Mitä Children Of Bodom tuotteita omistatte???

Something Wild
Hatebreeder
Follow the Reaper (viime vuonna julkaistu Special Edition, jossa on alkuperäine Hate Me ja Hellion)
Hate Crew Deathroll
Are You Dead Yet
Blooddrunk (CD&DVD Deluxe Edition)

Tokyo Warhearts
Stockholm Knockout live DVD & CD

Blooddrunk T-paita
COBHC Finland T-paita
Hatebreeder pitkähihainen
COBHC kynsikkäät
COBHC pipo
sekä pari hihamerkkiä, joista toinen on repussa ja toinen kitaralaukussa

Pitäis varmaanki ennakkotilata myös Skeletons in the Closet
 
something wild 2008 edition

hatebreeder 2008 edition

follow the reaper 2008 edition

hate crew deathroll

are you dead yet

blooddrunk special edition

follow the reaper t-paita

chaos ridden years t-paita

blooddrunk single t-paita

are you dead yet? vetoketju huppari

hate crew deathroll seinälippu
 
Multa löytyy
Hate Crew Deathroll cd
Follow The Reaper cd
Hatebreeder cd
Blooddrunk cd
Something Wild (special ed) cd (uusin ostos)
FTR/HCD avaimenperä
COBHC pipo
Reaper vetoketjuhuppari
Chaos Ridden Years Stockholm Knockout Live Special Edition DVD + 2CD

Paitoja ja huppareita haluasin lisää. Ehkä ostan Skeletons in the Closet.

Tänään posti kantoi paketin jossa oli Skeletons in the Closet cd + T-paita :headbang:
 
Omistan :
-Seinälipun (Hate crew deathroll)
- Lakanat
-Kynsikkäät
-Rannekkeen
-Levyt (kaikki normaalit julkaisut, en mitään spesiaaleja + Skeletons in the closed)
-DVD:n (Sen Stokholm-jutun)
-Julisteita
-Paidan x8
-Huppari (Blooddrunk)
-Kaulakoru x2
-Vyönsolki (COBHC)
-Pipon (COBHC)
-Plektroja
-Kangasmerkin
-Singlen (Trashed, lost and strungout)
 
are you dead yet,hate crew death roll,hatebreeder,blooddrunk,follow the reaper siin oli levyt hcdr huppari hatebreeder paita
 
seinälippu, cobhc nahkaranneke,blooddrunk cd , skeletons in the closet cd, cobhc kaulakoru, blooddrunk t paita , something wild huppari ja laihon ja kuoppalan nimmarit, hihamerkkejä muutama
 
No nyt kyllä hävettää, kun luin noita teidän kokoelmianne. Minun Bodom-tavarani voi laskea yhdellä kädellä.

Blooddrunk-cd (perusversio)
The Reaper-figuuri
Hellkatti-juliste, jossa Bodomin kuva
Pari lehtijuttua

Siinäpä ne.. No, jostainhan sitä on aloitettava? :D Muutenkaan en pahemmin tunne mitään hirveää keräilyhimoa, levyt (tietysti mielellään spessuversioina) riittävät minulle, koska e ovat minulle ne tärkeimmät asiat. Toki jos bändipaitoja tai huppareita osuu tielle, niin vaatteethan nyt kelpaa aina! Se on semmonen fanituote, mikä ei jää kaappiin pölyttymään. :D Niinkuin tuo Reaper-figuuri, mitäpä tolla nyt tekiskään? Muuta kun tietysti laittaa pään heilumaan kivasti. Se on ainaki rehellinen kaveri, kysyitpä siltä mitä tahansa niin vastaus on "kyllä". :rofl:
 
Itse en ole pahemmin CoB-tuotteita pitkään aikaan keräillyt, mutta kun vähän aikaa sitten oli tarjolla alkuperäinen Tokyo Warhearts-boksi kahdella kympillä niin olihan se pakko ostaa.
 
Jotain pientä on tullut keräiltyä parin viime vuoden aikana. En ole vielä jaksanut listaa tehä mutta voisin tehä jos joltain löytyy joku levy mitä ei vielä mulla ole ja kyllä niitä vielä onpaljonkin keräämättä.

N. 160 erilaista julkaisua muodoissa cd/lp/mc
Takkia, wristbandia, paitaa,farkkua,shortsia ja lippua ja kaikkee muuta roinaa.
Nii ja Jacksonin RR/LL tottakai löytyy seinältä!
Jos jotain kiinnostaa rupatella cob levyjen keräilystä tai tarjota levyjä niin tänne viestiä tulemaan. Erityisesti testipainos lp:t kiinnostaa. Joku 6 niitä tais jo olla hyllyssä mutta orkkis tai uusintapainosten testipainokset kiinnostais. Ja jos jollain on tai tietää mistä voisi saada wildchild tarran niin olisin myös kiinnostunut. Siis sellain mikä allun jaskassa oli joskus männä vuosina.