The Norwegian Thread

Nå er jeg lei den italienske og den belgiske tråden, så jeg laget en norsk tråd. Skriv så mye du vil her, det trenger ikke å ha mening engang, bare vi viser at vi norske kan skrive mer enn de italienske (vi må ha over 5 sider).

SKRIV!

EDIT: Så at de italienske hadde mer tekst på den første posten, så jeg får skrive litt her.

Det står dårlig til med Akerøy fort på Hvaler. Murverket er i ferd med å forvitre. Det har tidligere vært vedlikeholdt på dugnad, men de siste sju årene har den frivillige innsatsen vært fraværende. Nå virker det imidlertid som om noen frivillige tar tak i problemene igjen. Etter at sju personer tilknyttet utgravningen og forskningen på "ismannen" Ötzi har mistet livet siden han ble funnet, har ryktet om en forbannelse knyttet til Ötzi tatt helt av. Russiske forskere har gjort usedvanlige mumiefunn i Egypt. Den to tusen år gamle graven inneholdt tre godt konserverte mumier, en av dem med en gullbelagt maske.

Det der var bare noen nyheter jeg fant på Google.
 
Yeah i understood that. I actually understand pretty much every word in Norwegian but i can't write it for shit or speak it.


And actually...i do have emo hair :( :lol:
 
Yeah i understood that. I actually understand pretty much every word in Norwegian but i can't write it for shit or speak it.


And actually...i do have emo hair :( :lol:

I went through the emo-hair phase too in the past :oops: But soon you will have hair like the great and straight alexi.... :lol: