Vituttaako..?

Kyllä vituttaa, Swampissa ei taas ollu mitää mitä mä hain. Ja voisivat sen saatanan levylistan päivittää vähä useemmin mikä netissä on.

Ja vituttaa kun on ajatukset ihan tukossa jo toista viikkoo peräkkäin, ja sekin vituttaa että mun saldo ei nollaannu.

Diggaileeko kukaa muute Venomia? :D Nyt lähtis hyvä levy halvalla :D
 
Joo, tuo mulle sit se mun levy ku nähään. Saat muuten pistää mulle vähän pisteitä ku ostin sen Malevolent Creation-levyn. Mieluiten huonoa reputationia
 
No, pistä myöhemmin.

Mä oon ehtiny vast pari kertaa kuunnella sen läpi ku olin niin myöhään eilen himas ( myöhästyin bussist ), mut kuulostaa aika hyvält, ja kovalta myös. :headbang:
 
Mä kerkesin just bussiin ennen kun toi lippu meni voimasta. Tai no kun toi bussi lähti liikkeelle nii lippu ei enään ollu voimasta, mut sisälle kerkesin, hähää...

"Kill me, Premature buriaaaaaaal!" :headbang:
Parhaat on ehkä 1,2,5,8,9 ja 10. Noist kolmest vikast en oo varma, mut ton kasin pitäis olla Slaughter on innocence...

Mul on tilauksessa "Retribution" ja "Ten Commandments" tuolt cdon.comista... Toivottavasti ne tulee viel tännekki asti joskus...
 
Niinpä siin vihossa lukeeki et miks ei... Se on sen anfetamiinin käyttö pistäny sen sellasen tilaan et se ei ollu enään sopivasti yliaktiivinen niinkun niil kahel ekalla, vaan menny aika pahasti rappiolla... Ku kattoo sitä takakannen live kuvaa, nii kyl huomaa, kato vaikka sen käsivarsia, ne on sen paksuset ku sen pelkät luut... Et on ne sen huumet siin vaihees jotain veroja vaatinu (siis Stillborn vaiheessa)
 
niihän se on. Mä just eilen illal luin ne kansitekstit läpi niin kylhän se siel oli se syy. Ja on se aika pahan näkönen siinä live-kuvassa.
 
Mut eihän se sitä tarkota et huumeet on pahasta, vaikka onhan ne aika pahasta (riippu huumesta). Kylhän niistä oli apua niillä kahella ekalla levyllä (parempi meininki), siis jos oletetaan et se oli niittenkin aikaan aineissa.
Niinkun Flea joskus haastattelussa sano et jos haluu käyttää huumeita, nii kannattaa pitää aina välillä taukoa siinä välissä, muuten ne menettää merkityksensä ja mennään rappiolle...
 
Mä ite vedän vaan heroiinia suoneen. En viitti koskee mihinkää alottelijoiden kamoihin :cool:
 
Kyllä vituttaa!

Onko päivääkä etten o kirjottanu tähä? Eilen en tainnu, heh. Kuitennii, mua vituttaa ihan mielettömästi että pitää hannata jotai juttuja eikä vittu nii ku voi puhua suoraa. Vittu nii ku, mä kuulosta ihan Andyltä.
 
Vituttaa sellaset maalaistollot, jotka ei osaa ajaa autolla. Oltiin tulossa kotiin meidän mutsilta ja ohitustiellä oli vissiin joku kolari tms. joten paikalliset miliisit ohjas liikenteen kulkeen pirkkalan läpi...

No, noin joka kolmannesta risteyksestä tuli joku perkeleen karvalakki kolmion takaa eteen, päinkään ei viittiny ajaa, kun oli pikkuneiti mukana. Kortti pois tollasilta tunareilta!!
 
Niinpä niin. Hatanpään valtatiellä kans rytisi... Ja ajoin ohitustietä tänään 6 kertaa, ja se oli jopa aika sula. Hervannan Hesburgerin mutkassa meinasin kyllä pyöriä ympyrää :lol:
 
Jo toinen ilta yksin kotona, joudunpa olemaan yönkin taas yksin, kun ukko lähti Maidenia kattoon :rolleyes:
Sitten se menee vielä ma- ti väliseks yöks töihin, joten tässä joutuupi viettämään aikaa ihan yssisseen oikein urakalla.

Ja ei muuta kun jääkaapille olutta hakemaan, eipä taida olla parempaakaan tekemistä...
 
Vähän vituttaa, meinasin ajaa 3 kertaa jonkun perään. Mutta se ei vituta, että sain lipun Sauna Open Airii :D ostettii kaverin kaa swampin ekat liput.. mulla on numero 3.

Kai kaikki tulee sinne? (Oon ajoissa)