Bodom Kokoelma

Määgnös said:
tommoseen kokoelmaa mul ei rahaa riitä :yell: :yell: :yell:
Kyl vähä vituttaa :erk:
Saat olla aika vitun surkimus, jos et seitsemässä vuodessa saisi noita hankittua, vaikka oikeasti haluaisit. (Edellyttäen, että siinä ei ole mitään, mitä ei edes teoriassa ole mahdollista hankkia.)
 
Torgoth said:
Saat olla aika vitun surkimus, jos et seitsemässä vuodessa saisi noita hankittua, vaikka oikeasti haluaisit. (Edellyttäen, että siinä ei ole mitään, mitä ei edes teoriassa ole mahdollista hankkia.)
saatana 5e viikko rahoillako??? HÄH??? no ei todellakaa ja toi extendar on vielä aikunen joten sillä on työ ja massiiki!!! :Spam:
 
Määgnös said:
saatana 5e viikko rahoillako??? HÄH??? no ei todellakaa ja toi extendar on vielä aikunen joten sillä on työ ja massiiki!!! :Spam:
1. Meinaatko ettet seitsemän vuoden sisällä saa enempää rahaa kuin 5e viikossa?

2. No, oonhan minä 22-vuotias, mutta ei mulla mitää töitä oo. Opiskelijahan minä. Ja mitä nyt välillä töitä oon tehny, niin KELA niistä mulle on maksanu sitä paskaa päivärahaa. :erk: :cry:
 
njuu..pieni lisäys tulossa kokoelmiin, koska Swamp Musicista tuli tilattua Needled 24/7 en tiedä onko sen nimi nyt maxi single mutta sellainen hauska LP hommeli....tietoa saakos swampista tilattua esim. something wilding LP versiota?
 
juoppo said:
njuu..pieni lisäys tulossa kokoelmiin, koska Swamp Musicista tuli tilattua Needled 24/7 en tiedä onko sen nimi nyt maxi single mutta sellainen hauska LP hommeli....tietoa saakos swampista tilattua esim. something wilding LP versiota?
Something Wildia ei saa, mutta muut studioalbumit kyllä, ja kai ainakin jommankumman version TW:stä.
 
Torgoth said:
Määgnös, ikuisesti äidin huomassa vitosella viikko. Sulla ei kovin kovat odotukset elämästäsi ilmeisesti ole.

aijaaa mä vaan haluun oman ELÄMÄN JA PÄÄSTÄ TÄÄLTÄ VITTUU KAUAS POIS äidin luota :Shedevil: :devil: :mad:
 
Mulla on:

-Something Wild
-Something Wild Eka painos jossa texti on sinisellä
-Hatebreeder
-Follow the Reaper
-Tokyo Warhearts CD
-Tokyo Warhearts Boxi jonka sisäkannes koko porukan nimmarit :headbang:
-Hate Crew Deathroll
-Follow the Reaper Seinälippu
-Julisteita nyt on kaikilla mutta mainitaan silti :)
-Pari paitaa

...aika häjy saalis mutta kyllä täs ny kerkee vielä kerään vaikka mitä
 
Hmmm... Kehtaako noiden jälkeen edes kertoa omaa "kokoelmaansa"? :D No, tässä tulee:

-Something Wild
-Hatebreeder
-Follow the Reaper
-Hate Crew Deathroll

Ja noikin on kaikki ihan tavallisia, ei mitään extra kamaa..

Sitten sitä tavallista krääsää, niinku t-paitoja(nekin on jotain piraatteja, ei tosiaan mitään aitoja! :p), seinälippu ja tietty jotain julisteita. Niin ja koneella on jotain videoita.

Että siinä oli mun "kokoelma"... :lol:

Ja tosta viikkoraha jutusta, mä saan 30e kuussa... Et jee.