bodom-banaanien kotisivu

:D

Ja sitä logoo tuskin tarvii olla siinä jäsenet sivulla ku se o muutenki siinä yläpuolella :D

hehe, eikö o vittumaista ku muut selittää ku yrittää ite tehä jotai? ;) heh....

Hei, jos mä nyt kumminkin käyn säätää sitä vieraskirjaa ;) Tulee nopeemmin valmiiks ;)

Vittu mulle tulee ihan sellanen olo, että olis jossain vitun teltass missä on kolme jätkää ja yks muija ja ne jätkät säätelee siellä jotain just et vittu "ei nyt menee patjan väliin# "vittu sulla on ihan liian iso" etc... Aivot sulaa...

Originally posted by Crimson Twin
Vittu mulle tulee ihan sellanen olo, että olis jossain vitun teltass missä on kolme jätkää ja yks muija ja ne jätkät säätelee siellä jotain just et vittu "ei nyt menee patjan väliin# "vittu sulla on ihan liian iso" etc... Aivot sulaa...
:lol: :lol: :lol:

Juu sori kun en oo kirjotellu mitään.. meni eilis ilta vähän alkoholin puolelle ja nyt on sellanen kankkunen että. AI MUN PÄÄ HAJOO!!!

no kuitenkin,, minä luonnollisesti olen mukana.. joka olisi pitänyt olla itsestään selvyys jo muutenkin ;) :lol: :D

Nimi: Zyklon
Laji: Bodom Banaani
Tehtävä: en mä tiedä?? sanokaa te? Banan in the ass of god???
Ikä: 17v
Lempi Banaani Tuote: Banaanikeitto
Puukko vai Banaani: Banaanipuukko

Jotain vielä kipeämpää tietoa pitää keksiä.. mut mä en todellakaan tiedä mikä mun tehtävä on???

Vittu se freebok.net kaatu taas... Se o nii saatanan ylikuormitettu että aina ku yrittää jotai isompaa tehä se alkaa vittuilee. Sama juttu joka ikisen vieraskirjan kanssa mitä oon tehny.. pitää kokeilla lisää...

Nii, pistetäänkö se suomenkieliseks?