Vituttaako..?

Nyt vituttaa se, että kaikki kaverit(ja naiset) on joko Nummirockissa tai Kalajoella ja minä joudun ryyppäämään täällä yksin. Vittu, otan tilkan murheeseen...
 
OzzOzbourne said:
toisin sanottuna vituttaa se, että se perse on kipeä pyöräilystä, eikä siitä perseseksistä mitä me saamme mieleemme heti.

No niinpä niin...
rolleyes.gif

Miten ihmeessä arvasit??

Tällä hetkellä vituttaa ilma, vettä tulee niin perkeleesti... oikein hauskaa jussia vaan kaikille!
 
Vituttaa mennä töihin huomenna... Tarkotus olis olla yhdellä koneella yksin, eikä koko firmassa ole ketään, joka vois mua neuvoo, jos tulee ongelmia
rolleyes.gif

Kaikki kolme henkilöö, jotka siitä jotain tietää, on jo kesälomalla. Voi olla aikas hiljasta parin ekan tunnin jälkeen, varsinkin jos siihen masiinaan tulee taas vaihteeks jotain vikaa.
 
Vituttaa, että noi yhet tuo viittii ajatella tuota Zarokkia webmasteriks.. Ei siinä muute mitää, tietäähän se kaiken COBista, mutta se tuskin kattelee mitää off topiccia täälä foorumilla, ja mahtaako se ymmärtää mitää minkä koodaukse tai validin päälle jos se meinaa niitä sivuja päivitellä...
 
Vituttaa, kun on tylsää...
Ja loppuviikko pitäiskin sitten painaa pitkää päivää duunissa, mutta saapahan ainakin rahaa keittiöremppaa varten! :D
 
1) Kämppään ei tule kuumaa vettä kahteen viikkoon
2) Putkiremonttia hoidetaan nimenomaan minun asuntoni alla.
3) Rahaa on kolme euroa.

Mutta siltikään EI vituta. Näin hyvä keli, loma ja hyvää musiikkia. Ei saa vituttaa.
 
rappio: mää voin lähtä meseen jos kustannat matkan :loco:

kaveri lähtee sinne mutta tiiä sitte ku kävin jo tuolla maidenissaki että kehtaako kaikkialle. ja siihen autoon ei enää mahu ni sitä suuremmalla syyllä ei oikee viittis lähtiä. kaiken lisäksi bänditarjonta ei imo oo mikää super mahtava. oon nyt perus bodom opeth ja strato mutta ei paljon muita. niinno amorphisi vielä.
 
~Rappion Lapsi~ said:
Joo mutta mä oon taitava.. konttaan

Ja perkele vähän äkkiä tähän suuntaan. Täällä järjestetään ens vkl tai sitä seuraava vkl Konttauksen SM-kisat (3. vuosi peräkkäin). Kahtena edellisenä vuonna yks kaveri on voittanu koko homman selkeesti. :lol: :lol: :lol: