunu alta viiden euron sixpackit, eikä ollu ees kisaolutta. Toisesta paikkaa löyty kisaolutta 6,5€ päkki. Perkele. Joo pitäsköhä sitä lähtee baarii kattoo screenilt vai vetää kalsarikännit kotona... Kun näin kerran vuodessa tulee lätkää katottua.
 
Rahaa OLI 90e, mutta kaikki meni. Silloin kerran puolessa vuodessa kun pääsee ostoksille, siitä täytyy ottaa kaikki irti... Löysinpä Spine Centerinkin matkan varrella :p
 
Eipä erityisesti, kun oli nuo mussantunnit peruttu niin pääsin himaan jo klo 12 :D Tällä hetkellä kuuntelen Dimmua ja juon pepsi x:ää.. Sinäänsä aika tylsää, mutta enköhän mä tässä jotain tekemistä keksi...
 
Voi harmi. 12. päivä joutuu lähtee Hesaan keitolle. Onko kukaan ikinä ryypänny museossa?

Eka päivä Hesassa keittämistä, sit yö laivassa, sit Tukholmaa johki koululle jatkaa samaa, sit taas yö laivassa, ja sit jos vaa sielu sietää niin viä päivä Hesas, mut todennäkösesti meen ekalla kyydillä takas Tampereelle.

Vittu ku en muista sen stanan museon nimee, joku vois kertoo mulle onko se lähellä Kantista. Vaikka enpä usko.
 
mua kyl harvoin vituttaa tuskin olleenkaa vaa ku mutsi tulee sotkee huonenn tai laitta niin paljon ruokaa ku joku 300 kilonen syö :yell: tai kauppiaat vittuilee :yell: :yell: se on kyl aika harvinaista :Spin: onneksi :tickled:
 
bornkiller said:
Mua vituttaa se et kuin ihmisiä vituttaa pitää tulla johonkin boardille siitä mussuttamaan.
..... ja edelleenkään näitä viestejä ei ole pakko lukea, jos se niin vituttaa.
 
vituttaa nämä asiat:

1.hlvetti olen rakastunut mutta en saa sanottua sitä hänelle....ei vittu..
(elkää alkako sanomaan että mene rohkeesti puhumaaan sen verran vellihousu olen etten uskalla prkl!)

2. en kestä homoja tyyppejä jotka eivät kunnioita hlvetin hyviä kitaristeja (esim.alexi laiho) vaan matkivat heitä rämpyttämällä musan tunnilla paskaa...
ja joudun kestämään (KOLMEA!!) tälläistä kusipäätä musan tunnit....elikkäs hommatkaa itsenne ja hevari kaverinne tänne antamaan kusipäille opetus...PRKL!MUA VITUTTAAA NIIN MAAN PERUSTEELLISESTI!
 
vittu tää foorumi on nykyään hiljainen :erk: :yell: o_O :loco: :err: olispa täällä enemmän jengii ja toi asia minkä mä kerroin täs mun viestissä ärsyttää mua myös :yell:
 
juoppo said:
vituttaa nämä asiat:

1.hlvetti olen rakastunut mutta en saa sanottua sitä hänelle....ei vittu..
(elkää alkako sanomaan että mene rohkeesti puhumaaan sen verran vellihousu olen etten uskalla prkl!)

2. en kestä homoja tyyppejä jotka eivät kunnioita hlvetin hyviä kitaristeja (esim.alexi laiho) vaan matkivat heitä rämpyttämällä musan tunnilla paskaa...
ja joudun kestämään (KOLMEA!!) tälläistä kusipäätä musan tunnit....elikkäs hommatkaa itsenne ja hevari kaverinne tänne antamaan kusipäille opetus...PRKL!MUA VITUTTAAA NIIN MAAN PERUSTEELLISESTI!
juu raukkaus iskee meihin kaikkiin mut kyl se muija joskus sen huomaa enemmin tai myöhemmin JA MÄ OON VALMIS ANTAMAAN OPETUKSEN! :D muahahahahahahah! :tickled:
 
Määgnös said:
vittu tää foorumi on nykyään hiljainen :erk: :yell: o_O :loco: :err: olispa täällä enemmän jengii ja toi asia minkä mä kerroin täs mun viestissä ärsyttää mua myös :yell:
Nykyään? Ei täällä oo ollu kahteen vuoteen minkäännäköstä elämää.
Mun mielestä olis parempi jos tänne ei tulis enempää porukkaa kun niiden juttujen taso on kuitenkin samaa kuin, örhm, eräillä....:Smug:

Sitten vituttaa kun jotkut ei tunnu osaavan "netikettiä" edes sen vertaa että viestit näyttäis edes luettavilta. Isot alkukirjaimet ja pisteet. Ja vähän rajaa niihin hymiöihin.:D


Terveisin Nettipoliisi metsästä.