Bodom Kokoelma

Perkele yritin palauttaa tämän topicin aiheeseen eli Bodom kokoelmaan. Joten kirhoitin oman listani. Aikaa meni noin 15 minuuttia, kun yritin ulkomuistista vedellä kaikki siihen listaan. Viimein sain sen valmiiksi ja painoin Submit Reply. Sitten jostain käsittämättömästä syystä sormeni osui "backspace"-nappulaan, joka siis aiheuttaa saman toiminnon kuin selaimen "Edellinen"-painike. Sinne meni valmiiks kirjotettu lista kun kone innostuksissaan meni vähän liian kauas taaksepäin sivuhistoriassa.. Perkele, että VITUTTAA!
 
Byää:cry:
mulla ei oo ku:
CD

Something wild
Hatebreeder
Follow The Reaper

MPEG
Silent night,Bodom night (live)
Bodom after midnight (live)

Joo,ja sit vielä Follow The Reaper paita
:D

Ja mistä te ootta saanu noin paljon krääsää :guh: ?
 
no onsenyt nyt hlvetti,,,meni ainakin 15min rekatakseni tänne ja sitten vieä jonkun aikaa löytääkseni uudestaan tämä topikki...eiei pitäsikö mennä nukkumaan...no tässä minun COB kokoelmani:

Something wild
Something wild (japanese edition)
Hatebreeder
Follow the reaper
You're Better of dead (sinkku)
Hate crew deathroll (ilman mitään poonusta)
Hate Crew deathroll (LP versio misä Silent scream cover)

Ja sitten noita bootleggeja löytyy...mutta uskaltaako niitä pistää tänne vai pistääkö warmanni heti poliisit perrään? ei hemmti...nukkumaan voisi mennä....voisi myös syödä jotainundefined
 
No perkele. Kun nyt tänne vaihteeksi joku uusi on saapunut, niin laitetaanpas sitten kuva omasta collectionista:
1941058.jpg
 
Extendar said:
No perkele. Kun nyt tänne vaihteeksi joku uusi on saapunut, niin laitetaanpas sitten kuva omasta collectionista:
1941058.jpg
no helvetti johan sulla tuota krääsää löytyy.. no minä luettelen noi cd:t en jaksa kaikkia live videoita ja bootleggejä alkaa luettelemaan:
Children Of Bodom - Hate Crew Deathroll
Children Of Bodom - You´re Better Off Dead! cds
Children Of Bodom - Follow The Reaper
Children Of Bodom - Follow The Reaper (digi)
Children Of Bodom - Hate Me cds
Children Of Bodom - Tokyo Warhearts
Children Of Bodom - Tokyo Warhearts A5 pack
Children Of Bodom - Hatebreeder
Children Of Bodom - Something Wild
Children Of Bodom - Children Of Bodom cds
Children Of Bodom - Bestbreeder 1997-2000
 
:yow: No johan on.

Mä omistan vain:
-Ne neljä studioalbumia
-FTR seinälipun
-jonkun verran lehtileikkeitä
-7 mallista piirrettyä Laihoa ( :oops: )
-metalliliitosta nauhotettu känninen "haastattelu"

Varsinainen kokoelma :p
 
~MarttiPrkl said:
Ois pitäny varmaan kuvata vaan levyt ja jättää paita ja lippu pois.
Niinpä. Jos mä olisin alkanu työntää tuohon kuvaan vielä paidat ynnä muut niin ei olis tullu mitää. Paitoja kun on muistaakseni 9. Ja sitte tietty FtR ja HCD liput.

Noita lippuja pidin itellä jopa verhoina, mutta olivat hieman liian lyhytä tohon mun ikkunaan, niin piti vaihtaa siihen ihan oikee verho.
 
ÖÖÖööö katotaas ny kai midit ja coverit lasketaan mukaa????

Albumit:
1.follow the reaper
2.hate breeder
3.hate crew deathroll (LIMITED)
4.somthing wild

LIVE:
1.Live(tokyio Warhearts)(99)
2. live at tuska 2000

Videot:
1.Silent Night, Bodom Night (Live)
2.Downfall
3.Everytime I Die
4.Passage to the Reaper

Midit:
1.lake bodom

coverit:
1. Aces High (Iron Maiden Cover)


ja miljoonia kuvia ei kai ny se oo sen kummosempi ''kokoelma''
 
Extendar said:
No perkele. Kun nyt tänne vaihteeksi joku uusi on saapunut, niin laitetaanpas sitten kuva omasta collectionista:
1941058.jpg



EI JUMANPIEKSUT MILLOIN SÄ NOIN PALJON KAMAA OOT HANKKINU :OMG: :OMG: :OMG: :OMG: :OMG: :OMG: