Bodom Kokoelma

Mun mielestä Bodomin ei niinku kantsis tehä kokoelmaa ku kuiteski ne biisit on nii samanlaisia. verratkaapa vaikka loadia ja master of puppetsia metallicalta neo niinku paljo parempia mutta siis jos bodomin on pakko tehdä kokoelma nii kannattas laittaa hatebreeder ja ehkä se cover siitä bläck sabaathin yhestä biisistä niin olis edes yks erilaisempi biisi. älkää käsittäkö väärin bodomi on siis tosi hyvä muta kaikki biisit on nii samanlaisia ja se kitaristi soittaa väärin niitä biisejä levyllä. ilmeisesti ammattitaito ja tuotannon heikkous on on kyseessä. ihan hyvähän tämä bodomi on tämmöseksi pändiks mutta kitarisi pitäs vaihtaa.
 
Originally posted by L@rz
Mun mielestä Bodomin ei niinku kantsis tehä kokoelmaa ku kuiteski ne biisit on nii samanlaisia. verratkaapa vaikka loadia ja master of puppetsia metallicalta neo niinku paljo parempia mutta siis jos bodomin on pakko tehdä kokoelma nii kannattas laittaa hatebreeder ja ehkä se cover siitä bläck sabaathin yhestä biisistä niin olis edes yks erilaisempi biisi. älkää käsittäkö väärin bodomi on siis tosi hyvä muta kaikki biisit on nii samanlaisia ja se kitaristi soittaa väärin niitä biisejä levyllä. ilmeisesti ammattitaito ja tuotannon heikkous on on kyseessä. ihan hyvähän tämä bodomi on tämmöseksi pändiks mutta kitarisi pitäs vaihtaa.

hmm. oon jokseenki samaa mieltä samanlaisuuden kanssa, mutta en todellakaan laihon taitojen kanssa :p
 
Minulla on juoppopäiväkirja. Siihen kirjoitellaan aina kaikki karkeampien reissujen tarinat. Tai ne mitä muistetaan ja kavereilta on kuultu.
 
uhut sä Torgoth musta?Eikö ihmiset saa kommentoida kenelle haluavat ilman että olet antamassa lupaa kaikille.mikä sulla on mua vastaan ku tahon vaan kertoa mieli piteeni ja kuulla teidän mielipiteitä. keskustellaan rakentavasti eikä mitään tuommostä lapsellistä 'ei aleta tuota' juttua. taidat olla todella lapsellinen polkkatukka poika yläasteelta muuten osaisit varmaan keskustella etkä vain dissata niitä jotka ovat eri mieltä
 
Originally posted by L@rz
Mun mielestä Bodomin ei niinku kantsis tehä kokoelmaa ku kuiteski ne biisit on nii samanlaisia. verratkaapa vaikka loadia ja master of puppetsia metallicalta neo niinku paljo parempia mutta siis jos bodomin on pakko tehdä kokoelma nii kannattas laittaa hatebreeder ja ehkä se cover siitä bläck sabaathin yhestä biisistä niin olis edes yks erilaisempi biisi. älkää käsittäkö väärin bodomi on siis tosi hyvä muta kaikki biisit on nii samanlaisia ja se kitaristi soittaa väärin niitä biisejä levyllä. ilmeisesti ammattitaito ja tuotannon heikkous on on kyseessä. ihan hyvähän tämä bodomi on tämmöseksi pändiks mutta kitarisi pitäs vaihtaa.

Jaksotus olis aika rok... :p Ynnä muut äidinkielen ihmeet, kuten pilkku, piste ja isot kirjaimet. Hankipa pohjatietosi poika, se ei ole BSn biisi, vaan Ozzyn kipale...

Kyllä, mukavaa välimerkkien rakastelua, mutta kun se on niin ihqa!!!!1
 
Jaksotus olis aika rok... Ynnä muut äidinkielen ihmeet, kuten pilkku, piste ja isot kirjaimet. Hankipa pohjatietosi poika, se ei ole BSn biisi, vaan Ozzyn kipale...
Hmm... ainakin viimekerralla se oli Qzzy joka oli siina Black Sabbathissa. Voihan se olla tietenki Diokin?
 
Originally posted by revenge drama
Hmm... ainakin viimekerralla se oli Qzzy joka oli siina Black Sabbathissa. Voihan se olla tietenki Diokin?

Kyllä Ozzy Black Sabbathissa on, mutta kun Bodom ei ole tehnyt Black Sabbath-coverointia, vaan coverin Ozzyn soolobändin biisistä Shot In The Darkista. Huomaatkos eron?