attn: crimson velvet

Erik

New Metal Member
Oct 10, 2001
16,450
42
0
southernmost voyage
please come back to forum

før POKKER! om du ikke vil ha PYNGEL
grunner på at du er akkurat før opptatt med romperytteri og slike skeivheiter

Greit. Ble bare drittlei en stund der... Enkelte medlemmer her provoserer meg til ingen helvetes ende!

Jeg reiser bort for en liten stund nå snart i dag, da. Skrapet sammen nok penger til å dra på Hole in the Sky festivalen i Bergen! Celtic Frost, Morbid Angel, I, Atheist, Satyricon, Helheim, Aeternus, Necrophagist, My Dying Bride, Destruction, dette Gojira bandet som folk snakker om rundt her! Blir fabelaktig!

Jeg vet ikke hva PYNGEL betyr... :(

pyngel er svensk, det betyr SKAL DU HA EN BATTLE IN THE NORTH I ANLEITET DITT?!

hole in the sky før pokker!!! helheim rokker røven. jeg ønsker jeg kunde dra dit også, men en festival får være nog før i år. men poste mer, hvis gaylords provoserer deg er det bare å provosere tilbake, kalle dem joder eller noe

Erik said:
pyngel er svensk, det betyr SKAL DU HA EN BATTLE IN THE NORTH I ANLEITET DITT?!

hole in the sky før pokker!!! helheim rokker røven. jeg ønsker jeg kunde dra dit også, men en festival får være nog før i år. men poste mer, hvis gaylords provoserer deg er det bare å provosere tilbake, kalle dem joder eller noe

Aaaaaa...

Helheim blir bra! Men "I" blir bedre! Wohooo! :kickass: Det er for lenge siden jeg så Abbath i all sin episke herlighet.... :blush: Men festivalen din hadde Deströyer! :mad: Skal de fremdeles spille en gig i Sverige, forresten? Kunne godt tenke meg å ta tog dit eller til Danmark, dersom det blir mulighet for det...

Men greit, neste gang anledningen byr seg, skal jeg kalle CA en jøde!