Bodom Kokoelma

Originally posted by Dethroned
Jaksotus olis aika rok... :p Ynnä muut äidinkielen ihmeet, kuten pilkku, piste ja isot kirjaimet.

herra äidinkielen opettaja Dethroned, mikä on jaksotus? meillä puhuttiin lähinnä kappalejaosta, mutta kai herra äidinkielen opettaja Dethroned on oikeassa kun hän tietää pilkut pisteet ja isot kirjaimet?

herra äidinkielen opettaja Dethroned, mikset itse käytä omia ohjeitasi omissa posteissasi?
 
mutta tuo mitä sanoit kertoo suoraan sen että olen jonkin sortin fägäri... sille ei voi mitään... aseta sanasi oikein jos haluat että sinua ymmärretään...
 
tulkintakysymys

"fägäri"
"vitun hintti"

em. lausahduksesi kumpuaa vihamielisyyttä homoja kohtaan. Epävarmuuttako...

Oletko varma ettei sinulla ole aikainen murrosikä?

tässä muutama "oire":

* kivesten suureneminen
* karvoitus
* siittimen kasvu
* lihasten vahvistuminen
* äänenmurros
* hikirauhasten toiminta
* rintarauhasten aristus
 
Originally posted by warman
herra äidinkielen opettaja Dethroned, mikä on jaksotus? meillä puhuttiin lähinnä kappalejaosta, mutta kai herra äidinkielen opettaja Dethroned on oikeassa kun hän tietää pilkut pisteet ja isot kirjaimet?

herra äidinkielen opettaja Dethroned, mikset itse käytä omia ohjeitasi omissa posteissasi?

Kappalejako ja jaksotus on sama asia ja kyllä mitä itse käytän mitä sanonkin. Sitäpaitsi, miksi sä siitä niin innostuit? Kyllähän sä osaat noita käyttää.

Kyllähän nyt itsekin näet miten se viesti on kirjoitettu: yhteen pötköön.
 
Mäpä väläytän tähän väliin jotain älykästä kun te muut näytätte olevan noin saatanan tyhmiä... :lol:

Kannattaisi katsoa Les Parapluies De Cherbourg ja itkeä samalla... :headbang: