Vituttaako..?

Vituttaa, tulin käymään kotona pitkästä aikaa ja täällä on yhtä saatanan tylsää kuin muistinkin. No, sunnuntaina taas etelään ja seuraavan kerran tänne jouluna.
 
Frozen Stream said:
Paras frendi lähti muualle, joten seki vituttaa. Ei ketään kelle jutella... :cry:
Muuten menee ihan hyvin.
En nyt keksi enää mitää muutakaa, mutta ootsä kuullu siitä mitää monee päivää? Mulla puhelin piipittää varattua varmaa kolmatta päivää... :S
 
~Rappion Lapsi~ said:
En nyt keksi enää mitää muutakaa, mutta ootsä kuullu siitä mitää monee päivää? Mulla puhelin piipittää varattua varmaa kolmatta päivää... :S

enpä oo kuullu, ku ei oo soittanu... Oon ihmetelly et mix se ei oo ottanu yhteyttä... Viime viikol se viel yritti soittaa muutamaan otteeseen, mut en voinu vastata ku olin just sillon tunnilla.... :erk:
 
Frozen Stream said:
enpä oo kuullu, ku ei oo soittanu... Oon ihmetelly et mix se ei oo ottanu yhteyttä... Viime viikol se viel yritti soittaa muutamaan otteeseen, mut en voinu vastata ku olin just he.... :erk:
Nyt se mailas, onneks. Prkl että kerkesi vähä jo huolestuu...
 
Tää jatkuva väsymys rupee pikkuhiljaa vituttaan... Päivällä nukuttais kunnolla, mutta illalla ei ollenkaan :rolleyes:

Tarvis vissiin ruveta jotain nappeja taas kiskoon, mutta kun ei sekään välttämättä oo hyväks. Toinen vaihtoehtohan on, että hommaan jonkun helvetin ison nuijan, jolla kolautan iteltäni tajun kankaalle aina iltasin, tuskin ne kolhut enää tässä pääkopassa tuntuu :D
 
Vaihteex vituttaa taas.... :bah: nuha vaivaa ja kouluun pitäis vittu lähtee tunnin päästä! En jaksais, mut kai sitä on pakko, ku on niin paljon poissaoloja et ne heittää koht ulos kursseilta...
 
Olipahan helevetin mukavaa tehdä turhaa työtä n. 3 tuntia :rolleyes:
Ei ehkä edes vituttais, jos se ois ollu oma moka, mutta kun tällä kertaa saa ihan luvallisesti syyttää pomoja.

Ens viikkokin jo vituttaa valmiiks, on meinaan sellasia hommia tiedossa, että huhhuh... Pakko on kuitenkin kestää, ettei eräät pääse sanoon että kannattiko ottaa nainen tohon duuniin :yell:
 
pieni off-topic.. Janina, perkele sie hervannan postissa oli kärttynen ämmä tiskin takana, poikkesi siä tänää.

Ja itseasiassa kyllä vituttaa, sen jälkee kun tuo gallerian banneri ilmesty sinne "read this first" topiccii kaikki nyypät joilla on 1 posti on alkanu lisää kuviaa galleriaa...
 
^Ehkä se täti vaistos, että oot pirkkalalainen :p Tosiasiassa siellä on noin yleisesti ottaen aika kärttysen olosia akkoja, yhden kanssa meinas tulla hieman ongelmia, kun mun piti lähettää muutama cd Brasiliaan...
 
Janina said:
Ei ehkä edes vituttais, jos se ois ollu oma moka, mutta kun tällä kertaa saa ihan luvallisesti syyttää pomoja.
Eipä.:rolleyes: Sittehän se vasta vituttaa, kun ei voi ketään syyttää.;)

Vituttaa, bosse oli ratkennu ryyppäämään ja kadonnut meidän palkkojen kanssa. Tiistaina lähettiin töistä, eikä takas mennä ennen ku rahat on tilillä.
 
Blood Fiend said:
Ja pahenee Sluga-haastattelun missauksen takia (paitsi mulla koska en missannu, muahhahhaa)... Mutta ei hätää, me sovittiin ton Immun kanssa et se tulee hesaan maanantaina 2kpl "Unleashing the Slugathron"ia mukana. Jahuu!!!
Hyvä. Otan maanantaiks rahat mukaan. 12 euroahan se oli? Kestovitutus laantuu vähän...
:cool:
 
Nyt ei vituta... Synttärit ja Joulu lähestyy, joten rahaa/lahjoja tiedossa :) ja uusia levyjä hommasin just viime viikonloppuna Tampereelta eli musa puolikin on kunnossa (ainakin hetken...)