Bändejä

Ehdottomasti
DEATH: Spiritual Healing, Induvidual Thought Patterns
WITCHERY : Symphony for the Devil (trash/black)
DRAGONLORD : Rapture :headbang: (bläkkiä)
muita Sadus, Testament, Immortal, niin ja RUTTOLAPSET...:headbang::headbang:

Originally posted by Zyklon
Se video jonka näit ei todennäköisesti ole se Berzerkerin tyypin tekemä. Se on varmaan sen äijän jonka se virallinen ennätys on.. sen etunimi on Jotan mutta sukunimeä en muista. Kun toi Berzerkerin rumpali ei ole vielä ilmeisesti virallistanut sitä ennätystä.. ja tietenkin se on hakattu kahdellä kädellä :) eihän kukaan voi takoa 1149 iskua minuutissa yhdellä kädellä!! :lol:

se oli se Berzerkerin tyyppi. oon varma..

tarkotin sitä että on eri asia blastata ku vetää drumrollia. drumrollia on huomattavasti helpompi vetää nopeampaa.

Missä vitussa sä sen Berzerkerin ukon näin!!!??? KERRO HETI!! :lol:

Tietenkin se on nopeampi soittaa rollia koska siinä voi keskittyä soittamaan molemmilla käsillä vaikka snarea mutta blastissa soitetaan yhtä aikaa yleensä rideä tai haitsua.. ja jos soittaa blastin niin että kädet hakkaa yhtä aikaa niin silloin on täysin mahdotonta päästä samaan nopeuteen kuin rollissa..

Oikeastaan, raskasta musiikkia saa myös levykaupoista (ei siis mitään stokmanneja, anttiloita vaan kunnon levykauppa.)
Jos et tiedä, miten kysyä kauppiaalta raskasta musiikkia, niin annan pikakurssin:
Kävele kauppiaan luokse ja kysy "Saisko täältä raskasta musiikkia? Vaikkapa bläk metallii (Puhekieltä) tai muuta?"
Okei, ja nyt raskasta metallia levykaupasta hakemaan.:)

Originally posted by Zyklon
Tietenkin se on nopeampi soittaa rollia koska siinä voi keskittyä soittamaan molemmilla käsillä vaikka snarea mutta blastissa soitetaan yhtä aikaa yleensä rideä tai haitsua.. ja jos soittaa blastin niin että kädet hakkaa yhtä aikaa niin silloin on täysin mahdotonta päästä samaan nopeuteen kuin rollissa..

Mitä eroo tos rollissa ja blastissä on... onks se sillei et blastissa kädet osuu snareen ja haitsuun samaa aikaa ja rollissa menee vuorotellen? Vai miten ne menee...

Se kuulostaa siksi koneelta kun ne soundit on sellaset. Snare on aivan vitun kova ja koliseva ja bassarit on kans aika kovat..

Disa: roll on esim. sellanen että hakataan vain snare tasaiseen tahtiin vaikka niin että molemmat kädet soittaa yhden iskun kerralla.. noita rolleja on sit erilaisiakin mutta en jaksa alkaa selittämään :D
Tollasia harvemmin soitetaan biiseissä..

Blast beatit on sit just niitä mitä death ja black rumpali vääntää eli hakataan snarea ja vaikka haitsua.. niitäkin on monta erilaista. vaikka sellanen missä kädet hakkaa yhtä aikaa ja sit sellanen missä ne tulee vuorotellen..

No ei saatana.. kuulostaa varmasti ihan perseeltä jos soittaa sillain että molemmat kädet vaan hakkaa snarea eikä ollenkaan haitsua, rideä tai vaikka chinaa.. HYI YÄK!!! :lol: :lol: :lol:

EDIT: Disa.. tsekkaappa mitä mulla on tossa Now Playing kohdassa :D

Jaa siis sitäkö ei huomaa että molemmat käset hakkaa vaan snarea.. no voihan se olla että ihmiset jotka ei ite soita jne. ei ajattele noita asioita mutta mulla sen itsestään selvyys että mä kuuntelen mitä rumpali soittaa.. ei mun oikeastaan tartte edes kuunnella sitä sillain että mä kuulen sen.. vaikee selittää :D

DEATH!!!! :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Joo kylmäki huomaisiin varmaa itestää et haitsu puuttuu... Mut se olis sillei: "Mitä vituu, nyt täs on jotai kummalist" ja sit mä ottaisin selvää mistä se johtuu... Huomasin muute Obituaryn cause of deathin vikas biisis pienen tahti virheen rummuilla (hyvä rumpali se kuitenki ON) *lesoo*

Vittu ku sen piti mennä kuolee siihen aivosyöpään, se äijä on korvaamaton :cry:

Mä en tota Obiruatyä oo edes kuunnellu.. vähän oon joskus kuullu mutta en sillain oo kunnolla kuunnellu. Viime aikoina on mennyt sellaset bändit ku Morbid Angel, Hate Eternal, The Berzerker, Rotten Sound, Origin, Cryptopsy jne..

Vittu että toi uusin Cryptopsyn levy on loistava. Jätkät vetää välillä suunnilleen jotain sambaa ja sit yhtäkkiä tulee hirveä blasti joka tappaa kaikki talossa ja puutarhassa :D

No siin tapuksessa vois Cryptopsyä kuunnella :D mihin genreen sä sen pistäisit? Eli tyyli?

Morbid Angel on hyvä... mä oon kuunnellu tota the Blessed are the Sick:iä... Hate Eternal on iha o.k. ...Sit oon kuunnellu Nilee (yllätys, yllätys) ja Amoralii...

Ei toi Hate Eternal mikään mahtava oo mutta ihan hyvä.. Morbid Angel on loistava!!!

Kyllä noi vanhemmat Cryptopsyn levyn taitaa mennä melkein täysin death metallin puolelle.. tosin en oo kuullu niitä kokonaan ja kyllähän tossa uudessakin on tota deathia mutta siinä on paljon muutakin.. se on saatanan hyvä! :headbang:

EDIT: Joo kannattaa kuunnella Cryptopsyä! Ainakin tota uusinta.. ei ne vanhatkaan huonoja oo jos tykkää sellasesta mutta toi uusin on jotain mahtavaa :headbang:

No pitää kuunnella... sit ku kerkii :D
Kannattaa muute kuunnella Obituaryy

Jos en oo viel sanonu, nii me mennään varmaa tekee demo joskus joululomalla... Tulee semmost death/trash metallii kähinällä ...Eli laulu tyyliinä on Chuck Schuldiner vanhempi tyyli/vanha David Vincent/Donald Trady/ym... Sit musiikki semmost Nopeet trash/death rämpytystä... Mut kuitenkaa ei mitää kopio pelleilyy... Pieni mainostus :D

Mutta eihän Chuckin ääni ole koskaan ollut lähelläkään David Vincentin ääntä :D

Vai onko se teidän laulaja jonkinlainen yhdistelmä?Eiku hetkinen.. laulatko sä? ku oot joskus puhunu jotain sellasta..???