...vitun idiootit...

Kyllähän mäkin välillä jauhan täällä paskaa mutta ei kyllä enää oikeen huvita. jotenki nyt vaan haluu mieluummin keskustella järkevästi.
 
helvetisti järkee noissa sun posteissakin joululimppu..

sekin topic mikä kulkee nimellä "Homot" on kyllä niin turha että sulla ei pitäs olla mitään asiaa kitistä toisten puheista..

Et vedäppäs kuule jätkä vittu päähän ja tuu sit vikiseen jos vielä haluat..
 
Originally posted by joululimppu
tänne ei tuu koskaan asiallista keskustelua koska
zyklon on aina vääntämässä jotain homojuttua jokaisessa topicissa!!!

Luulisin että Zyklon ei ole ainoa tässä touhussa. Homojuttua? Missä välissä Zyklon on ehtinyt homoista puhua? :p Koittakaa edes puhua asioista niiden oikeilla nimillä.

Tulikin mieleeni, bodomboardi taitaakin olla ainoa paikka jossa valitetaan offtopicista... enpä ole tuota muualla huomannut.
 
Hä? ainoa asia mitä mä homoista oon puhunu niin mä oon haukkunu niitä :lol: :lol:

varmaan pariinkin otteeseen.. :D

Kai se niin on että tuota höpinää pitäs rajoittaa mutta kukaan ei kyllä voi väittää että sitä nyt olisi paljoa.. ei täälä jauheta paskaa enään lähellekkään yhtä paljoa ku jonkin aikaa sitten..
 
Tämä boardi on kyllä ollut uskomattoman tylsä tässä vähä aikaa.. ei oikeen oo puhuttu mitään mistään. just tätä on koko ajan et vaan siitä kitistään et ku täälä jauhetaan paskaa jne...
 
Mä en kitise mistään.
Mutta jokseenkin huolestuttavaa, jos jopa paskanjauhamisaiheet ovat loppuneet. Ehdotuksia?
Ällöttävän mielikuvituksetonta porukkaa nämä nuoret nykyään.